Jump to content
MissMurder

15a paks neiu.

Recommended Posts

Tere ka minu poolt. Hädasti tahaks abi. Olen 15 aastane, kaalun 80kg ja olen 168 cm pikk. Ma olen terve elu kannatanud narrimise käes ja nüüd sai mul piir täis. Tahaksin vähemalt 20 kg alla saada. Viimane kuu olen proovinud magusat vähem tarbida ja kõhulihaseid teha. Mul on ka olemas mingi treenimisseadeldis, sellega olen ka teinud. Aga ikka ei ole aidanud. Ma ei ole grammigi alla läinud. Ma ei oska enam midagi teha. Jõusaali ma ei lähe, kuna seal on minu klassi ilueedid kõik koos ja kui ma läheks sinna oma rasvaga, nad surekid naeru kätte ära. Ma lihtsalt olen täielikus masenduses. Ma tahan ka olla kõhn ja käia vabalt miniseelikutes. Tellisin täna ka toitumiskava. Äkki keegi oskaks aidata, kuidas saada kõhnemaks. Ma tahaks just erinevaid kodus või väljas tehtavaid harjutusi ja asju. Mul on lihtsalt kõrini olla selline nagu olen. Palun aidake.

Share this post


Link to post
Share on other sites

See, et sa toitumiskava tellisid on juba pool võitu. Järgi seda, lisa ka jõusaali treeningut võimaluse korral ja loomulikult aeroobset.

Kasuta otsingut ka, siis on taolisi teemasid küll ja küll...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nagu ma ütlesin, et ma ei lähe jõusaali. Mul hakkaks liiga häbi. Ma olen end niigi alandanud. Ja siin ma ei ole leidnud midagi sellisele, kes ei käi jõusaalis ja kes on nii suure kaaluga.

Edited by MissMurder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nagu rait83 kirjutas, siis toitumiskava on juba pool võitu, kui mitte rohkem. ;) Kõik algab toitumisest..sellega hakkab juba kaal alla minema. :D

Ehk on võimalus jõusaalis käia sellistel aegadel, kus neid ilueedisi segamas ei ole? Kui ilm lubab võid jalgrattaga teha intervalle. Jooksmist veel esialgu ei tahaks soovitada, kui siis ainult pehmel pinnasel, muidu võivad põlved tunda anda.

Pane ostingusse "hiit", saad infot intervalltreeningu kohta..sealt saab ka vastuseks päris palju teemasi, mis kattuvad sinu probleemiga. Räägi lähemalt ka oma treeningseadmest ,mis sul kodus on. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kodus on mul Easy Shaper trenažöör. Täpsem info siit http://www.top-shop.ee/index.asp?tn=produc...h&pid=68531 . Piltidelt on ta see punakas-pruun.

Ma käiks hea meelega jõusaalis, aga ma ei tea, kuna nad käivad. Kuna ma elan väikses kohas, kus on ainult 1jõusaal linna peale, siis igakell on keegi ikka seal. Aasta tagasi ma käisin paar korda, aga alati keegi naeris mu üle.

Aga kui nüüd soojemaks läheb ja lumi ära sulab, kas rulluisutamine ka aitab midagi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kodus on mul Easy Shaper trenažöör. Täpsem info siit http://www.top-shop.ee/index.asp?tn=produc...h&pid=68531 . Piltidelt on ta see punakas-pruun.

Ma käiks hea meelega jõusaalis, aga ma ei tea, kuna nad käivad. Kuna ma elan väikses kohas, kus on ainult 1jõusaal linna peale, siis igakell on keegi ikka seal. Aasta tagasi ma käisin paar korda, aga alati keegi naeris mu üle.

Aga kui nüüd soojemaks läheb ja lumi ära sulab, kas rulluisutamine ka aitab midagi?

Nojah, ega see seadeldis suurem asi pole aga eks treening temaga mööda külge just maha ei jookse. ;)

Rulluisutamine tuleb kindlasti kasuks. :D

Kellelt muidu toitumiskava tellisid?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nojah, ega see seadeldis suurem asi pole aga eks treening temaga mööda külge just maha ei jookse. ;)

Rulluisutamine tuleb kindlasti kasuks. :D

Kellelt muidu toitumiskava tellisid?

aga millega oleks siis hea kodus teha?

m,kui ma eksi, siis tellisin Argo Aderilt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kui kirjutasid tõesti toitumiskava tellimusse kõik õigesti, et ka näiteks väheaktiivne, siis saadki sellise kava, mis aitab lisarasvumisest vabaneda ja kaalu hakata langetama. Füüsiline treening aitab toonida sinu keha (lihased, rüht jne.), kuid kõik muu algab toidulaualt.

Et kindlasti soovin edu selle jätkamisel. Mõne kuu möödudes peaksid tulemused kohe kindlasti silmaga nähtavad olla.

