Jump to content
rudolf.

keefir või piim ?

Recommended Posts

Keefir on kergemini seeditav. Kui praad sisaldab liha, siis pigem keefir kui piim, veel parem kui piimatooteid tarbida üldse eraldi söögikordadel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

On küll selle järgi suht võrdsed andmed, isegi täiesti sarnased, kui siiski küsiti keefiri ja piima kohta mitte kohv koore ja suhkruga. Ennastki huvitaks see vastus:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
http://www.ampser.ee/index.php?page=22 see peaks siis õige link olema.

Täpselt sama link, mis toimub. Enne kui lingi sisestasin, oli piima ja keefiri võrdlus, nüüd järsku kohv koore ja suhkruga. Peale lingi sisestamist veel kontrollisin, kas sai ikka õige link. Kas keegi teeb halba nalja või peksab lihtsalt segast?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Siis on selge, edaspidi joon keefiri. Tänud

Pea nyyd hoogu!

Mitte kumbki ei sobi prae k6rvale! Piim ja keefir on omaette toit...mitte jook.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pea nyyd hoogu!

Mitte kumbki ei sobi prae k6rvale! Piim ja keefir on omaette toit...mitte jook.

Mis see siis halba teeb, kui juua prae kõrvale emba/kumba neist kahest ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mis see siis halba teeb, kui juua prae kõrvale emba/kumba neist kahest ?

Praad juba iseenesest... Eestlase jaoks on see hunnik kartulit ja sinna juurde lihatykk :huh: ...ja veel jahukaste.

Ah, kui te seda praadi juba s88te, mis siis enam, jooge veel keefiri ka peale. L2ks trumm, siis mingu ka pulgad.

Lihavalgud ja piimavalgud koos...nii n2mma :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Praad juba iseenesest... Eestlase jaoks on see hunnik kartulit ja sinna juurde lihatykk :huh: ...ja veel jahukaste.

Ah, kui te seda praadi juba s88te, mis siis enam, jooge veel keefiri ka peale. L2ks trumm, siis mingu ka pulgad.

Lihavalgud ja piimavalgud koos...nii n2mma ;)

Mina isiklikult sellisel kombel kirjeldatud praadi ei söö, praade ikka aegajalt söön, vahel ka joon piima kõrvale, võibolla ongi vale aga maitseb :D

Eks ta õige ole, et piima joomine muu toidu kõrvale väidetavalt raskendab ja aeglustab seedimist teatud määral.

Enamasti ei söö ma kartulit ja liha(eriti sealiha) ühe toidukorraga, pigem see on tekitanud kergeid seedimisraskusi. Aga inimesed ka erinevad, mis sobib ühele, see ei pea ilmtingimata sobima teisele :huh:

Edited by MoloM

Share this post


Link to post
Share on other sites
Praele ei tohi enam piima ka kõrvale juua. :S Sellest lõbust küll loobuda ei saa ju

keegi ei keela ju. samas kanaprae , ja näiteks lihavaesemate praadide kõrvale "võib "ju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ise joon keefiiri, sest puhast piima ei kannata ja tavaliselt ikka eraldi toidukorrana, muidu ei mahu muu söök väga sissegi- näiteks täna hommikul ei tahtnud kõhtu väga täis süüa, kuna läksin kepikõndi tegema, pool tundi enne jõin 0,5 l keefiiri, kõht oli paari tunnigi pärast suht täis. Teine positiivne asi on see, et hoiab seedimise korras :D

Ja veel- dietmixiga läheb ka hästi kokku...

Edited by marjasha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Praad juba iseenesest... Eestlase jaoks on see hunnik kartulit ja sinna juurde lihatykk :D ...ja veel jahukaste.

Ah, kui te seda praadi juba s88te, mis siis enam, jooge veel keefiri ka peale. L2ks trumm, siis mingu ka pulgad.

