Kuldar Toomla

Muna

945 postitust selles teemas

  • Kas tasub tarvitada proteiini kokteilis toorest muna? Olen kuulnud et tagajärjed võivad päris hullud olla( salmonelloos, hiljem liigesed jne.)

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Ei soovita küll kasutada, sa saad omad valgud toidulisast ka ilma selle toore munata kätte, mul on olnud salmonelloos, mitte toorestest munadest ja seda enesetunnet ei soovita kellelegi.

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    mind ka hirmsasti huvitaxxx ,kas keegi siin foorumis tarvitab ja kui siis mitu?

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Üle kahe muna kollase päevas (kokku umbes 300 mg kolesterooli) ei soovitata, kuna munakollane sisaldab peale valgu ka rohkesti kolesterooli. Muna valget võib lahmida küll (1 munavalge 3-4 grammi valku ).

     

    0

    www.kehavormi.ee
    toitumiskava koostamine, personaaltreening, kinkekaart jpm.

    Kulturismi-ja Fitnessi Liidu kutsekomisjoni esimees.

    Rahvusvaheline IFBB kohtuniku litsents, EKFL 6 taseme treener.

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    hmm a kuidas keegi seda sööb, kas kohe toorelt valatakse alla? ja kas näiteks praetud ja keedetud muna veel sama efektiivne on? See ka et kas siis keegi ikka ka pidevalt neid sööb?

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Keedetud olekus on kõige mõistlikum.

    Vedelatest munadest on nii mõnigi mees salmonella saanud, nii et ei soovita katsetada.

     

    0

    signature.jpg

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Mina söön enne magama minekut iga päev vähemalt 5 muna valget ära ja joon proteiini peale.

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Toore munavalge valgust omandab inimese organism 100% valgu kogusest

    Poolpehmeks keedetud munavalge valgust 50%

    Kõvaks keedetud või praetud muna valku inimese organism ei omasta. See on keemikute poolt kindlaks tehtud seega on kõige targem tarbida toorest muna. Kõige maitsvam on teha munad nn. kogel-mogeliks ehk munavalge vahustada ja kollane hööruda suhkruga ning lisada hiljem.

    Kogustest on juba eelpool öeldud et kollastest mingit kasu ei tõuse valgeid võib süüa palju vaja.

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Toorest munavalgust omandab inimese organism ~50%. Kuumutatud munavalgust omandatakse ~90%. Kuumutamine kutsub proteiinimolekulides esile struktuurimuutused, mis parandab seedeensüümide ligipääsu peptiidiahelatele.

    Lisaks juba mainitud salmonelloosiohule sisaldab toores munavalge aktiivsel kujul avidiini (hävib kuumutamisel), mis takistab organismil biotiini omastamist.

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    oot-oot... kuidas see nüüd ongi? kumba teist ma nüüd uskuma pean?

    Steth: Kuumutamine ei tähenda keetmist?

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Keetmisel reeglina objekti temperatuur tõuseb, seega kvalifitseerub keetmine kuumutamiseks.

    Keeruliste valemitega illustreeritud teksti minu jutu tõestuseks võid lugeda siit

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Ei julge 100% stethiga vaielda kuna pole ise keemik ja teiste jutu põhjal rääkisin aga inimene kellelt kuulsin on elu aeg keemik olnud. Ta selgitas et ühtegi valku ei omasta organism nö otse vaid kõik lagundatakse ja siis omastatakse kusjuures lagundamise ja uuesti omandamise juures mangivad rolli aminohapped. Uurin täpselt järgi ja annan teda. Seniks edu kõigile.

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    noh marcu ja seth kas olete siis kokkuleppele jõudnud kuidas siis ikka muna sööma peab et sest võimalikult palju valku omastada saab? ma tõesti tahaks teada, kas siis ikkagi keedetult või toorelt!

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Ma võin oma väite kinnituseks esitada Belgia Leuveni Ülikooli haigla gastroenteroloogiliste uuringute keskuses kuue teadlase poolt läbi viidud uurimustöö, kus võrreldi toore ja kuumutatud munavalgu omandatavust inimorganismi poolt ning leiti, et kuumutatud valgust omandati 90.9 ± 0.8% ning toorest ainult 51.3 ± 9.8%. Vaevalt, et neil instrumendid valepidi käes olid.

