Jump to content
Sign in to follow this  
VoodooMagic

Udune ilm

Recommended Posts

Kui dieedi ajal läheb nö ilm uduseks siis on süsivesiku puudus.

Toitumistreener ütles, et kui ükspäev juhtub pole hullu, kui rohkem siis tuleb kavas süsikaid tõsta.

Aga see hetk ma võiks ju mingeid süsikaid juurde tarbida, et tööd saaks edasi teha, mida soovitaksite?

Või peaks letsitiini tarbima?(samas muna jne söön hunnikutega)

Kui üks õun näiteks süüa, kui kiiresti ta verre jõuab, paljuks ja kauaks sellest piisab?

Kui ma juba postitan siis küsiks veel:

Mida arvate hapendatud/marineeritud köögiviljadest nagu hapukurk jne?

Mida arvate õlis hautatud viilutatud porgandist? Kõige maitsvam köögivilja toit mu arust.(õli saaks ju üritada eemaldada, majapidamispaberisse lasta imenduda vms)

Edited by VoodooMagic

Share this post


Link to post
Share on other sites
No konsentratsiooni võime langus, vaimne väsimus vms

Minu teada peaks minimaalne süsivesikute hulk päevas 100g olema , millega aju peaks töötama korrektselt. See nüüd küll õige ei ole , et pilt uduseks kisub <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõige süsivesiku vaesem päev on 170g

Aga suur osa neist jääb õhtusse, äkki peaksin hommikusse ümber paigutama.

Muud päevad on hommik 60g, täna 25g, söön siin vaikselt tomatit juurde

Ega mu üldine kaloraazi defitsiit on ka suht tugev, 465kcal päeva kohta.

Edited by VoodooMagic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oleneb muidugi päevast, kuid enamus sv kogustest võiks jääda enne ja peale trenni. Mul tavaliselt kisub pildi uimaseks dieedi ajal. Kui dieeti just käsil ei ole, siis planeeri oma toitumine nii, et sv siis, kui on aktiivne aeg ja rasvad siis kui on päeva passiivne aeg.

Soovitan lugeda viimast Muscle&Fitnessi, seal kuskil kirjutas enne trenni toitumisest. Sain targemaks, et tatar pidavat päris hea olema enne trenni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hommik, päev on aktiivne ajutöö kohapealt.

Mõningad kirsstomatid ja 150g tegid praegu ilma selgeks tagasi.

Tatart eriti ei taha, mis veel võiks sobida, sepik näiteks hommikuti paar viilu juurde süüa või?

Õhtu arvelt võiks siis sv-d vähendada, siis ma suht passiivne

Edited by VoodooMagic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul põhiline süsikalaks (ehk siis tarbin viljatooteid ja puuvilju) on hommik (75gr täiteratoodet ja 100g puuvilja, reeglina kiivit), ennem anaeroobset trenni (75gr täisteratoodet) ja peale trenni (1 puuvili, reeglina banaan ja 60-90 min peale trenni toidukorras 75gr täisteratoodet) muudel aegadel päevas on rasvad ja valgud, köögivilju ei loe süsivesikute alla otseselt, kuigi mingil määral ikka saab sealt ka lisaks (neid tarbin iga toidukord 100-150gr: porgand, lillkapsas, tomat, kurk, paprika vms). Siiani toimib, pilt pole nn. udune kunagi, trennis jõuan ilusti toimetada jne. Olgu öeldud, et ennem aeroobset trenni pole täisteratoodet ja vahetult peale pole puuvilja, muus osas sama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga keegi võiks õliga hautatud porgandi ja marineeritud asjade kohta ka arvamust avaldada.

Hea meelega sööks porgandit tava köögivilja asemel aga see rasva sees hautamine tõstab jälle kaloraazi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ei ole üldsegi sama, viiluta porgandid, pane paks kiht õli poti põhja, kaas peale ja keskmisele või sutsu kõrgemale kuumusele, vahepeal liiguta, et kärssama ei läheks, natuke soola, proovi... <_<

Edited by VoodooMagic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×