Jump to content
Sign in to follow this  
Elderm

Kas "pressite" endale sööki sisse?

Recommended Posts

Heipa,

Mulle teeb ikka muret oma toitumine. Nimelt, on mul alati tunne, et söön liiga vähe (kaal on mul keskmine, osade meest natuke alla keskmise[67, vanus 17]) ja et saada päevaks vajalikke kcaloreid täis, siis ma põhimõtteliselt pressin endale natuke sööki sisse. Näiteks, peale trenni söön 200 g kohupiima (kuhu sisse on segatud kakaod / hapukoort või keefiri) 200 ml keefiri ja veel juurde tatraputru või juustu saiu või näiteks muna. Kuidas kunagi. Pudru või võileivad ma lihtsalt söön sellest, et peab. On see õige? Osad ütlevad, et söö nii palju kui on isu, mitte rohkem. Ise arvan, et pean sööma rohkem kui tahan tulemustega trenni. Ja arvan, et vähene söögiisu võib olla tingitud ka stressist.

Edited by Elderm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alustame sellest, et mis eesmärk on - kas kaalu suurendada, vähendada, tervislikult toituda või toitu nautida?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui rahakott kannatab, siis anna tuld rasvaga. Peab vähem õgima ja cal tunduvalt rohkem, kui süsikates. Kui ma peaksin sööma siis, kui isu oleks, siis ma saaksin vabalt hakkama päevas 2 korraga ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui rahakott kannatab, siis anna tuld rasvaga. Peab vähem õgima ja cal tunduvalt rohkem, kui süsikates. Kui ma peaksin sööma siis, kui isu oleks, siis ma saaksin vabalt hakkama päevas 2 korraga :)

Üle ei tasuks selle rasvaga ka pingutada ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui rahakott kannatab, siis anna tuld rasvaga. Peab vähem õgima ja cal tunduvalt rohkem, kui süsikates. Kui ma peaksin sööma siis, kui isu oleks, siis ma saaksin vabalt hakkama päevas 2 korraga :)

Endomorfidel selles osas veab, nagu mulgi ;)

@Void: Kui pikk sa oled? Ja kaua oled treeninud jõusaalis?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Endomorfidel selles osas veab, nagu mulgi ;)

@Void: Kui pikk sa oled? Ja kaua oled treeninud jõusaalis?

Umbes 1.78 cm ja ainult mingi 9 kuud no peaaegu aasta täpselt ei mäletagi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Süsivesikutega on siiski kõige parem kaalu tõsta.Sellised asjad nagu riis, kartul, puder, pasta...need annavad massi küll hästi, eeldusel muidugi, et ka teiste makro- ja mikrotoitainete saamises puudujääke ei ole.Rasv tekitab liiga kiiresti täiskõhutunde ja vajalikud kalorid võivad saamata jääda.Lisaks võtab rasva seedimine kohutavalt kaua aega ja see täiskõhutunne püsib sul samuti liiga kaua.

Edited by maximus89

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×