Jump to content
Sign in to follow this  
Kermo

Jõu suurenemine

Recommended Posts

Kas on reaalne, et treenides, kaalu langetades jõunäitajaid suureneksid? Ehk siis, kui treenin ja toitun nii, et mu kaal pidevalt langeks, kas samal ajal on ka võimalik jõudu juurde saada?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas on reaalne, et treenides, kaalu langetades jõunäitajaid suureneksid? Ehk siis, kui treenin ja toitun nii, et mu kaal pidevalt langeks, kas samal ajal on ka võimalik jõudu juurde saada?

Mis sa ise arvad, :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mis sa ise arvad, :P

Hea vastus... No mis seal ikka ise arvata, kui kaalud nt. 100kg ja surud rinnalt 140kg, siis kaalu langetades 90kg-le ei suuda enam 140kg surida, rääkimata suurematest numbritest, ons siis nii???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui oled alguses (nagu nt. mina), siis on see kergem. Sa ei ole veel oma "närvijõudu" üles pumbanud ning osa jõudu on sus veel kinni. Kui sa dieeti pead ja seda arendad, siis on võimalik ka jõudu suurendada. Aga noh on ka teisi asju muidugi, sealt kohapealt olen tasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sõltub palju ka ajast, mille jooksul sa kaalu langetad. Kui sa teed seda pika aja jooksul, siis on võimalik oma jõunäitajaid isegi kasvatada. Algajal ja vähese treenitusega inimesel on see kindlasti lihtsam kui sportlasel, sest treenimist alustades on areng tavaliselt plahvatuslik. Hiljem tuleb arenemiseks palju rohkem tööd teha. "Lihtsam" on muidugi väga suhteline, sest algaja tahtejõud on enamasti sportlase omast kasinam.

Kui aga kaalu langetada stiilis "kuuga 10 kg", siis on üsna kindel, et jõud kahaneb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks sõltub jah kui palju ja mis perioodi ollakse alakaloraashis, minul langes rinnalt max kuskil 30kg (oli 3x145 ja nüüd kuskil 3x115) samas kehakaal langes 45kgja seda 11 kuuga. Ilmselt kui nüüd hakkaks ennem rinnapäevi korralikku laadimist tegema (veel pisut vara, vaja väikest lihvi veel, kevadepoole vaatan), siis läheks üsna kiirelt raskus ka üles. Aga kui teha kaalulangetus väga pika aja peale, a la 10kg aastas, siis ei tohiks eriti jõunäitajaid mõjutada, vähemalt allapoole mitte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eks sõltub jah kui palju ja mis perioodi ollakse alakaloraashis, minul langes rinnalt max kuskil 30kg (oli 3x145 ja nüüd kuskil 3x115) samas kehakaal langes 45kgja seda 11 kuuga. Ilmselt kui nüüd hakkaks ennem rinnapäevi korralikku laadimist tegema (veel pisut vara, vaja väikest lihvi veel, kevadepoole vaatan), siis läheks üsna kiirelt raskus ka üles. Aga kui teha kaalulangetus väga pika aja peale, a la 10kg aastas, siis ei tohiks eriti jõunäitajaid mõjutada, vähemalt allapoole mitte.

:P 45kg? Mis tegid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küsimus peaks olema, miks ma midagi ennem ei teinud:-P Samas see kilo nädalas keskmiselt pole mingi meeletu hullumeelne languskiirus, alla maksimaalse pakutava 150gr päevas numbri pisut. Lihast jäi minuarust enamuses alles, kadu kindlasti oli, aga vaadates rasvaprotsenti on see suht olematu ja ma olen selle kaoga täiesti nõus leppima:-) Aga ütleme nii, et järk järgult toitumine korda ja vaikselt trennikoormust tõstma, muud raketiteadust polnudki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas ma saan aru, et kui tahan jõudu juurde saama ei tohi kaalus alla võtta vaid hoopiski vastupidi?? ise hoian hetkel kehakaalju ja se on 69,7-70,9 kõigub seal vahepeal aga siiski suht sama kaal koguaeg. Ja tõesti on tunne, et riti jõudu juurde ei tule aga kas ma peaksin siis kaalus juurde võtma , et siis tuleb jõudu kamh juurde??

Samas on muiugi õige , sest siis tuleb ka massi ju juurde aga tahaks mõne targema arvamust veel kuulda??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas on reaalne, et treenides, kaalu langetades jõunäitajaid suureneksid? Ehk siis, kui treenin ja toitun nii, et mu kaal pidevalt langeks, kas samal ajal on ka võimalik jõudu juurde saada?

Vastuseks jh on küll. Minul on hetkel selline faas. teen dieeti ja kaotan kaalu. samal ajal aga tuleb jõudu juurde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas ma saan aru, et kui tahan jõudu juurde saama ei tohi kaalus alla võtta vaid hoopiski vastupidi?? ise hoian hetkel kehakaalju ja se on 69,7-70,9 kõigub seal vahepeal aga siiski suht sama kaal koguaeg. Ja tõesti on tunne, et riti jõudu juurde ei tule aga kas ma peaksin siis kaalus juurde võtma , et siis tuleb jõudu kamh juurde??

Samas on muiugi õige , sest siis tuleb ka massi ju juurde aga tahaks mõne targema arvamust veel kuulda??

asi ei käi nii et suurem kaal ja suurem jõud. Hoopis suurema jõuga kaasneb suurem lihasmass. ehk siis kui sul jõudu tuleb lisandub ka lihasmassi. Sinu jutu järgi järeldan, et sul vale toitumine või vale treening. Jama on siis kui sul mõlemad korrapäratud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×