Jump to content
Bert

Hera80

Recommended Posts

Seal fitshopi lehel on kirjas, et tarvitada iga päev, aga kui ma tarvitan seda ainult trennipäevadel (3 korda nädalas) kas siis on sellest kasu või oleks mõtekam siiski iga päev tarbida seda valku.

Valk on makro-toitaine. Seda leidub pea-aegu igas toidus mida sa sööd. Loeb lõplik kogus mida sa endale päeva jooksul sisse sööd. On täiesti ebaoluline, kas saad seda pulbritest või tavalisest toidust. Kui tavatoidust jääb väheks/ei viitsi/ei taha süüa, siis lisa valgupulbrit, et päevane norm täis tuleks. (1,5-2g kehakilo kohta)

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Valk on makro-toitaine. Seda leidub pea-aegu igas toidus mida sa sööd. Loeb lõplik kogus mida sa endale päeva jooksul sisse sööd. On täiesti ebaoluline, kas saad seda pulbritest või tavalisest toidust. Kui tavatoidust jääb väheks/ei viitsi/ei taha süüa, siis lisa valgupulbrit, et päevane norm täis tuleks. (1,5-2g kehakilo kohta)

Vadakupulber konkreetselt on hea BCAA ja tsüsteiini allikas. Tsüsteiin on glutatiooni lähteaine ja vadaku söömisega läheb glutatioon kiirelt üles.

Selle pärast söövad vadakut ka mittesportlased.

Maksa glutatioonipuudus näiteks paratsetamooli mõjul on üks olulisi maksasiirdamiskliinikute leivaisasid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervist,

Sooviksin spetsalisti nõu kuulda. Nimelt valk on päeva peale ilusti ära jagatud, aga eelistan peale trenni süüa soojasööki koos lihaga mitte toidulisandit, sest jõuan koju peale trenni umbes 30 minutit hiljem. Aga 30g valku jääb veel puudu,nii et umbes 18;00 sööks soojasöögi peale trenni ning umbes 21.00 oleks, siis võtta prode90 või hera80 ? Sööksin kodujuustu, aga kõht on eelmisest söögikorrast täis ning endal ka ebamugav täiskõhuga magama jääda. Kumb oleks efektiivsem valik toidulisanditest <_< ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervist,

Sooviksin spetsalisti nõu kuulda. Nimelt valk on päeva peale ilusti ära jagatud, aga eelistan peale trenni süüa soojasööki koos lihaga mitte toidulisandit, sest jõuan koju peale trenni umbes 30 minutit hiljem. Aga 30g valku jääb veel puudu,nii et umbes 18;00 sööks soojasöögi peale trenni ning umbes 21.00 oleks, siis võtta prode90 või hera80 ? Sööksin kodujuustu, aga kõht on eelmisest söögikorrast täis ning endal ka ebamugav täiskõhuga magama jääda. Kumb oleks efektiivsem valik toidulisanditest <_< ?

prode90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas hera80 võib ka kasutada siis kui sa tegeled ainult aeroobsega, eesmärgiga kaalulangetada ?

Ikka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks ma olen seda siin teemas juba 20 korda öelnud, aga vadakuvalku süüakse ka ilma üldse mingit trenni tegemata.

Esiteks on ta tänu ohtrale tsüsteiinisisaldusele paratsetamooli"mürgituse" vastumürk ja teiseks peaks tänu ohtrale BCAA-sisaldusele kaitsma suhkruhaiguse, dementsuse, Alzheimeri ja muu jura eest ja olema üldine elupikendaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võtan siis igakord peale jõusaali trenni valgupulbrit (valgu sisaldus on 100 g 80 g valku ). kas ma peaks kasutama sellega koos dextrot, või võib ka ilma selleta võtta??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dextro vajalikkusel näen mõttet siis kui:

1) Trenn on väga kurnav ja Plaanis on samal päeval paari tunni pärast uuesti samu lihasgruppe piinata

2) Inimene on väga süsivesikute-madala dieedi peal ning antud dextro moodustaks lõviosa päevasest süsivesikute numbritest

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Külaline

Tere.

Kui on kiire ja toidukorra asendamiseks tarbida valgujooki, näiteks hera80 vms. kas sinna tuleks lisada süsivesikuid? Eesmärgiks on saada suureks ja tugevaks, käin jõusaalis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ütleme nii, et kui eesmärk on tervet toidukorda asendada siis peaks Shake olema tõenäoliselt ca. 2 kulbitäit valku, samapalju näiteks dekstro süsivesikuid ning vedelikuks näiteks piima nii palju, kui shaker mahutab. Siis võib öelda, et enamvähem kärab toidukorra asendajaks.

See, et sa soovid saada suureks ja tugevaks on tore aga et oma eesmärke saavutada peab kogu päevane toitumine ja kehaline treening olema vastav. Mitte ainult üks jook. See mida see täpselt sisaldama peaks on niigi reaalselt väljaspool seda mida ma tegelikult teada võin, sest eesmärkide täitmiseks vajalik eine-korra asendaja sisu tuleks määrata kogu menüü ja treeningu baasil - mitte lihtsalt lampi, et lisa süskareid vms. :)

Üldjuhul tahavad inimesed ikka lihtsaid ja kergelt järgitavaid nõuandeid, et vormi saada. Ning ega tegelikult midagi väga rasket polegi. Lihtsalt täiesti teadmatu inimese jaoks on ka muidu väga lihtsad soovitused keerulised. Kui sa küsid, et kas peaksid shake süsivesikuid lisama - siis ma tahaks tegelikult vastu küsida, et kas sul on puudus kaloritest või süsivesikutest? Sa mõtled, et aga kust sa tead, kas on puudu? No siis ma uuriks, et kuidas praegune kaloraaž ja süsivesikute hulk on - kuidas kaal liigub, kuidas energiat jagub jne. Siis hakkan uurima kuidas ülejäänud toitumine välja näeb, kuidas treening jne.

Minu jaoks on soovitused mida sulle jagan väga lihtsad, aga ma ei ole kindel kas sa oskad oma toitumist/treeningut sellise pilgu läbi ise hinnata - sest tundub, et sa veel ei oska ning loodad, et vormi tegemist saabki nii kergelt reguleerida, et lihtsalt lampi soovitada mida shaigi sisse lisada ilma muid faktoreid arvesse võtmata. ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma niipalju neid süsikuid ei kühveldaks. Piimas endaski neid veidi.

Pigem arvesta välja, mis koguses sul neid valke ja sv vaja on, ja komponeeri selle järgi oma shake, mitte ära võta selliseid umbmääraseid koguseid nagu "kaks kulbitäit seda või toda" meil on erinevad vajadused, eesmärgid, toidukordade arvud jnejne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×