• Announcements

    • Rebane

      Foorumi suurem uuendus - FB sisselogimine!   03/15/2016

      Kõikidest probleemidest võib teada anda aadressil: webmaster@fitness.ee   Pikemalt juttu uuendustest siin -   Palun kasutajatel varuda kannatust, kui kõik tavapärased funktsionaalsused koheselt ei tööta. Küll peaks saama foorumisse oma kasutajaga sisse logida, postitusi teha ja neid vaadata. Kui millegipärast foorumisse sisse logida ei saa, siis palun kasutada foorumi enda paroolitaastamisvõimalust. Lähipäevadel proovime taaskord kõik vaamoodi tööle saada, kus nii Fitness.ee esilehel, poes kui ka foorumis toimib üks ja sama parool. Selle kohta teen ka eraldi teema, kus kirjeldan asja lähemalt.     Tegmisel hetkel: * Foorumisse eesti keele lisamine   Tööpäevadel/aegadel peaksin olema kättesaadav ka foorumi jutunurgas - http://forums.fitness.ee/chat/   Tehtud ja töötab: * Fitness.ee's ja Fitshop.ee's kasutaja loomine, parooli taastamine, parooli muutmine, sisslogimine * Poes ja Fitness.ee profiiliväljade täitmine ja muutmine * Saab anda foorumis jälle sulli ja feimi (ehk siis +/- reputatsiooni jagamine) * Postituste pildid/thumbnailid/attachmendid - õigesti näitama panemine * Iphone'i pealt saab pilte lisada   NB! Facebookiga sisselogimise jaoks (kui ei tööta) soovitan teha järgmist - logi ennast foorumisse sisse, seejärel mine enda seadete alla ja ühenda ennast facebookist lahti ning seejärel ühenda ennast tagasi. Peale seda toimingut peaks facebookiga sisselogimine taaskord töötama!   Aitäh.
Sign in to follow this  
Followers 0
J2nku

treeningkava kodus.

19 posts in this topic

Tervist,

Lugesin ühte koduse treeningkava teemat kuigi endale see ei meeldinud olen koostanud endale ise ning mõtlesin et küsin arvamust mida muuuta,mida teha.Pikkust on 180 ning kaal 82.Soov oleks siis rasva kaotada ja peki alt siis lihas välja treenida :D .Süüa ma üle kolme/nelja korra päeva ei suuda süüa.tavaliselt hommikuti(8.30) läheb suur taldrik putru või helbed mis sisaldavad vähe rasva ja suhkurt´+klaas piima.Lõunaks kell 12. läheb 2 keedetud muna 3 musta leiva viilu (juustu,vorsti,tomatiga-ilma võita)klaas piima. Õhtuks orienteeruvalt kella 18ks on soe toit(kartulid,liha,kaste või siis midagi muud)vahepeal võtan mingi puuvilja ka.Öeldud on et kala on soovitatav süüa aga kala ma ei söö ning ei oska ka mingit alternatiivi leida sellele.

Mida te soovitaksite toidule juurde lisada?

Trenni ma teen 4x nädalas E-N.Alustasin trenni poolteist nädalat tagasi.Olemas on ml kaldpind,2hantlit 5kg kuni 12.5kgni.alaseljale keretõste pink,kang,ratas,kõhulihastele pink. Kõike teen 3x8-10.Mingit pulbri värki ma ei joo.Võtan tavaliselt vett kaaasa mida vahepeal rüüpan.Ja tavaliselt tund peale trenni ei taha ka süüa aga mis oleks sihuke kergem asi mida süüa mis aitaks kiiremini taastuda?

Esmaspäeviti ja kolmapäeviti-Rind,Õlad,Käed.

15minutit ratta sõitu

RIND

Käsikute surumine

Käsikute lennutamine

Käsikute surumine lamades kaldpingil

Ületõmbed käsikuga.

Kangi surumine.

Õlad

Käsikute lendamine istudes

Käsikute tõstmine ette istudes

Käsikute tõstmine kõrvale lamades kaldpingil.

Käed

Küünarvarte kõverdamine istudes

küünarvarte kõvrdamine istudes peopesad vastakuti

Keskendatud küünarvarte kõverdused

Küünarvarte kõverdamine althaardes seistes kangiga

Lõpetuseks 15minutit ratast ja venitus

Teisipäev ja neljapäev Selg kõhulihased.

15minutit ratast

Selg

Jõutõmme

keretõsted seljale pingil.

Ületõmme käsikutega

tõmbed käsikutega ettekallutades(seistes)

tõmbed kangiga ettekallutatult

(kas keegi kas need harjutused oleks sobivad siia kavasse juuurde http://www.metacafe.com/watch/2151084/top_..._any_equipment/ )

Kõhulihased

Keretõsted pingil

Jalatõsted kaldpinnal

keretõsted jalad seinal

+ http://www.metacafe.com/watch/715974/how_t...kout_routine_5/ )

15minutit ratast ja venitus

Jalgadele teen trenni niimoodi et 2h pärast õhtusööki lähen jooksma 6km sinna juurde veel kükid ja venitused.

Ootan huviga abistavaid postitusi:)

Edited by J2nku

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Too oma toitumine vähe täpsemalt ja punktidena välja, praegu küll mingit ülevaadet ei saanud..

Selle kohta, mis nägin tundub tüüpiline viga - liiga palju süsivesikuid ja puudulikud on kasulikud rasvad ja valk..

 

0

You need to be the change you wish to see

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisandeid võtaks hea meelega aga ei vea välja lihtsalt see kuu.

Päris põhjalikku toitumist ma ei suuda kirjutada.

E- T-K-N

8.00/30 söön hommikuti riisi/manna putru või helbeid piimaga plus klaas piima.