Kodus peaks olema kaal. Siis saad jälgida milline areng on. Muidu on nii, et oled küll näiteks 5 kg alla võtnud, kuid silmaga pole seda näha ja kaob tahtmine jätkata. Niiet on tähtis ka mitte alla anda.

see kaal küll mingi näitaja pole. Pigem erinevad ümbermõõdud võtta, kirja panna ja siis võrdluseks mingi aja tagant uuesti mõõta. Kaal sõltub nii tuhandestmiljonist faktorist.

Edited by ras-

Share this post


Link to post
Share on other sites

No kui sa juba Argolt tellisid ju ta sulle ka nõu annab niigi. Parem teha ühe kindla treeneri soovituste järgi, sest kavad on paika pandud kindla loogika järgi ja terviklikult. Hakata ühes ja teises kohas rapsima ja erinevate soovitajate järgi tegema, siis võid ikka olla samas kohas.

Vaikselt muuda oma toitumist Hakka jama asendama normaalse söögiga (mitte ära jätma - sest tänapäeva 15 aastased ei sööks siis peale jama ära jätmist imselt midagi ;) )

Ja treeningus tee rahulikult kõiki kehaosi, set peamine eesmärk saab olema nagunii kalorite põletamine kas siis jõusaali või aeroobse näol. See ei anna sulle mingit erilist eelist kui ühte või teist kehaosa loodad ilusaks saada ja neid ainult treenides.

Vut Tak. Aastaks 2010 algus paluks siis sellist postitust siia, et oled 20 kg kergem. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma olen siit saanud palju häid vastuseid. Ma arvasin, et kohe saan sõimu, et ma ei ise ei liigutanud end ega midagi. Aitäh kõigile.

Aga palju poole aastaga on võimalik alla minna, kui ma nüüd peale lume sulamist hakkan rulluiskudega ja rattaga sõitma ja jälgin seda toitumiskava?

Ja kusjuures ma ei söö seda jama. Friikaid ja hamburgeri sõin ma viimati pool aastat tagasi. Midagi eriti rasvast ei söö kodus, krõpsu ka ei söö. Vahel coca lighti. Täpselt sama, mida ka kõhn minu klassi tüdruk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma olen siit saanud palju häid vastuseid. Ma arvasin, et kohe saan sõimu, et ma ei ise ei liigutanud end ega midagi. Aitäh kõigile.

Aga palju poole aastaga on võimalik alla minna, kui ma nüüd peale lume sulamist hakkan rulluiskudega ja rattaga sõitma ja jälgin seda toitumiskava?

Ja kusjuures ma ei söö seda jama. Friikaid ja hamburgeri sõin ma viimati pool aastat tagasi. Midagi eriti rasvast ei söö kodus, krõpsu ka ei söö. Vahel coca lighti. Täpselt sama, mida ka kõhn minu klassi tüdruk.

Mind on ka paksuks narritud...

2ra vaata seda, mida see nn k6hn tydruk s88b v6i joob. ;)

Coca light ei ole kyll jook, mida soovitada v6iks. :D Joogiks vesi, vesi ja veel kord vesi. Roheline tee aitab ka kaasa.

Hetkel oled sa 80 kg? Minu suurim kaal oli 75 kg, 167 cm pikkuse juures.

20 kg kaalukaotust aastaga sinu vanuses toob ainult terviseprobleeme (25 % kehakaalust...nalja teete!!) ja lisakilosid tulevikus ;) V6ta rahulikumalt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ainult tantsima, aga ma olen pidevalt haige ja kooliga ka ei sobi kokku tantsimise ajad, siis selle peale ma ei saa mõelda.

Kodus on mul alati laimi maitseline bonaqua. Ja seda joon ikka päevas liiter ära. Ja rohelist teed ingveriga joon ka päevas korra.

Kas hüppenööriga hüppamine aitab ka midagi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Midagi ikka aitab.

Aga katsu, ehk saad ikka sinna tantsima minna. Või kui saad äki koera võtta ja pikki jalutusi siis ette võtta iga päev.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Midagi ikka aitab.

Aga katsu, ehk saad ikka sinna tantsima minna. Või kui saad äki koera võtta ja pikki jalutusi siis ette võtta iga päev.

Koeraga? Mh, mu koer on nii pisikene, et kui natukene kõnnib, väsib ta ära. :/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koeraga? Mh, mu koer on nii pisikene, et kui natukene kõnnib, väsib ta ära. :/
Siis jalutad ilma koerata, või koer süles :D Põhiline asi on ikkagi see, et sa ennast aeroobselt liigutaks. Kas sul kusagil ujumas ei ole võimalik käia? See on väga hea rasvapõletusviis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma soovitaks katsetada erinevaid aeroobseid (=kerge koormusega liigutamine) trenne, ja siis valida neist omale meelsaim, ja seda harrastada korralikult.

