Jump to content
Guest neiuke

Toitumiskava

Recommended Posts

Guest neiuke

Tere,

Paneks siia kirja oma toitumiskava treeningpäeval, oleks kena saada asjalikke kommentaare, mulle tundub, et midagi oleks selles kavas vist puudu kuna viimasel ajal kogu aeg magusaisu. Äkki peaks lisama kalamaksaõli vmt?

Hommik:

Kohupiimakreem (0,1%) või kohupiim 1/3 pakist+viola müsli 1spl

Näkileib näiteks juustuga (või toorjuustuga) tomat, kurk

Vahepala

Kohv (piim+suhkur 1tl)

Puuvili

Viil teraleiba

Lõuna

Riis + kanafileega kaste + toorsalat

Vahepala

Kohv (piim+suhkur 1tl)

Pähkleid ~10tk

Puuvili

Treening (aeroobika, spin, combat või jõusaal)

Õhtu

Kodujuust 4% või tuunikala soolvees (pool topsi) või 1 keedumuna

Aurutatud köögivili (üldjuhul broccoli + porgand + rooskapsas)

Puuvili

Asjalike kommentaaride eest tänud juba ette!

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Arvuta välja toidust saadav kaloraaž, toitainete ratsioonid, anna enda parameetrid või BAV ja kirjelda oma eesmärke.

Lõuna ja õhtu vahetaks ära, kui tahad kaalu langetada. Praeguse seisuga põletad põhimõtteliselt trennis riisi ja peale trenni, just siis kui vaja oleks, süsivesikuid eriti ei saa.

Omega3 puudus on enamusel nii või naa ja selle lisamine tasub ennast igati ära.

Rohkem on raske öelda kui mingit aimugi pole kas tegemist on 15a 45kg neiu või 180cm pika lopsaka daamiga :P

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Arvuta välja toidust saadav kaloraaž, toitainete ratsioonid, anna enda parameetrid või BAV ja kirjelda oma eesmärke.

Lõuna ja õhtu vahetaks ära, kui tahad kaalu langetada. Praeguse seisuga põletad põhimõtteliselt trennis riisi ja peale trenni, just siis kui vaja oleks, süsivesikuid eriti ei saa.

Omega3 puudus on enamusel nii või naa ja selle lisamine tasub ennast igati ära.

Rohkem on raske öelda kui mingit aimugi pole kas tegemist on 15a 45kg neiu või 180cm pika lopsaka daamiga :P

BAV tuli 1285,1

Iseenesest kaalu numbri langetamine pole niivõrd oluline kuivõrd, et lihtsalt parem välja näha. Kaalu on 51 ja pikkust 154 cm

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Tüüpiline tibitoitumine - paaniline hirm rasvade ees torkab kohe silma.Miskipärast tundub mulle,et magusaisu kipub preilit aeg-ajalt kimbutama - või panen mööda, :P

Avokado ja kookoshelbed võiks menüüs olla,kalaõli samuti.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Tegin väikse rehkenduse ja selline menüü annab ca 1300 kcal, mis on piisav voodis lamamiseks :P

Kuna seda on liiga vähe siis ratsioone ei hakka komminteerimagi ...

Tõenäoliselt on su keha säästurežiimil ja üritab talletada rasvadena nii palju kui vähegi võimalik.

Niimoodi võib lõpetada rasvunud kõhnana ... kui just ainevahetusega vedanud pole.

Mul ei ole väga jäika toitumiskava aga on toitumispõhimõtted.

Söön näiteks nii:

Seemneleib koorevõiga

Veisesink/juust

Keedumuna

Kohvi koore ja suhkruga

Roheline tee

Kodujuust / Kanahakkilha kookoshelveste ja tomatipastaga/ Broileri nahata kintsuliha

Aurutatud köögivili

Hapukoor

Oliiviõli

Pähklid

Roheline tee

Peale trenni taastusjook (asenda näiteks banaaniga)

Punane kala / Kohupiim rosinatega

Kartul/tatar/riis/läätsed/oad

Puuvili

Piparmündi tee meega

Lisaks: Magneesium B-vitamiiniga, Omega3, Pärm (mitte vahetult enne süsivesikuterikast toitu), kaneel.

Kuigi söön rohkem kui tarbin, keha rasvaprotsent väheneb ja mass kasvab. Keha on trimmis ja toonuses :P

Mulle isiklikult süsivesikuterikas toit ei sobi, kuna teeb uniseks ja liiga kergelt kogub soovimatut rasva.

Soovitava energiakoguse saad http://tai.mulfo.com/27

Toidukogused aja ise paika http://tai.mulfo.com/8.

Jälgi, et saaksid kätte ka vajalikud vitamiinid ja mineraalained !

"Kaasaegse arusaama kohaselt peetakse peamiste energeetilist tähtsust omavate toitainete optimaalseks vahekorraks toidus 10-15% valkusid, 25-30% rasvasid ning 55-60% süsivesikuid

Protsendid on antud seejuures toidu üldisest kaloraažist (mitte kaalust) lähtudes."

(Mul ei ole meditsiinilist haridust aga pigem soovitak rohkem valku ja rasvasid ning vähem süsivesikuid, kui ei ole füüsiline töö. See teeks umbes 60-70g rasvad, 80-90g valgud, 250-200g süsivesikud - sinu puhul)

Ja ära ehmata kui alguses nats juurde võtad. Lihtsalt praeguse toitumise juures on keha vaakumis. Pikemas perspektiivis peaks kaal stabiliseeruma ja rasvad vahetuvad lihaste vastu (keha muuutub pringiks :D ).

Muudetud kasutaja ion poolt

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Peabki olema. Kes see hull ikka rasva sööb, kui sooviks on ju sellest vabaneda :D

Ega siis söödud rasv otse kehasse ei lähe. :lol: Rasvaks muutuvad need üleliigsed kalorid, mida ära ei kulutata, ei ole vahet kas need on saadud rasvast, süsivesikutest, valkudest või hoopis millestki neljandast.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Tüüpiline tibitoitumine - paaniline hirm rasvade ees torkab kohe silma.Miskipärast tundub mulle,et magusaisu kipub preilit aeg-ajalt kimbutama - või panen mööda, :P

Avokado ja kookoshelbed võiks menüüs olla,kalaõli samuti.

B) magusaisu on meeletu...

eks sellepärast siia ka kirjutasingi, et soovitusi saada :o

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Peale trenni taastusjook (asenda näiteks banaaniga)

Punane kala / Kohupiim rosinatega

Kartul/tatar/riis/läätsed/oad

Puuvili

Piparmündi tee meega

Tänud soovituste eest!

Päevapoolse osaga sinu toitumiskavast saaks ma vasta ka hästi hakkama, kuid kuna mul trenn lõppeb suht hilja, siis ma ei suudaks kuidagi nii suurt hulka sööki peale trenni ära süüa B) Heal juhul punane kala, puuvili ja tee meega. Seni nagu kirjaski oli olen söönud aurutatud köögivilju/juurvilju + tuunikala või kodujuustu ja selle idee sain kuskilt siit - foorumis surfates ja õhtusöögisoovitusi ning ideid uurides. Nüüdseks olen lisanud ka Omega3 peale õhtusööki.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Külaline
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Vasta sellele teemale...

×   Pasted as rich text.   Eemalda formaat

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Viimati Sirvimas   0 liiget

    Ühtegi registreeritud kasutajat ei vaata seda lehte.

×