Jump to content
Sign in to follow this  
Aimuu

Jalg.

Recommended Posts

Nimelt küsimus siis jalalöögi kohta, tegelen taipoksiga harrastaja tasemel, jalg tõuseb normaalselt, aga alati võiks paremini, et milliseid harjutusi teha, et jalalöök oleks kõrgem ja võimsam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nimelt küsimus siis jalalöögi kohta, tegelen taipoksiga harrastaja tasemel, jalg tõuseb normaalselt, aga alati võiks paremini, et milliseid harjutusi teha, et jalalöök oleks kõrgem ja võimsam.

Pole spetsialist, kuid

1) Et jalg üldse tõuseks, tuleb peale trenni teha korraliku venitust jalgadele. Kui sa taipoksis käid, siis seal nagunii treener ilmselt näitab hulgaliselt venitusi ette, tuleb neid sooritada pikalt ja korralikult.

2) Võid osta endale spordipoest jalaraskused, näiteks liivakotid ja kui jaksu on, teha nendega löögiharjutusi, näiteks lapadega erinevaid kick'e. Pärast trenni võta jalaraskused maha ja proovi uuesti lüüa, tunne on viis pluss.

Lisaks veel:

3) Jõusaalis jalga treenides ürita harjutuste korduseid sooritada kiiresti ja võimalikult suurte raskustega. Kindlasti ei tohi unustada korrektset tehnikat, niisama kiiresti rapsides pole tolku midagi. Vähem kordusi, rohkem raskust, et treenida rohkem jõudu kui massi. (Ja ära unusta peale trenni korraliku venitust, optimaalselt vähemalt 10min)

Kui korralikult trenni teed ja venitad, siis küll see jalalöök sul tulema hakkab. Üleöö ei saavuta midagi.

Jõudu!

Edited by tereummikust

Share this post


Link to post
Share on other sites
Küsimus mis ei vääri uut teemat, et kas liivakottidega treenimine põlvi ei lõhu? Tean, et loll küsimus.

Ma ei näe mitte ühtegi põhjust, miks 2-3kg'ste liivakottide jala ümber sidumine ja seejärel löökide sooritamine kellegi põlvu peaks lõhkuma.

Ehk siis vastus on ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma ei näe mitte ühtegi põhjust, miks 2-3kg'ste liivakottide jala ümber sidumine ja seejärel löökide sooritamine kellegi põlvu peaks lõhkuma.

Ehk siis vastus on ei.

Kuidas ta ei lõhu siis?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Idiootidele vastataksegi idiootsustega. Nähtavasti ei jaga sa üldse matsu aga soovitad mingeid haiglaseid harjutusi teha.

Väga juhm peab ikka olema, et mitte aru saada et sellest võivad tulla väga suured põlvevigastused.

Ise sa ei jaga matsu!

Ise kasutasin trossplokki jala/käe kylge ja kummivoolikuid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Idiootidele vastataksegi idiootsustega. Nähtavasti ei jaga sa üldse matsu aga soovitad mingeid haiglaseid harjutusi teha.

Väga juhm peab ikka olema, et mitte aru saada et sellest võivad tulla väga suured põlvevigastused.

Loe kuidas Taipoksi kodumaal trenni tehakse - nuta või naera. Mingid liivakotid küll kellelegi häda ei tee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis vahet seal on MIS põlvevigastused. Asi on selles, et nad tulevad :D

Isegi lihtsalt kandes neid raskuseid liiga pikalt võivad tekkida vigastused.

Ma ei pea kellelegi midagi tõestama ma räägin lihtsalt kuidas asi on ja omast kogemusest.

http://forums.fitness.ee/index.php?showtop...mp;#entry227739

See siis juba kõndimise kohta.

Edited by Sakurai

Share this post


Link to post
Share on other sites

kükk võib anda küll jõudu kuid kiireks ja täpseteks saadakse neid ikkagi erinevaid löögi harjutusi tehes.

rääkides mis lõhub jalga ning mis mitte...ka kükk võib lõhkuda kui ei osata harjutust õigesti sooritada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Capo
kükk võib anda küll jõudu kuid kiireks ja täpseteks saadakse neid ikkagi erinevaid löögi harjutusi tehes.

rääkides mis lõhub jalga ning mis mitte...ka kükk võib lõhkuda kui ei osata harjutust õigesti sooritada.

Mina olen kuulnud et kükk lõhub põlvi isegi korraliku tehnikaga , kui teha väga suurte raskustega.

Küsimus : kui liivakotiga treenid ja siis selle ära võtad siis löök kiireneb jne loomulikult aga kas see arendab ka sellist löögijõudu mis säilib kauem kui selle natukese aja peale koti ära võtmist?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sakurai, viskad yhe lingi ja see ongi kogu tõde?

Millised su oma kogemused/vigastused on?

Minu kogemused on lisaraskusi löökide tegemisel ainult positiivsed ja sama ka klientidega, tõsi, et pole pro poksijaid treeninud, kuid tavainimestele mõjub see hästi.

