Jump to content
Tishomingo

Nõuandeid (eelkõige toitumise koha pealt) rasvapõletuseks?

Recommended Posts

Enne magamaminekut ei ole mõtet süsivesikuid tarbida. Soovitavalt valk ... näit. kaseiin (kui võimalik) ... või vadak, aga sellisel juhul näit. piimaga. aeglustab valgu imendumist (see on hea).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Enne magamaminekut ei ole mõtet süsivesikuid tarbida. Soovitavalt valk ... näit. kaseiin (kui võimalik) ... või vadak, aga sellisel juhul näit. piimaga. aeglustab valgu imendumist (see on hea).

Promix (LINK) on aeglase imendumisega "öine valk" mis varustab organismi aminohapetega kuni 7 tundi!

ning tsiteerides Fred Antsonit: "Pastoriseeritud piimas sisalduv laktoos põhjustab tugevat insuliinieritust... Kui soovid sangadest lahti saada, siis ära joo mitte ühtegi magusat jooki!" ehk piim kergel treeningunädalal "päästerõngast" vabanemiseks -> EI.

Küsimus oli kas Promix või lihtsalt ainult valku sisaldav pulber veega enne magama minekut on ok või mitte :rolleyes:

-v-

Edited by viki667

Share this post


Link to post
Share on other sites
Promix (LINK) on aeglase imendumisega "öine valk" mis varustab organismi aminohapetega kuni 7 tundi!

ning tsiteerides Fred Antsonit: "Pastoriseeritud piimas sisalduv laktoos põhjustab tugevat insuliinieritust... Kui soovid sangadest lahti saada, siis ära joo mitte ühtegi magusat jooki!" ehk piim kergel treeningunädalal "päästerõngast" vabanemiseks -> EI.

Küsimus oli kas Promix või lihtsalt ainult valku sisaldav pulber veega enne magama minekut on ok või mitte :rolleyes:

-v-

Milleks juua pulbrijooki, kui Eestis saab süüa suurepäraseid kohupiimasid? Kasuta selliseid, mis on magustamata ja sisaldavad rasva! Mida rohkem sisaldab rasva, seda parem, sest ka nn. kõrge rasvasisaldusega 8%-ne kohupiim on tegelikult ju lahja toode.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas see mõttekäik käib pigem Dietmixi või üldse "pulbrijookide" pihta? Eeldan, et see on tingitud süsivesikutest ja tavalise "valgu" pihta "sangaprobleem" ei käi... aga kuidas on näiteks Lean Gainiga mis sisaldab madala GI`ga süsivesikuid? :rolleyes: Kui see on teisiti, siis peaks ilmselt ka ise ja olenemata ajast rohkem piirama tarbimist...

Kõik pulbrijoogid põhjustavad rohket insuliinieritumist. Mida töödeldud ja vedelam on toit, seda suurem efekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Milleks juua pulbrijooki, kui Eestis saab süüa suurepäraseid kohupiimasid? Kasuta selliseid, mis on magustamata ja sisaldavad rasva! Mida rohkem sisaldab rasva, seda parem, sest ka nn. kõrge rasvasisaldusega 8%-ne kohupiim on tegelikult ju lahja toode.

Rääkimata hinnavahest - üks ports promixi vist mingi 30 krooni? Kohupiim pluss veidi koort 10?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui mina siin kergelt oma arvamuse ja kogemused Lean Gaini kohta ütlen, siis see võib paljusid imestama panna, aga olen seda kasutanud ka öise shakena ja mulle ei andnud ta peale jõu ja lihase juurde grammigi rasva. Vähemalt mulle endale nii tundus.

Tunne võib olla petlik, täpselt saab öelda siis, kui mõõta enne tarbimise alustamist külje- ja kõhuvolti ning teha seda pulbri kasutamise lõpetamisel uuesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huh, tänan Fred vastuse eest.. Teiepoolt nõuanded töötavad hästi, juba 3's päev ning kaal langeb 24h tagant pea kilo. Kuigi kui süsikaid ei saa piisavalt, hakkab kergelt katus sõitma (või on see kergest hiljuti külge jäänd külmetusest, ei tea). Õnneks saab aeroobne nädal läbi varsti. Sedapuhku otsustasin ja tellisin siiski ära endale toitumiskava.

