Jump to content
Shox72

Surumiskava Kaidolt

Recommended Posts

Mul on küsimus selle surmis kalkulaatori kohta siin fitnessi lehel, kas kerge päeva 5x5 on apsukas, sest teie saadetud kavas seda 5x5 kergel päeval pole.

2 korda olen juba kergel päeval selle 5x5 teinud, aga esmaspäeval oli tunne väga kahtlane.

Fitnessi lehel on see 5x5 vigane. Kerge päev on ikka 6x3 esimene nädal (et kiirendada kava), ülejäänud on 6x2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küsimus veel Kaidole, et kui palju sooja teha tühja kangiga, ja natuke väiksema raskusega enne tööseeriat? Kohe kangi alla minnes hakata n-ö tööseeriat tegema on natuke ebamugav, mõistad seda ju isegi. Et palju ma tühja kangi ja tööseeria raskusest väiksema raskusega sooja peaksin tegema?

Ette tänades,

Indrek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küsimus veel Kaidole, et kui palju sooja teha tühja kangiga, ja natuke väiksema raskusega enne tööseeriat? Kohe kangi alla minnes hakata n-ö tööseeriat tegema on natuke ebamugav, mõistad seda ju isegi. Et palju ma tühja kangi ja tööseeria raskusest väiksema raskusega sooja peaksin tegema?

Ette tänades,

Indrek

Tee tunde järgi. Kui tööraskus on 80 kilo (näit 5-6-sed kordused), siis tee: tühja kangiga 10-12x; 50x6-8.

Võta vabalt ja tee see vahepealne seeria sinna tühja ja tööseeria vahele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soovin ka surumiskava saada aadressil rpihlak@gmail.com. Olen jõutreeningutega tõsisemalt tegelenud umbes 2 aastat. Kaalun 80 kg ja rinnalt surun 120 kg.

Ette tänades,

Riho

Share this post


Link to post
Share on other sites
Küsimus veel Kaidole, et kui palju sooja teha tühja kangiga, ja natuke väiksema raskusega enne tööseeriat? Kohe kangi alla minnes hakata n-ö tööseeriat tegema on natuke ebamugav, mõistad seda ju isegi. Et palju ma tühja kangi ja tööseeria raskusest väiksema raskusega sooja peaksin tegema?

Ette tänades,

Indrek

Tee tunde järgi. Kui tööraskus on 80 kilo (näit 5-6-sed kordused), siis tee: tühja kangiga 10-12x; 50x6-8.

Võta vabalt ja tee see vahepealne seeria sinna tühja ja tööseeria vahele.

Suur tänu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!

Soovin ka surumiskava saada aadressil Naikluzz92@hot.ee Olen jõutreeningutega tõsisemalt tegelenud umbes 1 aastat. Kaalun 68 kg ja rinnalt surun 65 kg.

Ette tänades,

Marek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui on aega ja viitsimist teha sooviks ka kava,olen 85kg ,praegu max ~105 kg. kristian21@hot.ee

Meil tuli tagasi. Sul on postkast vist täis!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere Kaido!

Ei pea end algajaks, ega ka jõusaalihundiks... pigem selline keskmine. Rinnaltsurumises on mingit laadi blokk ette tulnud .. ja sellega kaasnevalt tihtipeale kaob ära ka motivatsioon, kui oled liialt kauaks ühtede ja samade raskuste peale jäänud .. Viimati jäi maksimum rinnalt 110 peale .. sai treeningkavas väikesed muutused tehtud peale seda ja nüüd treenin rinda 1x asemel nädalas 2x. Treeningkava näeb üldlaastus selline välja :

Esmasp-Rind, biitseps,õla esi .

Teisipäev-Selg, trapets, triitseps

Kolmapäev-Eroobne( seda võtan kui "puhkepäeva")

Neljapäev- alustan uuesti rinnaga

Reede - selg

laupäev-jalad

pühapäev on siis trennivaba päev, kus valmistun uueks nädalaks...

Sooviksin Sinult surumiskava, mis aitaks mul ületada see nö. barjäär, et ma saaks edasi liikuda:)

Ette tänades,

R

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere.

Mul jutt suht sarnane kasutaja "plade" omaga. Rinnalt surumises toppama jäänd 125kg peale pikemat aega.

Treenin 3-4 korda nädalas ja kaalu on 93kg

Sooviks ka seda surumiskakava või lihtsalt nõuandeid.

Tänades,

Indrek

intzuoma@hot.ee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!

Ka mina sooviksin 80% kava, teeks hea meelega enne suve läbi selle. Tõsisemalt jõusaalile keskendunud aastake, enne oli ka norm põhi all.

paewaleht@gmail.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere! Sooviks ka surumiskava,sest areng on veidikene seisma jäänud,muud näitajad on head,aga surumine jääb nõrgaks. Käin 3-4 korda nädalas,kaalun 81 kg. Aitäh! Email on vahurkobin@hot.ee :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere,

Sooviksin ka surumiskava kui võimalik. Olen kuskil algaja ja edasijõudnu vahepeal ehk. Kaalu 79 kg ja surun 80 kg. Trenni teen 2-3 korda nädalas.

e-mail: nimetulooja@hotmail.com.

Ette tänades,

Joonas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui seda nii agaralt jagatakse, siis miks mitte ei postita keegi seda niisama siia foorumisse?

Igal juhul, soovin ka surumiskava saada. Olen jõutreeningu tegelenud 1.5 aastat, surun hetkel 102.5kg rinnalt.

Email: matjusm@yahoo.com

Tänan!

Edited by matjusm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×