Jump to content
Sign in to follow this  
Miku18

Tahaks hakkata kasutama pulbrit

Recommended Posts

Põhimõtteliselt asi on lihtne,olen pool aastat käind jõusaalis ja võiks tegelt pulbrit ka natuke võtta..

Suht sellist pulbrit on ,mis mõjuks lihasmassile,liigestele ja siis ,et eriti ära ei väsi?

Uuurisin küll aga natuke targemaks sain,paljude pulbrite alla oli kommenteeritud ja ma kohe ei oskand valida..

Mõtlesin siis siit küsida,otsisin küll,et äkki keegi on seda juba küsinud aga pole..ma ei leidnud xD

ET millist pulbrit soovitaksite TEIE minule? :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Liigestele-kõõlustele on NO1 hea, sest seal on 50% kollageen.

Kas kollageen pikapeale halvaks muutu :huh:?

Loll küsimus aga vastake iga nurga alt :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pulber ei kasvata lihasmassi, sina kasvatad lihasmassi. Kui korralikult saalis käid, siis eks ta on abiks kindlasti. Aga ära arva, et see mingi imeasi on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ära unusta, et pulber on toidulisand, mitte steroid, isegi steroidide söömisel pead vaeva nägema trenni ja toitumisega ! Kui midagi nende kahe asjaga valesti teed, ei maksa sellest steroidi kuurist sittagi välja tulla..... "SEE OLI NÄIDE" Nii, et söö kõvasti ja treeni intensiivselt, muidu ei tule midagi !

Share this post


Link to post
Share on other sites
ära unusta, et pulber on toidulisand, mitte steroid, isegi steroidide söömisel pead vaeva nägema trenni ja toitumisega ! Kui midagi nende kahe asjaga valesti teed, ei maksa sellest steroidi kuurist sittagi välja tulla..... "SEE OLI NÄIDE" Nii, et söö kõvasti ja treeni intensiivselt, muidu ei tule midagi !

Kuidas ei tule midagi ? Midagi ikka tuleb, lihtsalt areng pole maksimaalne :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kuidas ei tule midagi ? Midagi ikka tuleb, lihtsalt areng pole maksimaalne :huh:

Soovitan ikkagi maksimaalselt !

Mitte mingit nõrka tulemust ! :P vot

Share this post


Link to post
Share on other sites
Põhimõtteliselt asi on lihtne,olen pool aastat käind jõusaalis ja võiks tegelt pulbrit ka natuke võtta..

Suht sellist pulbrit on ,mis mõjuks lihasmassile,liigestele ja siis ,et eriti ära ei väsi?

Uuurisin küll aga natuke targemaks sain,paljude pulbrite alla oli kommenteeritud ja ma kohe ei oskand valida..

Mõtlesin siis siit küsida,otsisin küll,et äkki keegi on seda juba küsinud aga pole..ma ei leidnud xD

ET millist pulbrit soovitaksite TEIE minule? :huh:

Põhimõtteliselt on asi tõesti lihtne, pole Sul mingit pulbrit vaja. Valku võid ju osta, aga kui suurt mõtet sel on. Enne võiks ikka toitumise ja ka toidulisandite teema endale selgeks teha. Sa ei tundu alaga just eriti kursis olema kui võtad kõik toidulisandid kokku nimetuse alla "pulbrid".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm selge,suured tänud abi eest aga

Esimsed mis võiks paika panna on

KAVA,MAGAMINE,TOITUMINE TOIDULISAD?

Nagu ma õieti aru saan jah..

Kava,no see on oma ette teema..

Mitu tundi peab magama?Kuulsin mingit teemat kusagilt et lihased tahavad pikka und:D

Toidulisades nüüd..Mida oleks soovitatav?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hmm selge,suured tänud abi eest aga

Esimsed mis võiks paika panna on

KAVA,MAGAMINE,TOITUMINE TOIDULISAD?

Nagu ma õieti aru saan jah..

Kava,no see on oma ette teema..

Mitu tundi peab magama?Kuulsin mingit teemat kusagilt et lihased tahavad pikka und:D

Toidulisades nüüd..Mida oleks soovitatav?

kontakteeru lahke teadjaga, teeb sulle kõik selgeks

alustuseks protein no1 või sheysuperlemon+, või kui oled kondine siis mass2

Share this post


Link to post
Share on other sites
või kui oled kondine siis mass2

Mass 2 on jura. Optium Nutritioni Serious Mass on õige asi, kui massilisajatest rääkida.

NB: Igaleühele ei pruugi sobida see mis sobib teisele, kuid siiski Serious Mass on parim (Y)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hmm selge,suured tänud abi eest aga

Esimsed mis võiks paika panna on

KAVA,MAGAMINE,TOITUMINE TOIDULISAD?

Nagu ma õieti aru saan jah..

Kava,no see on oma ette teema..

Mitu tundi peab magama?Kuulsin mingit teemat kusagilt et lihased tahavad pikka und:D

Toidulisades nüüd..Mida oleks soovitatav?

http://shop.fitness.ee/product_info.php?cP...products_id=151

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei ole täheldanud erilist vahet- valk on valk. Maitse asi. Proovi esmalt ühte, siis teist. Trenn, toit ja puhkus panevad paika selle, kuidas kasvad.

Ise eelistan viimasel ajal Dorian Yatesi toodangut-SUPER MAITSE JA KOOSTIS!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mass 2 on jura. Optium Nutritioni Serious Mass on õige asi, kui massilisajatest rääkida.

NB: Igaleühele ei pruugi sobida see mis sobib teisele, kuid siiski Serious Mass on parim (Y)

Enamik massilisajaid on niikuinii kombinatsioon vadakuvalgust ja suhkrust.Dekstroos on lihtsalt teine nimetus d-glükoosile.Maltodekstriin on samuti tavaline polüsahhariid.Tõenäoliselt on massilisajas ka omajagu fruktoosi.Milleks aga siis üldse massilisajat osta, kui samahästi võib oma vadakuvalgu segada näiteks mahlaga ja lisada tavalist lauasuhkrut (sukroos=glükoosi jääk+fruktoosi jääk)?Ise leian, et see on rumalatelt raha välja meelitamiseks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

massilisajates tavaliselt ka mingi protsent vitamiini päevavajadusest+lisaks erinevad aminohapped

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas kollageen pikapeale halvaks muutu ;)?

Loll küsimus aga vastake iga nurga alt ;)

Ei ta muutu halvaks midagi. Mis seal rikneda on? ...Samuti nagu vadakugagi - tuleb lihtsalt kuivas hoida.

Ma olen oma isale seda pidevalt viinud - tal oli aasta tagasi paha biitsepsi k66luse rebend ja nyyd hea trenni ning No.1-ga on ilusasti paranenud. No ja muidugi Dr. Tein tegi operatsioone ka paar tykki... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soovitan soojalt kõigile

Lihas kasvab ilma mingi pulbrita

seda on märgatavalt tunda..

Ja treening kava peab olema korras kuna nüüd ma alles tunnen ,et suht mul on see juba ,ok

Kui vanasti jõusaalis tühikargaja olin siis tegin savilt jõudu,Ohh teeks seda,ohh läheks sinna prooviks selle ära

Tuleb võtta kindel järjekord et kui sa ühte teed siis sa ei kurna järgmiust lihast millega sa järgmisena treenima hakkad..

ja jõudu jääb ka rohkem üle:D

Ma vaatan siina meie jõusaalis on neid tühikargajaid küllaga xD

alguses panevad 100% kiirusega ja raskusega ja siis pärast kinni omadega :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×