12paiku 2keedetud muna pluss siis kas 3 võileiba või mingi kerge salat

14st lähen trenni seal veedan poolteist tundi

kodus olles mingi tunnike peale trenni ei söö siis võtan kohukese ja

puuvilja (õuna,banaani või apelsini.)

ning kella kuuest õhtul kas siis kartulid kotletiga/makaronid lihakastmega/praetud muna kotletiga/ see on varieeruv

R-P on umbes sama toitumine ainult kellaajad on erinevad ja enne õhtusööki söön 2 korda(lLõuna ja vahepealne söök)erinevalt treeningpäevadel kui söön ühe korra pluss mingi puuvili.

(põhilised asjad mida nädalas tarbin on siis kartul.muna,makaronid,leib,piim,kohuke,Makra,juust,vorst,lilkapsas,liha(kana/sea), ja veel paar asja

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

See, et hommikune puder suhkrut ja rasva ei sisalda ei tähenda, et ta sinu eesmärkidega sobiv on.

Hommikusöök on sul suures osas süsivesikud ja natukene valku piimast. Hommikul küll võib endale rohkem süsivesikuid lubada, kui sa need ära kulutad, aga sinu puhul ma pigem suurendaksin valgukogust päevas ja vähendaksin süsivesikuid.

Lõuna ajal lisaksin valku. Kas siis paar muna või 100g kodujuustu või üldse 200g liha. Võileivade asemel pigem teine variant ehk siis salat.

Peale trenni võid süüa magusat kohuiima vms kui tunned, et aitab taastumisele kaasa.

Õhtul unusta aga oma kartulid, makaronid, kotletid jms ära. Nii kasvatad sa edukalt pekki, kui kogu päeva söömise tagasihoidliku hoiad ja siis enamiku päevakaloraazist õhtul sisse mugid.

Viimasest nimekirjast on ok asjad muna, piim, makra, juust, lillkapsas, liha. Teisi siis kas mõõdukalt või asendada mõne parema alternatiiviga.

 

0

Personaaltreener Kristjan-Johannes Konsap

Facebookis: https://www.facebook.com/personaaltreenerkjk

Instagramis: personaaltreener.konsap
Koduleht: konsap.ee

kristjan.konsap (ät) gmail.com Kristjan-johannes.konsap (ät) myfitness.ee
Telliskivi Koduklubi, MyFitness Solaris, Viru ja Postimaja
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paar päeva pole jõudnud vaaadata siia nüüd kiikasin uuesti.

Aga kas see oleks parem kui ma vahetaks näiteks õhtuse sooja toidu lõuna vastu ehk siis lõunal söön sooja toitu ja õhtul siis mingi pisike salat.

Üldiselt treeningkava on okei? Et selle järgi võib edasi treenida end?

öeldi mlle et leiva/saia asemel tarbida sepikut.Kuidas keegi seda kommenteerib?

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Paar päeva pole jõudnud vaaadata siia nüüd kiikasin uuesti.

Aga kas see oleks parem kui ma vahetaks näiteks õhtuse sooja toidu lõuna vastu ehk siis lõunal söön sooja toitu ja õhtul siis mingi pisike salat.

Üldiselt treeningkava on okei? Et selle järgi võib edasi treenida end?

öeldi mlle et leiva/saia asemel tarbida sepikut.Kuidas keegi seda kommenteerib?

Treeningkava tundub okei, õhtune karm praad vaheta kindlasti lõuna vastu välja ;) Ei usu et leiva asemel peaksid sepikut tarbima, saia asemel küll :)

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mõtlesin et uus kuu tleb peale tleb rohkem raha ka et siis mingi pulber omale soetada mis sisaldaks rohkelt valku ja kuna ma üle kolme korra ei suuda süüa siis äkki no alternatiiv mingile toidukorrale kah.

Ehk oskab keegi soovitada

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oleks huvi kas kellegi oleks ka sellist kava mida saaks teha kodus ima hantlitet. ja ilma jooksuta kuna põlved läbi.

Treening piirkonad siis kõht,õlad,rind selg,et kaoks need deam love handels.

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oleks huvi kas kellegi oleks ka sellist kava mida saaks teha kodus ima hantlitet. ja ilma jooksuta kuna põlved läbi.

Treening piirkonad siis kõht,õlad,rind selg,et kaoks need deam love handels.

Kõige paremad päästerõnga põletamise harjutused tehakse köögis.

 

0

Head nõuanded tervise säilitamiseks teiping.ee facebooki fännilehelt!
Soodne ja kvaliteetne massaazh, füsioteraapia jm diplomeeritud füsioterapeudilt. Küsi lisa georg@teiping.ee või vaata www.teiping.ee

Share this post


Link to post
Share on other sites

sedant küll aga asi ongi selles et olen öise eluviisiga kuna töö on selline (võib lugeda istuv) ja söön kindlatel aegadel aga kellelgi siis mingit infot mida süüa kuna liiigun vähe. siis ei vaja ka palju energja rikkast süüa

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oleks huvi kas kellegi oleks ka sellist kava mida saaks teha kodus ima hantlitet. ja ilma jooksuta kuna põlved läbi.

Treening piirkonad siis kõht,õlad,rind selg,et kaoks need deam love handels.

Kui su vanus ei ole 60-70 aastat, siis suure tõenäosusega ei ole su põlved läbi vaid on väga vähe liikunud. Kui oled aga 30-40, siis ära iial kasuta fraasi "põlved läbi". Sul on neid terve elu veel vaja ja peaksid tegema kõik mis võimalik, et välja uurida mida sa põlvede heaks teha saaksid.

Ära lepi sellega.

 

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

põlved läb nii öelda talvisest rattasõidust ja hakkavad valutama ja vanus on ainult 28et siis mis nõu

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.