Jump to content
Sign in to follow this  
Romeo83

Kritiseerige mu toitumist

Recommended Posts

Vanus 26

Kaal 82

Rasvaprotsent 17,5%

Eesmärk 6 nädala jooksul rasvaprotsenti vähendada ning võimalikult vähe lihasmassi kaotada (või kui võimalik siis isegi natuke kasvatada, aga seda on vist palju tahetud)

Salatisegu=rooma salat, jää salat, rucola salat, spinat, tomat, kurk, vahest hiinakapsas

Salatisegu kogust grammides ei oska öelda, aga iga söögikorra järel on kõht täis

Hiline ärkaja

10:00 1 scoop Syntha6 (proteiin)

11:00 salatisegu + 2 muna

14:00 trennieelne shake - 1 scoop Syntha6, Cell Mass (kreatiin), N.O. explode, L-karnitiin siirup

16:00 trennijärgne shake - 2 scoopi Syntha6, Cell Mass, 1 banaan

16:30 salatisegu + 1 konserv tuunikala vees

20:00 salatisegu + pannil praetud kanafilee + 1 õun

22:00 1 scoop kaseiinvalku

Erinevate snackidena päeva jooksul suvalisel ajal beebiporgandeid ja vahest Chick Snacki (maitsestatud kanafilee ribad)

Kõik kriitika ja nõuanded on teretulnud.

P.S. Trenni teen üle päeva. st. 1 päev trenni, 1 päev puhkust. Üks nädal 3 trennipäeva, 1 nädal 4 trennipäeva.

Trenn koosneb 30 min kardio programmiga rattasõidust (pulss 161-169) ja kõikide suuremate lihasgruppide harjutustest. 3x10 seeriad, kokku 10 harjutust.

Edited by Romeo83

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salatisegu vaheldub, olenevalt tujust ja sellest mida värsket poe rohelises letis pakutakse, aga üldjoontes jah. Iga päev enam-vähem sama.

Mõni päev tuunikala asemel lõhet ja kana asemel kalkunit süüa ei tee ka vist paha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma lihtsalt täitsin käsku ja kritiseerisin :D

Kuna ma pole toitumisspetsialist siis ei vaevund lugemagi mida huvitavat seal kirjas. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mingisugust lihasmassi sa sellise toitumisega kindlasti juurde ei saa. Palju annab siin ümber muuta

ja paremaks teha. Siiski see kava on ilmselt kasulikum, kui tavalise kartuli ja sousti sisse ajamine.

Mida mina ümber teeks, kui ise peaks sellist kava kasutama.

Kõigepealt teeks endale ühe korralikku hommikusöögi, praegune söök on täielik naljanumber. Hommikust õhtuni salatit süües kasvatad endale kaks suur hammast ette nagu jänesel, kui oma kapsalehe järamisega jätkad. Jätaks hommikul selle salati ära ja asendaks selle 50-100g (kuivmass) kaerahelbepudruga. Mingil määral võid oma valgupulbrit sinna sisse lisada, kui tahad ning need paar muna kõrvale süüa. Miks mitte kohe ärgates teha endale korralik hommikusöök kella kümnest? Vähemalt minu arvates toitud liiga palju toidulisanditest ja oma salatist. Kindlasti söö rohkem liha, tuunikala pole pidevalt hea variant - samas ajab asja ära. Õuna ilmselt õhtul kaheksa paiku enam ei sööks, paneks selle eelneva toidukorra juurde.

Tervislikke rasvu ei näe kusagil samuti, vajad rasvu, et rasva põletada.

Kardio tee peale raskustega maadlemist.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mingisugust lihasmassi sa sellise toitumisega kindlasti juurde ei saa. Palju annab siin ümber muuta

ja paremaks teha. Siiski see kava on ilmselt kasulikum, kui tavalise kartuli ja sousti sisse ajamine.

Mida mina ümber teeks, kui ise peaks sellist kava kasutama.

Kõigepealt teeks endale ühe korralikku hommikusöögi, praegune söök on täielik naljanumber. Hommikust õhtuni salatit süües kasvatad endale kaks suur hammast ette nagu jänesel, kui oma kapsalehe järamisega jätkad. Jätaks hommikul selle salati ära ja asendaks selle 50-100g (kuivmass) kaerahelbepudruga. Mingil määral võid oma valgupulbrit sinna sisse lisada, kui tahad ning need paar muna kõrvale süüa. Miks mitte kohe ärgates teha endale korralik hommikusöök kella kümnest? Vähemalt minu arvates toitud liiga palju toidulisanditest ja oma salatist. Kindlasti söö rohkem liha, tuunikala pole pidevalt hea variant - samas ajab asja ära. Õuna ilmselt õhtul kaheksa paiku enam ei sööks, paneks selle eelneva toidukorra juurde.

Tervislikke rasvu ei näe kusagil samuti, vajad rasvu, et rasva põletada.

Kardio tee peale raskustega maadlemist.

Suured tänud. Ülalpool on mul mainimata, aga ma võtan 3x päevas söögi kõrvale 1 kapsli Eiselt-i Omega 3-e. Kas peaks rohkem/vähem kvaliteetseid rasvu taga ajama ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×