Tahaks ikka teada mis vigastusi mõtlesid ja kuidas need tekkivad(st. Mis löökide harjutamisel), hariksin end meeleldi, link on ka ok?!

Ise ei vaevu otsima, kuna aastaid pole keegi kurtnud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tae Kwon Do trennis kunagi käisin, siis pandi ka need jalgade otsa. Tegin usinasti aga mõne aja pärast oli valus astuda. Läksin arstile ja öeldi et põlvemeniski rebend. Tehti operatsioon.

Ei väidagi, et teed omale liiga kui sooritad aeglaselt lööke, väga aeglaselt. Aga täie kiiruse juures lõhud ennast.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tae Kwon Do trennis kunagi käisin, siis pandi ka need jalgade otsa. Tegin usinasti aga mõne aja pärast oli valus astuda. Läksin arstile ja öeldi et põlvemeniski rebend. Tehti operatsioon.

Ei väidagi, et teed omale liiga kui sooritad aeglaselt lööke, väga aeglaselt. Aga täie kiiruse juures lõhud ennast.

Kas sa ei leia, et see ei ole nii must-valge kui sulle tundub? Kui vana sa näiteks olid, kui Tae-Kwon-Do's käisid?

Umbes samasuguse näite, nagu sul võin tuua oma sõbra näol, kes mängis 8 aastat korvpalli ja nüüd põlv läbi (põrutusest), ei kannata enam sportimist. Samuti operatsioonile minek. Seega mis? Korvpalli ei tohi enam mängida?

Aga jah okei, I'm outie, ei viitsi siin mingit vaidlust arendada. Jään aga oma eelnevatele vastustele kindlaks.

Jõudu!

Edited by tereummikust

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tae Kwon Do trennis kunagi käisin, siis pandi ka need jalgade otsa. Tegin usinasti aga mõne aja pärast oli valus astuda. Läksin arstile ja öeldi et põlvemeniski rebend. Tehti operatsioon.

Ei väidagi, et teed omale liiga kui sooritad aeglaselt lööke, väga aeglaselt. Aga täie kiiruse juures lõhud ennast.

Kas sa mõtled aegluse all, et ei lahmi 10sekundiga 10 kordust, vaid valmistud igaks löögiks paar sek!?

Aeglaselt pole mõtet lyya lisaraskusega!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei mitte, et valmistud, vaid löök ise kestab 10 sekundit. Või tegelikult jah, tõstad jalga, lööd, kogu löömisprotsess.

Sellekohapealt ei oska tegelikult vaielda, kas sellest kasu ka midagi on, aga lugesin kuskilt, et kui jalalööke harjutada raskustega siis teha seda võimalikult aeglaselt, et vältida põlvele liigse stressi asetamist

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ei mitte, et valmistud, vaid löök ise kestab 10 sekundit. Või tegelikult jah, tõstad jalga, lööd, kogu löömisprotsess.

Sellekohapealt ei oska tegelikult vaielda, kas sellest kasu ka midagi on, aga lugesin kuskilt, et kui jalalööke harjutada raskustega siis teha seda võimalikult aeglaselt, et vältida põlvele liigse stressi asetamist

See on BS, no ofence!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas mitte ei tuleks raskustega lüües veidi liigutuse lõppfaasis tagasi hoida, mitte jalga hooga täiesti sirgeks lüüa? Minu arust just see võib vigastusi tekitada. 10-sekundilistel löökidel väga mõtet ei näe, samas ei tegele juba pikema aega võitluskunstidega ja võin vabalt eksida.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ei mitte, et valmistud, vaid löök ise kestab 10 sekundit. Või tegelikult jah, tõstad jalga, lööd, kogu löömisprotsess.

Sellekohapealt ei oska tegelikult vaielda, kas sellest kasu ka midagi on, aga lugesin kuskilt, et kui jalalööke harjutada raskustega siis teha seda võimalikult aeglaselt, et vältida põlvele liigse stressi asetamist

Kaua su trenn kestab, kui sa ühte lööki 10 sekundid teed ? :D

See on BS, no ofence!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ei mitte, et valmistud, vaid löök ise kestab 10 sekundit. Või tegelikult jah, tõstad jalga, lööd, kogu löömisprotsess.

Sellekohapealt ei oska tegelikult vaielda, kas sellest kasu ka midagi on, aga lugesin kuskilt, et kui jalalööke harjutada raskustega siis teha seda võimalikult aeglaselt, et vältida põlvele liigse stressi asetamist

Kas oled ise kokku puutunud mõne võitluskunstiga, või räägid seda mida oled kuulnud/lugenud ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Capo
Kas oled ise kokku puutunud mõne võitluskunstiga, või räägid seda mida oled kuulnud/lugenud ?

Sakurai ütles ju et Tae kwon do-s käis ta

Edited by Capo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei mõista, miks teil üldse vaja lisaraskusi jala külge toppida. Kas jõu/kiirustreeningust ja poksikoti tagumisest ning venitamisest ei aita?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×