Jump to content
Sign in to follow this  
renku

Võistluseelne ettevalmistus

Recommended Posts

Tere!

Äkki oleks rahvas huvitatud, kuidas valmistud ette võistlusteks- just viimane nädal enne võistlust. Ütleme, et rinnaltsurumise võistlus ja see on laupäeval. Sa vist teed sellisel juhul viimase võistlusproovi särgiga eelmisel laupäeval- pühapäeval, aga mida teed edasi eelneva nädala jooksul ja mis koormustega?

Rene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laupäeval, nädal aega enne võistlust teen viimase raske trenni.

Surun särgiga. Määran ära võistluste algraskuse ja ka võimaliku 2.katse raskuse (kolmanda katse raskust vaatan kohapeal).

Esmapäeval teen kergelt selga, alaselga ja biitsepsit (ca 60-70%).

Teisipäeval teen kergelt rinda (näit.4-5x1 40-50%-ga), triitsepsit ja õlga. Kõike hästi kergelt, et hoida sees toonust.

Teisipäeval võtan ka viimase massaazi.

Neljapäeval käin ennast kergelt venitamas (ca 30 min.), et keha laisaks ei muutuks.

Hoian tervist, söön vitamiine ja proovin liikuda suhteliselt vähe.

Selline ta on!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×