Jump to content
Ott Kiivikas

Pulsikellad, mudelid ja müügikohad

Recommended Posts

Et mis arvate sellisest pulsikellast? Kuna käin šeipingus ja oleks vaja tõesti vaid pulssi mõõta, siis muud funktsioonid ei ole olulised kella juures. Kas randmelt pulsi lugemine on täpne või on ikka alati seda vööd vaja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Et mis arvate sellisest pulsikellast? Kuna käin šeipingus ja oleks vaja tõesti vaid pulssi mõõta, siis muud funktsioonid ei ole olulised kella juures. Kas randmelt pulsi lugemine on täpne või on ikka alati seda vööd vaja?

See on ju kahe käe kell - vööanduriga pulsikellalt näed aga näitu kogu aeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui ise hakkasin endale pulsikella soetama ja uurima selle kohta. Siis jah, mitu inimest ütles, et randme variant on ebatäpsem. Kuid ise ei neid otseselt võrdluses näinud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ei mõtle seda sõrmelt lugemist, vaid randmelt. näeb välja nagu tavaline kell.... mis mõttes 2 käe kell?

Anna parem link, muidu räägime üksteisest mööda.

On selliseid randmekellasid, mis näevad tõesti välja nagu tavalised kellad, aga näidu saamiseks pead teise käe näpu panema vastu kella andurit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehk olen skeptiline, kuid usun, et vööga kell on igal juhul täpsem. Kunagi sai katsetatud isegi. Niru variant kui vehid, et seda nägu ja higi nõretamas ning kell teatab pulsiks alla 100.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Käisin just ise shapingus pulsikellaga(vööga variant) ja seal ei tõusegi pulss väga kõrgeks, kuid minu jaoks oli ikka rasvapõletus tsoonis. Ikka soovitaks vööga, see pigem investeering ning nii hea pidevalt pulssi ja kaloripõletust jms jälgida, pingutama paneb ka rohkem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Palju teil seal šeipingus parajasti see soovitus on, et kui kaua peale trenni juua ja süüa ei tohi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 h enne ja pärast. Soovitatakse sellel ajal juua vett või kohvi ilma suhkruta. Aga see on tegelikult liiga pikk vahe sest tavaline inimene läheb shapingust koju kannatab see 2 h ära ja siis sööb suure tõenäosusega midagi ebatervisliku, rasvast vms ja enesega väga rahul, et pidas treeneri nõuandest kinni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuke hilja vastan, aga ehk on abiks.

Garminid, Timex ja Suunto teatud mudelit sisaldavad juba GPS ja seega pole midagi juurde vaja osta. Samas GPS seadmega siseruumis distantsi mõõta ei saa. Selleks on vaja eraldi juurde osta footpod. (Ilmelt pead sa ka Nike "vidina" all silmas just footpodi).

Polar,Suunto,Garmin,Timex on levinumad spordikellade tootjad ja kõige töökindlam tundub Polar olevat (ise kasutan Suunto T6c). Polari GPS seade on küll eraldi käiv vidin, aga uus andur on USB mälupulga suurune ja väga kerge.

Nüüd Nike ühilduvusest, sinu puhul piisab (ilmselt) suvalisest ANT+ protokolliga ühilduvast GPS või Footpod seadmest. Nikel on osad footpodid tossu sisse integreeritud, aga kuna Nike toetab ANT+, siis peaks uvaline sama protokolli toetav footpod ka sobima. (Näiteks Timex: http://www.runningwarehouse.com/descpage-TANTFP.html)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervist,

jutt siis säärane, et plaanis on hakata nüüd 1-3 korda nädalas jooksma hakata, kuna keskkool läbi ja regulaarset kekat enam pole, kuigi vormi sooviks siiski säilitada. Seni olen käinud ainult tavalise kellaga jooksmas, ja nii, et eelmise korra ajaga oleks enam-vähem sama, vahel siiski tuleb +1 min. Mõned jooksmised on olnud päris hingematvad. Plaan on elada ikka võimalikult kaua, seega mõtlesingi pulsikella soetamisele. Tahaksin lihtsalt treenida piisavalt, mitte üle ega alla. Lisaks sellele siis nädalas ka natuke vabaharjutusi (calisthenics, harjutused kasutades ainult enda keharaskust). Vanust veel kuigi palju pole, 19 hetkel, et kas on mõtekas osta praegu, või lasta oodata?

