Jump to content
Sign in to follow this  
Alger025

Küsimus surumissärgi kohta.

Recommended Posts

Olen küll otsinud foorumist, kuid ei suuda leida et mis pikkusele ja kaalule vastav surumissärgi number sobib?

Või mis näidud üldse arvesse tuleb võtta soetamisel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Särgi selga panemine on siiski üpriski tülikas töö. Lisaks sellele võtavad särgi trennid ka meeletu aja, ainuüksi surumine soojendus+tööseeriad on 1h ja vahest rohkemgi. Miinuseks on ka see,et alati peab olema abiline, kes särgi üldse selga paneb,sest üksinda on see pmts. võimatu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Küsiks siis, et kas surumissärgiga trenni ka hea teha? või see on liiga tülikas koguaeg selga pista?

Kogu aeg särgiga trenni ei tehta. Tehakse paar kuud enne võistlust ainult. Ja on küll tülikas selga panna - selleks on vaja abilisi jne. Jõutõstmine on tiimisport, seda võistlustasemel üksinda harrastada ei saa. Kui võistelda ei plaani, siis ei ole mingit särki vaja.

Teema algatajale: Kui see on sul esimene särk, siis ei ole mõtet millimeetri täpsusega midagi mõõta ja suurust timmida. Sa ei saa sellest särgist nagunii maksimumi kätte kohe. Esimene särk võiks pigem veidi suurem olla. Ma arvan, et need kaalude vahemikud on täiesti pädevad, kui sa just mingi väga ebatüüpilise kehakujuga ei ole.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kogu aeg särgiga trenni ei tehta. Tehakse paar kuud enne võistlust ainult. Ja on küll tülikas selga panna - selleks on vaja abilisi jne. Jõutõstmine on tiimisport, seda võistlustasemel üksinda harrastada ei saa. Kui võistelda ei plaani, siis ei ole mingit särki vaja.

Teema algatajale: Kui see on sul esimene särk, siis ei ole mõtet millimeetri täpsusega midagi mõõta ja suurust timmida. Sa ei saa sellest särgist nagunii maksimumi kätte kohe. Esimene särk võiks pigem veidi suurem olla. Ma arvan, et need kaalude vahemikud on täiesti pädevad, kui sa just mingi väga ebatüüpilise kehakujuga ei ole.

Selge, tänud!

Lugesin natuke aega tagasi väga asjalikku infot surumissärkide kohta ja nendega treenimisest, internetilehekülg oli siinsamas foorumis ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
särgiga peaks trenni tegema ka võistlus välisel ajal kuid vähem .

muidu kaob särgi tunnetus

Endal särgiga tunnetus enam eriti öra ei kao, kuna ikka nii et tapab on särgiga trenni tehtud.

Kaob tunnetus ära trikooga kükkimisel. Üle pika aja kui trikoo selga paned no absull ei oska kükkida. 2-3 trenni tuleb teha et trikoo nipp kätte saada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×