Lihavalgud ja piimavalgud koos...nii n2mma :D

Mina olen neid aastakümneid koos tarbinud ja ei ole aru küll saanud, et midagi tavapäratut oleks juhtunud :huh:

PS: Mina arvan, et siin on jälle sääsest elevant tehtud :) See on umbes samasugune teema, et miks Hiinas vähk harvaesinev haigus on? Sest nad ei kasuta piimatooteid :)

Argo

Edited by argoll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esmalt teeme selgeks mis see nn PRAAD üldse on. Kui praad sisaldab ka liha siis ei ole eriti tark sinna kõrvale piima ega ka keefiri juua. Miks? Peamised 2 põhjust on, et piim takistab liha seedimist. Esmalt hakkab magu seedima piima ja ntx kartulit mis siis see praad veel sisaldas, seejärel aga alles liha. Kuna seedimisprotsess venib seeläbi pikaks siis ei suuda magu liha enne uut söögikorda korralikult ära seedida, ei saa sealt kõike vajalikul määral kätte, ennekõike valke, rauda jne. Kui nüüd nö pühendunud sportlane järgib pm-t, süüa iga 4h tagant siis tuleb uus laar toitu peale ja lihaseedimine raskeneb veelgi. /see poolseeditud kankar liigub edasi soolestikku ja sealt teadagi kuhu edasi oma teel. Eritades sealjuures juba selle aja peale organismi mürgiseid aineid./ Selle kõige tagajärjel ei saa te toidust kätte loodetud kogust valke ja enestunne ei ole kindlasti selline nagu see olla võiks pärast õigesti koostatud toiduporsioni söömist. Seda ei kogegi enne kui olete mingi aeg söönud nii nagu vaja. Peale seda te vaevalt, et kunagi enam lihale piima peale valada tahate. VÕIB muidugi aga ei oleks eriti tark. Kartul, puder hommikuks, riis, tatar, palun väga, loputage alla piima keefiri või petiga.

Sama asi on kui te joote ükskõik mis vedelikke hilijem kui 1h enne uut söögikorda. Lahjendades sellega maos tekkinud tugevaid mohappeid mis uue söögikorra edukaks seedimiseks omastamiseks vajalikud. Muidugi võite seda teha aga seejärel arvestaga ka kogu taastumisprotsessi pikenemisega. Eriti rumal on teha seda dieedi ajal kui organism saab niigi napilt kätte oma vajalikud toitained vitamiinid mineraalid. Jälle sama asi, kui olete nii harjunud siis te ei tea, puudub kogemus efektiivsema toitumisega saavutatud taastumise koormusest ja teile tundub , et kõik on niigi hästi. Paraku on keha teatud toitainete või siis mineraalide vitamiinide vaeguses ja areng seeläbi aeglasem või puudub üldsegi. Väga paljud kurdavad, et ei ole oma tulemustega rahul või siis, et alati võiks parem olla. Selge see. Aga õigesti koostatud menüü taha jääb V Ä G A P A L J U, uskuge, see lihtsalt on nii.

Sporti tehakse ikka kas siis lihtsalt oma enesetunde parandamiseks või oma tulemuste parandamise eesmärgil. Selles jadas, ei ole üksi aspekt vähemtähtis kui teine, kolmas või neljas. Ehk siis kujutlegem seda ketina. Kümne lülilise ketina ntx. Kui kõik üheksa lüli on ideaalsed ja defektita siis aitab ainult ühest vigasest lülist ja ülejäänud üheksa tugevus ei maksa mitte emmigi! :D