Tänan ette ära!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui kasutust leiad talle ja raha on siis muidugi osta, teine lähenemine on see et Sa õppid ise enda keha tundma. Keha annab Sulle märku kui Sa tal kopsu üle maksa ajad. Kuigi jah, enda keha tundma õppida oleks kindlasti kergem kui Sul pulsikell ette laulab, et millal üle peksad tempoga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui peaks valima, kas Polar FT1 või Suunto M1, siis kumba soovitaksite? Netist lugedes sain teada, et Suunto kellal on miinuseks see, et taustvalgustust pole, Polari omal aga, et navigeerimine selle ühe nupuga ei pidavat kõige mugavam olema. Ise võtaksin Suunto oma, sest see eriti lihtne disain milelgipärast tõmbab. Kindlasti ajavad mõlemad oma asja ära. Oskab keegi sõna sekka öelda selle valiku koha pealt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ise hankisin endale ca 3 kuud tagasi Suunto M1 ja siiani olen rahul. Mind paelus ka Suunto lihtne disain ja kuna olen pühapäevasportlane, siis kallimat/võimsat ei tahtnud hankida.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Shamio

Ostan ka nüüd viimaks pulsikella ära. Netist on silma jäänud paar kella, ehk oskate nõu anda, milline neist parim on:

www.pulsikell.com/3/po...e//brand//

www.pulsikell.com/3/si...e//brand//

www.pulsikell.com/3/si...e//brand// see on hetkel neist kolmest lemmikuim

Võite ka muid variante soovitada, kui ise teate. Nõudmised kellale: näitab lisaks ka tavalist kella, kodeeritud ühendus (see oli vist selleks, et sassi ei ajaks teise kellaga kui nt jõusaalis teha?), pehme vöö, hind max 55 €

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostan ka nüüd viimaks pulsikella ära. Netist on silma jäänud paar kella, ehk oskate nõu anda, milline neist parim on:

www.pulsikell.com/3/po...e//brand//

www.pulsikell.com/3/si...e//brand//

www.pulsikell.com/3/si...e//brand// see on hetkel neist kolmest lemmikuim

Võite ka muid variante soovitada, kui ise teate. Nõudmised kellale: näitab lisaks ka tavalist kella, kodeeritud ühendus (see oli vist selleks, et sassi ei ajaks teise kellaga kui nt jõusaalis teha?), pehme vöö, hind max 55 €

Kas hakkad kasutama ainult siseruumis või väljas ka? Mul oli see viimane,kuid kahjuks vihma ta ei kannata ,kuigi peaks pritsmekindel olema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hetkel plaan väljas kasutada, talviti siseruumis. Hakkan uuesti jooksmisega tegelema ja seetõttu ostan, aga arvan et päris paduvihmas ma vist välja ei lähe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kasutan Polari kellasid, ühe kukkusin katki (kõige lihtsamast mudelist järgmine samm), nüüd vähe kallim CS300...aga sellega mingi jama koguaeg...eriti talvel spinnisaalis näitas mingeid karunumbreid..kord oli pulss üle 200 siis jälle 50...tihti üldse nullis. Õues treenides on tal vist töötamise "ajalimiit" mõnikord lihtsalt keeldub peale 2 tundi töötamast..viskab nullid ette ja siis ei aita muu kui restart.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!

Plaan oleks soetada endale pulsikell, kuid valik on üsna suur ja ei oska nende seast seda õiget vaadata.

Peamiselt kasutaksin pulsikella siiski jooksmisel. Mida peab ~60€-ste pulsikellade juures vaatama? Või üldse sellise hinnaklassiga on mingi normaalset saadaval? Ehk oskate ise midagi soovitada?

Silma jäänud hobisport.ee oma soodsate hindadega, kuid kui kuskilt leidub veelgi odavamalt või midagi, mida seal Hobispordis ei ole, siis muidugi võite ka neid soovitada.

Aitäh!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen nüüdseks aasta aega teinud regulaarselt trenni, varem rohkem aeroobset, nüüd rohkem ka jõusaalis. Hetkel on minu jaoks oluline tõsta oma vastupidavust, mis seni on mul olnud üsna nõrk(hakkan ruttu hingeldama, pea hakkab valutama jne). Olen tasapidi jooksulindil hakanud vahemaa pikkusi tõstma ja asi on paranenud.

Sain jõuludeks omale pulsikella- Polar FT4F'i. Kui uurisin netist, milline siis oleks kõige õigem pulsisagedus, sain nii erinevaid valemeid selleks. Seega- milline ikkagi oleks kõige parem pulsisagedus, arvestades, et jälgiksin seda just eriti jooksu tehes ja eesmärgiga vastupidavust tõsta. Kas see erinev väga nö rasvapõletuse pulsisagedusest?

Jooks on seni olnud mu nõrgim ala, kuigi keha iseenesest on heas vormis. Mai kuus on Sisekaitse akadeemia kehalised katsed, kus muuhulgas vaja joosta 1500m ajaga vähemalt 7:30, mis mind on üldse motiveerinud jooksma, varem hoidsin sellest kaarega eemale, sest teadsin oma enesetunnet peale seda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.vomax.ee/...nguage=estonian

Koormust tuleb tõsta tsükliliselt, näiteks võib koormust tõsta 2-3 nädala vältel (mitte rohkem kui 10% nädalas), siis jälle treenitakse üks nädal kergema koormusega.

Treeningu alguseks peab eelmine treeningu väsimus olema põhiliselt kadunud.

http://www.fiile.ee/index.php?option=com_content&task=view&id=90

Edited by ROtter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×