Kui hüppenöör sulle meeldib ja sobib, niiet suudad väikeste puhke-pausidega 45 min hüppetrenni teha, siis hüppagi nii 3X nädalas, talvel ca tund aega võiksid suusatada, suvel äkki ujuda, et tuleks siis leida, mis meeldib, ja seda teha. Ma isiklikult ei suudaks hüppenööriga üle 3 minuti hüpata, ei viitsiks lihtsalt seda mõttetut harjutust teha, aga leidub ilmselt inimesi, kes teistmoodi hüppenöörist arvavad, et siis leia omale sobivad liigutamis-viisid, ja harrasta neid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah üks on kindel, sa pead liikuvuses olema ja sellega põletad rasvu, proovi kasvõi kepikõndi, tegelikult kui kiiremas tempos liikuda, võtab ikka läbi küll :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul on täitsa võimalik käia esmaspäeva õhtuti isa töö kaudu ujumas tund aega. Seal on enamasti vanad inimesed kah, kellel on suva milline välja näed. Aga palju ma ujuma peaks, kui üks pikkus on 25m? Kuna ma olen paar aastat tagasi ujumistrennis ka käinud, siis ujuda ma võin vabalt. Muidugi ujumistundidest koolis ma hiilin alati kõrvale, kuna see on poistega koos. Lihtsalt häbi on.

Aga kui nüüd lumi ära sulab ja temperatuur plussidesse läheb, siis palju oleks mõtekas rattaga sõita? Muidu ma mõtlesin et sõidaks umbes 30km, kuna siis tuleks üks ring, kus on erinevaid pindasi. Põhiliselt oleks 12km umbes mööda spetsiaalset jalgaratta teed, kus on erineva suurusega mäed, siis tuleks üks külavaheline tee, mis läheb koguaeg tasapisi üles ja on 3km. Ja siis jõuaksin maanteele, mis on suhteliselt sirge ja see oleks 15km. Ma olen varem paar korda selle tee läbi sõitnud rattaga, väsisin ma ikka ära ja higi ka jooksis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mul on täitsa võimalik käia esmaspäeva õhtuti isa töö kaudu ujumas tund aega. Seal on enamasti vanad inimesed kah, kellel on suva milline välja näed. Aga palju ma ujuma peaks, kui üks pikkus on 25m? Kuna ma olen paar aastat tagasi ujumistrennis ka käinud, siis ujuda ma võin vabalt. Muidugi ujumistundidest koolis ma hiilin alati kõrvale, kuna see on poistega koos. Lihtsalt häbi on.

Aga kui nüüd lumi ära sulab ja temperatuur plussidesse läheb, siis palju oleks mõtekas rattaga sõita? Muidu ma mõtlesin et sõidaks umbes 30km, kuna siis tuleks üks ring, kus on erinevaid pindasi. Põhiliselt oleks 12km umbes mööda spetsiaalset jalgaratta teed, kus on erineva suurusega mäed, siis tuleks üks külavaheline tee, mis läheb koguaeg tasapisi üles ja on 3km. Ja siis jõuaksin maanteele, mis on suhteliselt sirge ja see oleks 15km. Ma olen varem paar korda selle tee läbi sõitnud rattaga, väsisin ma ikka ära ja higi ka jooksis.

Kui 25m siis võiksid nt ujuda 300m? Ma usun , et see on vägagi treeniv ja kaloreid põletav , aga muidugi rahulikult omas tempos .

Oleks muidugi mõtekas, miks siis ei ole. Sinu puhul on iga füüsiline tegevus mõtekas ju , jalgratas , ujumine , kepikõnd , kiiremas tempos kõndimine lihtsalt , sörkjooks jne . Peaasi , et sa liigutad ennast .

Aga ära üle pinguta , on palju selliseid kes hirmsasti teevad ja siis ülepingutavad. Ja sa pead palju tarbima vett, organism peab vett saama eriti kui sa füüsiliselt aktiivne oled.

Edu! :D

Edited by Saphireguy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mul on täitsa võimalik käia esmaspäeva õhtuti isa töö kaudu ujumas tund aega. Seal on enamasti vanad inimesed kah, kellel on suva milline välja näed. Aga palju ma ujuma peaks, kui üks pikkus on 25m? Kuna ma olen paar aastat tagasi ujumistrennis ka käinud, siis ujuda ma võin vabalt. Muidugi ujumistundidest koolis ma hiilin alati kõrvale, kuna see on poistega koos. Lihtsalt häbi on.
No kui on võimalik tund aega ujumas käia, siis ujugi kõik see tund aega, lihtsalt vaikselt, et ikka kogu aja ujuda suudaks. Mingit otsest distantsi pole ju mõtet omale seada. Ise näed, palju tunni ajaga ujuda suudad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×