Jump to content
Kägu

kaneel

Recommended Posts

sellest pidavat olema võimalik ka üledoosi saada. ühtlasi jälgi, et saaksid õiget kaneeli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kasuta kaneeli süsivesikuid sisaldava toidu juures - näiteks lisa sobiva tee või toidu sisse. Kes minu soovitusi järgivad, neile sobib kaneel õhtusöögi juurde max 1 teelusikatäis, muul ajal ei pea seda vajalikuks, sest süsivesikuid saab vähe, mis juba iseenesest tõstab koos pikkade söögikordade vahedega insuliinitundlikkust.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tee sees on jah väga mõnus kasutada! Otsene silmaga nähtav kasu? Kasu tekib ikka paljude asjade koostöös. Maitsemeeli ergutab kaneel kindlasti ja on mõnus vaheldus tavalisele joogipoolisele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lugesin, et kaneel võib suurendada insuliini tootlikkust?

võib see dieedi ajal kuidagi negatiivselt mõjuda?

Edited by rait83

Share this post


Link to post
Share on other sites
lugesin, et kaneel võib suurendada insuliini tootlikkust?

suures koguses dieedi ajal siis pole vist mõtet eriti tarbida?

Siis soovitan valgud ka menüüst välja jätta, kuna valgud tõstavad väga korralikult insuliini taset veres. Pea-aegu sama palju kui süsivesikud. Edu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hommikul pudru sisse, teeb väga mõnusaks, natuke kookosehelbeid ja kaerakliisid ka ja imehea hommikuks, loomulikult mitte nendele kes härra Antsoni soovituste järgi toituvad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah. Mõju täitsa olemas. Palju see 3g füüsiliselt välja näeks? Teelusikatäis? Supilusikatäis?

http://www.medscape.com/viewarticle/588859

"Cinnamon has been shown to be one of the most effective [herbs and medicinal plants] at regulating blood glucose," explain Dr. Hlebowicz and colleagues. "Our finding that cinnamon decreases the insulin demand, despite the lack of change in blood glucose concentrations, was probably due to enhanced glucose uptake via stimulation of the insulin receptor. This finding is consistent with the results of previous studies."

Ehk siis kaneel arvatavasti stimuleerib insuliinitundlikkust. Vähem insuliini läheb vaja, et veresuhkruga toime tulla.

http://www.ajcn.org/content/89/3/815.full.pdf

"Conclusions: Ingestion of 3 g cinnamon reduced postprandial serum insulin and increased GLP-1 concentrations without signifi-

cantly affecting blood glucose, GIP, the ghrelin concentration,

satiety, or GER in healthy subjects. The results indicate a relation

between the amount of cinnamon consumed and the decrease in

insulin concentration"

"Cinnamon has also been shown in vitro to

stimulate the insulin receptor by activating the insulin receptor

kinase and inhibiting the insulin receptor phosphatase, which

increases insulin sensitivity (24). In vivo, cinnamon has been

shown to enhance glucose utilization in rats in a dose-dependent

manner by potentiating insulin-stimulated tyrosine phosphorylation of the insulin receptor-b and the insulin receptor substrate-1

and its association with phosphatidylinositol (PI) 3 kinase (10)."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaneel peaks päris efektiivne olema jah, minule jäi kunagi kirjandust lugedes silma veresuhkru taset tasakaalustav mõju. Igatahes ka selline asi käis läbi, et õigel kaneelil (paremal, Cinnamomum verum ) on need kirjeldatud omadused, teisel, nn "vaesemehe kaneelil" (arvan et Cinnamomum burmannii), neid omadusi polnud, võibolla olid isegi mingid teised, natuke kahjulikud mõjud. Cinnamonium burmannii on odavam ja pulbrina ei tea kunagi, kumba sa saad. Aga eks uskumise jõud loeb ka midagi :D

Igatahes nii mulle meelde jäi, aga seda sai ka siia foorumisse minu meelest pastetud, kes viitsib, otsige üles.

220px-Cinnamomum_Verum_vs_Cinnamomum_Burmannii.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×