Jump to content
Sign in to follow this  
Ahfrsk

6 küsimust

Recommended Posts

Küsiks mõned küsimused mis mind piinama on jäänud.

1)Kuidas teha seda harjutust kodus.

Link

Lõuatõmme kukla taha?

2) Milleks on head pähklid ja rosinad peale trenni? Need sisaldavad palju rasva ja süsivesikuid ju.

3) Ma olen kuu aega teinud algajate kava järgi ja jõunäitajad on märgatavalt tõusnud (kõhulihased 30 pealt 200+ peale nt.)

,aga ainuke asi mis ei taha edeneda on õlalihastele lendamine külje peale. Sama raskusega vudinud ja sama väsitav on kui alguses oli.

On see norm. ?

4) Ma ei jaksa eriti kätekõverdusi teha,mis harjutust ma tegema peaks,et see paremini välja tuleks? Või lihtsalt tasapisi teha nii palju kui jaksan?

5) Kuidas valida raskusi millega trenni teha?

6) Teab keegi soovitada head jõusaali Lasnamäel/lähedal ?

7) Millal vahetada algajate kava järgmise peale?

Hetkel vast kõik...

Edited by Ahfrsk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei ole küll spetsialist..

1) Ei kujutagi ette mismoodi seda harjutust kodus teha. Võib-olla mõni lai toru kuskile kinnitada ja ,kui jõudu on siis teha nn "tagurpidi lõuatõmbeid".

2) Peale trenni on organismi varud otsas ja siis on vaja ennast "täis laadida".

3) Ma arvan ,et kõhulihastel polegi võib-olla nii palju jõudu juurde tulnud, lihtsalt oled vastupidavamaks ja sitkemaks muutunud. Ja küll need õlalihased ka tugevamaks lähevad, ega neil pääsu pole.

4) Treeni eelkõige rinnalihast ja triitsepsi.

5) Raskus võiks olla midagi sellist ,et peale seeria lõpetamist jaksaksid veel teha 2 kordust ja viimases seerias, viimase kordusega läheks juba kaaslase abi vaja.

6)Ei oska kahjuks vastata :huh:

7)Peale paarikuust tugevat trenniskäimist, põhimõtteliselt siis ,kui juba oskad trennis lihastest viimast võtta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5) No aga kui ma teen nii,siis kokku ma suudan ühe harjutuse teha ja ülejäänud asju ei jaksa enam üldse teha ju..

Tuleb rohkem pingutada siis. Põhimõte on see ,et trenni lõpuks peaksid sa omadega täitsa läbi olema. No pain, no gain :)

Samas sa võid võtta mõne sellise kava, kus ühel päeval treenid näiteks ühte suurt lihasgruppi ja sellele lisaks veel veidi mõnda väiksemat, mis on juba trenni lõpuks kerge koormuse kätte saanud. Näiteks rind+triitseps.

Ma ise ka ei suuda ühel päeval teha mitut suurt lihasgruppi treenida, parem teen niimoodi nagu eelpool mainisin. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küsiks mõned küsimused mis mind piinama on jäänud.

1)Kuidas teha seda harjutust kodus.

Link

Lõuatõmme kukla taha?

2) Milleks on head pähklid ja rosinad peale trenni? Need sisaldavad palju rasva ja süsivesikuid ju.

3) Ma olen kuu aega teinud algajate kava järgi ja jõunäitajad on märgatavalt tõusnud (kõhulihased 30 pealt 200+ peale nt.)

,aga ainuke asi mis ei taha edeneda on õlalihastele lendamine külje peale. Sama raskusega vudinud ja sama väsitav on kui alguses oli.

On see norm. ?

4) Ma ei jaksa eriti kätekõverdusi teha,mis harjutust ma tegema peaks,et see paremini välja tuleks? Või lihtsalt tasapisi teha nii palju kui jaksan?

5) Kuidas valida raskusi millega trenni teha?

