Jump to content
Sign in to follow this  
külaline12345

millist jooki soovitate ?

Recommended Posts

tere !

Olen uurinud mõningaid jooke ja vajaksin hädasti valku-kreatiini-proteiini

mida soovitaksite kõige rohkem ?

olen proovinu seda Tai Kane toodet,ning kunagi ka Lavat - ent kumbastki väga kasu ei olnud

tahaks,et lihasmass suureneks kiiremini

vaatasin siit fitness.ee poest Creatin (600g) ning NO1-te

ja ka uut toodet Whey Gold Standardit

nädalas on 2-3 korda korvpallitreeningud saalis ning 2-3 korda jõusaal

oleksin igasuguse abi eest väga tänulik

Share this post


Link to post
Share on other sites
tere !

Olen uurinud mõningaid jooke ja vajaksin hädasti valku-kreatiini-proteiini

mida soovitaksite kõige rohkem ?

olen proovinu seda Tai Kane toodet,ning kunagi ka Lavat - ent kumbastki väga kasu ei olnud

tahaks,et lihasmass suureneks kiiremini

vaatasin siit fitness.ee poest Creatin (600g) ning NO1-te

ja ka uut toodet Whey Gold Standardit

nädalas on 2-3 korda korvpallitreeningud saalis ning 2-3 korda jõusaal

oleksin igasuguse abi eest väga tänulik

Esiteks valk ja proteiin on üks ja sama asi. Teiseks ära arva, et kui sa mingit toidulisandit hakkad sööma siis kohe saad endale suured lihased. Sinu asemel telliks ma siit endale toitumiskava. Siis hakkavad tulemused tulema ja kui tahad aineid tarbida siis konsulteeri toitumiskava koostajaga. Edu ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ega vahet pole mis firma oma proovid.. valk on valk.. järelikult on sul toitumine vigane, kui sa arengut ei märka üldse.

No selles ei olegi kahtlust. Kui lihaste ehitamine on prioriteet, siis tuleks temal kaloraazi väga meeletult aegamööda tõsta, või siis korvpall ära jätta. Liiga palju olen näinud noori pallimängijaid, kes tulevad jõusaali ja teevad year in-year out samade raskustega trenni, ilma ühegi muutuseta füüsises.

Kui tahad et lihas kasvab, siis sa pead kas metsikult sööma hakkama, või korvpalli ära jätma ning ikkagi rohkem sööma. Valik on sinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AGA, kuna sa küsisid JOOGI kohta, ning arvatavasti sa ei võta ülevalkirjutatut arvesse, siis ma soovitan siiski toidulisandid ka ära. Kas Lean Gain või tema odavamad poolvennad Serious Mass, Extreme XXL. Sealt saad mingigi kaloraaži paugu.

Vabal ajal olgu sinu sõbraks jogurt ja kohupiimatorud. Tervisesegusid võid ka närida.

Halvaad poes näed - ära ringiga mööda mine.

Vot tak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei soovi uut teemat teha ja foorumi ruumi raisata, kuid küsiks omaltpoolt kah ühe küsimuse :

Nimelt, on soovitatav trabida trennijärgset sheiki max. 30min peale trenni, sest lihtastel on see nö. "käsna" effekt väidetavalt vaid ~60min peale trenni.

Kas asjal on üldse mõttet kui tarbida sheiki (minupuhul valk ja süsiv. 1:2) juba 45-60min peale trenni?

Edited by Sõlm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ei soovi uut teemat teha ja foorumi ruumi raisata, kuid küsiks omaltpoolt kah ühe küsimuse :

Nimelt, on soovitatav trabida trennijärgset sheiki max. 30min peale trenni, sest lihtastel on see nö. "käsna" effekt väidetavalt vaid ~60min peale trenni.

Kas asjal on üldse mõttet kui tarbida sheiki (minupuhul valk ja süsiv. 1:2) juba 45-60min peale trenni?

Aga miks sa pead siis nii hilja seda võtma? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ei soovi uut teemat teha ja foorumi ruumi raisata, kuid küsiks omaltpoolt kah ühe küsimuse :

Nimelt, on soovitatav trabida trennijärgset sheiki max. 30min peale trenni, sest lihtastel on see nö. "käsna" effekt väidetavalt vaid ~60min peale trenni.

Kas asjal on üldse mõttet kui tarbida sheiki (minupuhul valk ja süsiv. 1:2) juba 45-60min peale trenni?

Ma eeldan, et sa teed peale trenni akrdiot või mängid kossu või midagi?

On erinevaid uuringuid läbi viidus. Mõni väidab seda, et koheselt peale trenni tuleks endale süsikalaks sisse ajada, et siis insuliinitõusu esile kustuda. 40-60 min peale seda proovid siis valke saada. Teine ütleb, et süsikad insuliinitõusuks on head küll, kuid kasutu on see efekt. Kolmas jälle, et treeningjärgne sheik, toit ilma rasvata on üldse saast. Võta näpust :)

Kõige õigem oleks sul ikkagi see peale trenni kohe ära juua. Lihtne, väga laialt levinud - ühesõnaga, töötab hästi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Esiteks valk ja proteiin on üks ja sama asi. Teiseks ära arva, et kui sa mingit toidulisandit hakkad sööma siis kohe saad endale suured lihased. Sinu asemel telliks ma siit endale toitumiskava. Siis hakkavad tulemused tulema ja kui tahad aineid tarbida siis konsulteeri toitumiskava koostajaga. Edu ! :rolleyes:

Olen küll võhik, aga siiski sooviksin teada, et kui on määratud toitumiskava ja ei ole pidevalt kodu v ei ole pidevalt aega poes käia.

On seda v6imalik siis järgida ka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×