Kuid Toitumiskava on üks asi, sellest arusaamine aga teine.

Fred palun, kas te võiksite soovitada kirjandust kust saaks abi bodyfitnessiga tegelevate inimeste toitumiskorraldustest. Teie öeldu, et tänapäeva "tervislik" toitumine on paras ajupesu/vale (vabandan ebatäpse väljenduse/tsiteerimise eest), ei julge ma kellelti teiselt nõu säärase kirjanduse kohta pärida..

?

Tänan veelkord.

Edited by viki667

Share this post


Link to post
Share on other sites
Huh, tänan Fred vastuse eest.. Teiepoolt nõuanded töötavad hästi, juba 3's päev ning kaal langeb 24h tagant pea kilo. Kuigi kui süsikaid ei saa piisavalt, hakkab kergelt katus sõitma (või on see kergest hiljuti külge jäänd külmetusest, ei tea). Õnneks saab aeroobne nädal läbi varsti. Sedapuhku otsustasin ja tellisin siiski ära endale toitumiskava.

Kuid Toitumiskava on üks asi, sellest arusaamine aga teine.

Fred palun, kas te võiksite soovitada kirjandust kust saaks abi bodyfitnessiga tegelevate inimeste toitumiskorraldustest. Teie öeldu, et tänapäeva "tervislik" toitumine on paras ajupesu/vale (vabandan ebatäpse väljenduse/tsiteerimise eest), ei julge ma kellelti teiselt nõu säärase kirjanduse kohta pärida..

?

Tänan veelkord.

Kui katus sõidab, siis saad süsivesikuid liiga vähe või on rasva samuti liiga vähe. Treeniv inimene peaks ennast kuulates aeg-ajalt (igal neljandal või viiendal päeval) sööma rohkem tärkliserikkaid süsivesikuid. Mis puutub rasvadesse, siis tea, et madalama süsivesikusisaldusega toitumine on kõrgema rasva-, mitte valgusisaldusega toitumine!!

Abi võib sulle olla raamatust "Natural hormonal enhancement".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tõstataks pärast mitut kuud uuesti teema ülesse ja küsimus on selline:

Fred, vaatan et annad igas oma postituses mõista, et süsivesikud peaksid jääma pigem õhtusteks söömaaegadeks ja hommik peaks siis olema valgu - ja rasvarikkam. Ometi on ju üldlevinud seisukoht, et hommikul rohkem süsikaid ja õhtul minimaalselt süsikaid, sest need ladestuvad öösel rasvadeks. Kuidas kommenteerid?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tõstataks pärast mitut kuud uuesti teema ülesse ja küsimus on selline:

Fred, vaatan et annad igas oma postituses mõista, et süsivesikud peaksid jääma pigem õhtusteks söömaaegadeks ja hommik peaks siis olema valgu - ja rasvarikkam. Ometi on ju üldlevinud seisukoht, et hommikul rohkem süsikaid ja õhtul minimaalselt süsikaid, sest need ladestuvad öösel rasvadeks. Kuidas kommenteerid?

Seda on ju kommenteeritud päris palju nii Fredi kui teiste poolt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, leidsin tõesti toitumise ja ajubiokeemia artikli ülesse. Aga sel juhul peaks siis minu arusaamist mööda mängima aint. rasva ja süsikate kogustega? Ses suhtes et kui ehitada süsteem valgu ümber et seda saada 4 korda päevas 30-40 g, siis võiks süsikate osa olla hommikupoolsetel toidukordadel u. 20 g ja õhtul nt. 100 g ja kõik puuduolev energialünk täita heade rasvadega? Olen ma õigel teel?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ok, leidsin tõesti toitumise ja ajubiokeemia artikli ülesse. Aga sel juhul peaks siis minu arusaamist mööda mängima aint. rasva ja süsikate kogustega? Ses suhtes et kui ehitada süsteem valgu ümber et seda saada 4 korda päevas 30-40 g, siis võiks süsikate osa olla hommikupoolsetel toidukordadel u. 20 g ja õhtul nt. 100 g ja kõik puuduolev energialünk täita heade rasvadega? Olen ma õigel teel?

Trenni järel lähevad süsivesikud eelistatult lihastesse. Ja annavad õhtul hea une.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×