6) Teab keegi soovitada head jõusaali Lasnamäel/lähedal ?

7) Millal vahetada algajate kava järgmise pe

lasnamäel on idakeskus,mis on kallim soodsam on kergejõustikuhallis punane45 www.tsh.ee www.idakeskus.ee

Share this post


Link to post
Share on other sites
üldsegi kuklataha ei soovitata ennast tõmmata, ebanormaalne asend õlale, suur vigastuse oht.

Täitsa tõsi. :)

Parem tee ettepoole tõmbeid. Niimoodi rakendub lailihas ka rohkem töösse. Seega pole vist muud varianti, kui teha tavalisi lõuatõmbeid. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
üldsegi kuklataha ei soovitata ennast tõmmata, ebanormaalne asend õlale, suur vigastuse oht.

Ei soovitata veel jõutõmbeid, kükki ja lamades surumisi teha - raskete ja eluaegsete traumade oht. Päriselt ka. Ausõna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Täitsa tõsi. :D

Parem tee ettepoole tõmbeid. Niimoodi rakendub lailihas ka rohkem töösse. Seega pole vist muud varianti, kui teha tavalisi lõuatõmbeid. :)

Parem tee mõlemaid. Laia haardega kukla taha ja kitsa haardega ette. Mingist vigastuse ohust ei maksa rääkida - vastasel juhul oleksid kõik kulturistid õlavigastustega juba ammu pensionil? :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ei soovitata veel jõutõmbeid, kükki ja lamades surumisi teha - raskete ja eluaegsete traumade oht. Päriselt ka. Ausõna.

Ma arvan, et sellega ei jää millestki olulisest ilma, kui jätta tegemata lõuatõmbed kukla taha. See lihtsalt ei anna midagi erilist juurde. Nende teiste harjutustega on aga riskil ka mingi mõte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Parem tee mõlemaid. Laia haardega kukla taha ja kitsa haardega ette. Mingist vigastuse ohust ei maksa rääkida - vastasel juhul oleksid kõik kulturistid õlavigastustega juba ammu pensionil? :huh:

Mina olen küll siit foorumist küll korduvalt lugenud, kuidas kulturistid vigastusohust räägivad. Ju siis nende arvates on mõtet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma arvan, et sellega ei jää millestki olulisest ilma, kui jätta tegemata lõuatõmbed kukla taha. See lihtsalt ei anna midagi erilist juurde. Nende teiste harjutustega on aga riskil ka mingi mõte.

Trauma on trauma ja saadab sind elu lõpuni. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Trauma on trauma ja saadab sind elu lõpuni. :huh:

No ega ma sellele vastu ei vaidle. Ma lihtsalt kartsin, et teema algataja saab nüüd niimoodi aru, et hirmus tore on lõuatõmbeid kukla taha teha, mis siis et selleks mingit tegelikku vajadust ei ole.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mina olen küll siit foorumist küll korduvalt lugenud, kuidas kulturistid vigastusohust räägivad. Ju siis nende arvates on mõtet.

Kindlasti on teatud tüüpi harjutuste puhul algajatel suurem oht ennast vigastada, mis aga ei tähenda et need peaks täiesti treeningkavast välja jätma. Ei pea ju kohe oma keharaskust tõmbama vaid võib alustada plokkidega ja kergemalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3)Õlgu soovitan teha trossidega. Endal arendab see kõige paremini õlgu

4)Ma ka ei jõudnud väga kätekõverdusi teha kui jõukaga alustasin aga nüüdseks on asi kõvasti paranenud. Soovitan sul kodus ja mujal ikka teha kätekõverdusi ega muud moodi sa ei hakkagi neid jäksama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kükki ja jõutõmmet on võimalik teha õige tehnikaga, siis on vigastuse oht pea olematu. Nii olen ma lugenud. Seljataha lõuatõmbed on õige tehnika korral ka ohtlikud. Nii olen ma ka lugenud. Aga eks igaüks ise teab, kuidas targem on :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×