Edited by Bonsuna

Share this post


Link to post
Share on other sites
Esmalt teeme selgeks mis see nn PRAAD üldse on. Kui praad sisaldab ka liha siis ei ole eriti tark sinna kõrvale piima ega ka keefiri juua. Miks? Peamised 2 põhjust on, et piim takistab liha seedimist. Esmalt hakkab magu seedima piima ja ntx kartulit mis siis see praad veel sisaldas, seejärel aga alles liha. Kuna seedimisprotsess venib seeläbi pikaks siis ei suuda magu liha enne uut söögikorda korralikult ära seedida, ei saa sealt kõike vajalikul määral kätte, ennekõike valke, rauda jne. Kui nüüd nö pühendunud sportlane järgib pm-t, süüa iga 4h tagant siis tuleb uus laar toitu peale ja lihaseedimine raskeneb veelgi. /see poolseeditud kankar liigub edasi soolestikku ja sealt teadagi kuhu edasi oma teel. Eritades sealjuures juba selle aja peale organismi mürgiseid aineid./ Selle kõige tagajärjel ei saa te toidust kätte loodetud kogust valke ja enestunne ei ole kindlasti selline nagu see olla võiks pärast õigesti koostatud toiduporsioni söömist. Seda ei kogegi enne kui olete mingi aeg söönud nii nagu vaja. Peale seda te vaevalt, et kunagi enam lihale piima peale valada tahate. VÕIB muidugi aga ei oleks eriti tark. Kartul, puder hommikuks, riis, tatar, palun väga, loputage alla piima keefiri või petiga.

Sama asi on kui te joote ükskõik mis vedelikke hilijem kui 1h enne uut söögikorda. Lahjendades sellega maos tekkinud tugevaid mohappeid mis uue söögikorra edukaks seedimiseks omastamiseks vajalikud. Muidugi võite seda teha aga seejärel arvestaga ka kogu taastumisprotsessi pikenemisega. Eriti rumal on teha seda dieedi ajal kui organism saab niigi napilt kätte oma vajalikud toitained vitamiinid mineraalid. Jälle sama asi, kui olete nii harjunud siis te ei tea, puudub kogemus efektiivsema toitumisega saavutatud taastumise koormusest ja teile tundub , et kõik on niigi hästi. Paraku on keha teatud toitainete või siis mineraalide vitamiinide vaeguses ja areng seeläbi aeglasem või puudub üldsegi. Väga paljud kurdavad, et ei ole oma tulemustega rahul või siis, et alati võiks parem olla. Selge see. Aga õigesti koostatud menüü taha jääb V Ä G A P A L J U, uskuge, see lihtsalt on nii.

Sporti tehakse ikka kas siis lihtsalt oma enesetunde parandamiseks või oma tulemuste parandamise eesmärgil. Selles jadas, ei ole üksi aspekt vähemtähtis kui teine, kolmas või neljas. Ehk siis kujutlegem seda ketina. Kümne lülilise ketina ntx. Kui kõik üheksa lüli on ideaalsed ja defektita siis aitab ainult ühest vigasest lülist ja ülejäänud üheksa tugevus ei maksa mitte emmigi! :D

T2nud s6na v6tmast...

Kui te olete j6udnud juba oma neljakymnendatesse ja teil on yksk6ik, mis te endale suhu ajate, siis te reeglina ka n2ete v2lja...nagu teil on yksk6ik, mida te suhu ajate. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
T2nud s6na v6tmast...

Kui te olete j6udnud juba oma neljakymnendatesse ja teil on yksk6ik, mis te endale suhu ajate, siis te reeglina ka n2ete v2lja...nagu teil on yksk6ik, mida te suhu ajate. :huh:

Enne, kui Aile hakkab siin neljakümnendates kodanike kohta veelkord sõna võtma ja oma seisukohtade ainuõigsust tõestama, lisan igaks juhuks, et Ailel pole aimugi, mida ja kuidas mina söön. Seega - kui tahan, joon pett või keefiri või piima ja joon seda, millal tahan! Nii lihtne see ongi! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Enne, kui Aile hakkab siin neljakümnendates kodanike kohta veelkord sõna võtma ja oma seisukohtade ainuõigsust tõestama, lisan igaks juhuks, et Ailel pole aimugi, mida ja kuidas mina söön. Seega - kui tahan, joon pett või keefiri või piima ja joon seda, millal tahan! Nii lihtne see ongi! :D

Ehhe...Kiljatab see, kes pihta saab :huh:

Oh...ma n2gin.... Ega teil on loomulikult vabadus v2lja n2ha nii paistes, kui te soovite...

Kuid mitte s6na v6tta toitumise foorumis. Kui, siis ainult, 2rge tehke nii...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×