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    nii et siis vahet ple kudas kuumutada? kas siis peax sööma keedetud muna?

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    iga päev ei tarvita aga kui isuke peale tuleb siis paar muna koogel-moogeliks ikka ,suhkrut sekka ning miksriga vahule ning täitsa mõnsa.Kes muiduga salmonellat ja kolesterooli kardavad saavad selle siis ikka kuskilt mujald .

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    salmonella tuleb munakoorest mitte muna sisust,nii et vaadake siis kes salmot kardavad ,et te munakooretükke väldite ja need ilusti pannilt ja miksrist välja nopite.Parimat soovides.

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Kui sa salmonellaga saastunud munakoore oled muna sisse pillanud, siis on juba hilja midagi päästa. Salmonella bakterid ei istu käest kinni hoides selle tüki peal nagu päästeparvel, vaid imbuvad muna sisse laiali. Üleüldse, kui muna on väljastpoolt saastunud, siis on ta tõenäoliselt ka seestpoolt saastunud, kuna bakterid pääsevad koores leiduvate pooride kaudu sisule hõlpsasti ligi. Samuti ei vasta tõele, et salmonellat saadakse ainult koore kaudu - salomenellaga nakatunud linnu munasarjadest võib nakkus kanduda edasi munasse juba siis, kui muna on alles arengujärgus.

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    ~kas kuumutamine tähendab siis keetmist? kas ka praetud munas on siis 90% valku?

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Kui sa selle teema läbi loeksid, siis teaksid, et jah, keetmine on kuumutamine.

    Ja praetud munas ei saa olla 90% valku.

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    omalt poolt lisaksin: vastava haridusega inimesed teavad, et kuumutamine olgu siis keetmine või praadimine kutsub valgus esile denatureerumise, mis lihtsalt öeldes tähendab seda, et valgustruktuurid lagunevad väiksemateks osadeks ja seetõttu on seda nn. lagunenud valku lihtsam seedida. Koogelmoogeli fännidele niipalju, et ka vibratsioon denatureerib valke, tehke omad järeldused.

    Lõpetuseks: ise ei tarbi mune, seetõttu paluks targematel meestel mitte minuga vaidlema hakata. Aga bioloogia haridusega inimese silmis on tõesti kõige ohutum ja parima kasuteguriga keedetud munade söömine, nii, et u 8min keetmist ja siis tuld. Toored munad on küll mugav nt. hommikul alla lasta aga mõelge oma kõhule ka sest need samad munad tulevad teil peaaegu sama targalt sealt samusest kohast välja. Ärge suvel liiga palju pidutsege.

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    selline küsimus kas koogelmoogelist on kasu?mõtlen et peale trenni 3munavalget ära mikserdada ja siis suhkrut lisada..aitab ka või ei

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Esiteks on sellise viiruse nagu salmonelloosi oht, teiseks 1 munavalge sisaldab 4 gr valku, mis kolme muna puhul on teeb 12 gr, mis on liiga vähe ja kolmandaks ei imendu see piisavalt kiirest mis oleks vaja peale treeningut. Ma ei saa aru miks inimesed ei või peale treeningut toidulisandeid kasutada, see ei tee sugugi asja kallimaks. Võtame näiteks igal juhul parema variandi nt. Tai Kane lemoni, mille 1 portsu (40 gr)hind tuleb 10 eek ostes - tellides see endale neti kaudu.

     

    0

    www.kehavormi.ee
    toitumiskava koostamine, personaaltreening, kinkekaart jpm.

    Kulturismi-ja Fitnessi Liidu kutsekomisjoni esimees.

    Rahvusvaheline IFBB kohtuniku litsents, EKFL 6 taseme treener.

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Please sign in to comment

    You will be able to leave a comment after signing in



    Sign In Now

    • Viimati Sirvimas   0 liiget

      No registered users viewing this page.