Jump to content
Sign in to follow this  
Kiwa

Erinevad mõisted

Recommended Posts

kas keegi võiks kirjeldada järgmisi treeningualaseid väljendeid:

Positiivsel / Negatiivsel kaldpinnal lendamine hantlitega

Prantsuse surumine kangiga

Share this post


Link to post
Share on other sites
a ja mis tähendab täpselt 4x 6 6 4 4 kordused....

Mulle tundub, et neli seeriat kindlasti. Seerias kordused vastavalt 6, 6, 4, 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mulle tundub, et neli seeriat kindlasti. Seerias kordused vastavalt 6, 6, 4, 4

et siis...pikemalt kirjutades..... 4x6, 4x6, 4x3 ja 4x3?

korduste vahel umbes 30 sekki ja seeria vahel kuskil 1-2 minutit?

saan ma õieti aru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enamasti mõeldakse prantsuse surumise all selili kangiga käte kõverdamist pingil. Ketaid kasutatakse selleks väga harva, kuna raskused on suhteliselt suured ning kettaid peaks mitut tükki kastuama. Harjutus on inglise k "skull crushers". Üks näide on selline: http://www.muscleandfitness.com/training/exercises/35

Share this post


Link to post
Share on other sites
et siis...pikemalt kirjutades..... 4x6, 4x6, 4x3 ja 4x3?

korduste vahel umbes 30 sekki ja seeria vahel kuskil 1-2 minutit?

saan ma õieti aru?

Ma arvan et mitte, silmas on vist peetud sellist süsteemi (nagu _T_ kirjeldas) et teed 6 kordust, puhkad, siis teed uuesti 6 kordust, puhkad, siis teed 4 ning puhkad ja uuesti 4. Ehk siis 4 seeriat kordustega 6; 6; 4; 4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jajah, tundub loogilisem küll:)

aga ka prantsuse surumist kangiga võib ka seda pidada ,et 1 hantel on lihtsalt kaheskäepeale...muidu selili ja samad lihased ju peaks olema töös

Share this post


Link to post
Share on other sites
aga kas keegi oskab mulle võhikule öelda miks on just näiteks 4x 6 6 4 4 kordused kasulikud?

Ma ei tea, kust sa need said, aga eks see kordustesüsteem ole jõu arendamiseks mõeldud.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma ei tea, kust sa need said, aga eks see kordustesüsteem ole jõu arendamiseks mõeldud.

need on ott kiivika poolt tehtud treeningukavas

Share this post


Link to post
Share on other sites

üks arusaamatu asi on veel.... jalgade kõverdamine kõhuli ja jalgade kõverdamine istudes....kui keegi saadaks kasvõi mingi vihje millepeal neid asju tuleks teha oleksin väga tänulik

Share this post


Link to post
Share on other sites
üks arusaamatu asi on veel.... jalgade kõverdamine kõhuli ja jalgade kõverdamine istudes....kui keegi saadaks kasvõi mingi vihje millepeal neid asju tuleks teha oleksin väga tänulik

Jalgade kõverdamine kõhuli, üks variant on selline näiteks:

http://www.fitness.ee/lehed/tooriistad/har...gaosa/f003.html

Jalgade kõverdamine istudes, äkki on mõeldud seda:

http://www.fitness.ee/lehed/tooriistad/har...gaosa/f017.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
üks arusaamatu asi on veel.... jalgade kõverdamine kõhuli ja jalgade kõverdamine istudes....kui keegi saadaks kasvõi mingi vihje millepeal neid asju tuleks teha oleksin väga tänulik

Üldiselt on kõik vajalik siin samal leheküljel olemas, kui sa veits viitsiksid uurida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×