Jump to content
Sign in to follow this  
tom1989

tervist

Recommended Posts

Söö rohkem kui kulutad, loomset valku vaja(liha siis jne), Jõutrenn(kui tahad, et see 10kg ei oleks rasv). Kiiresti ei saa midagi, kõik võtab aega..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Söö rohkem kui kulutad, loomset valku vaja(liha siis jne), Jõutrenn(kui tahad, et see 10kg ei oleks rasv). Kiiresti ei saa midagi, kõik võtab aega..

Tõsi ta on et kõik võtab aega :D kasvõi inimese väljakujunemine:D seega varu endale kannatust ja anna minna, midagi ei muutu üleöö.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiiresti saab aga saab rasva kilo kuu jooksul on normaalne seda koos jõusaaliga. :D Sööd korralikuld 4-6 korda päevas teed trenni. Peale trenni kindlasti mingi kohupiim või kodujuust või midagi sellist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Päris palju Kiivikaseid, mina nende hulgas. Kõige tõhusamalt massi juurde? Söö palju ja tihti (iga 2-4 tunni tagant). Tee jõutrenni ja tee ka aeroobset trenni paar korda nädalas 30-60 minutit korraga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Päris palju Kiivikaseid, mina nende hulgas. Kõige tõhusamalt massi juurde? Söö palju ja tihti (iga 2-4 tunni tagant). Tee jõutrenni ja tee ka aeroobset trenni paar korda nädalas 30-60 minutit korraga.

Mis tähtsust sel on, Otil oleks umbkaudu samasugune vastus tulnud, teemalgataja ei suvatsenud isegi otsingut kasutada, selliseid teemasi küll ja küll..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mis tähtsust sel on, Otil oleks umbkaudu samasugune vastus tulnud, teemalgataja ei suvatsenud isegi otsingut kasutada, selliseid teemasi küll ja küll..

Vahe on treeningmetoodikas. Selle pärast ongi siin teemad "Küsi Kiivikaselt", "Küsi Fred Antsonilt", "Küsi Vend Vähilt" jne. Igalt treenerilt ei saa sama vastust oodata. Selles on vahe. Aga ega midagi halba ei juhtunud. Usun et küsija sai oma vastuse kätte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Regulaarsel suitsetajal on veres alati vingugaasi ning see seob 6-10% hemoglobiinist, viimane seob hästi hapnikku. Seega suitsetajatel võib füüsiline jõudlus veidi nõrgendatud olla. Aga, et lihas ei kasva, see pole õige.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×