• Announcements

    • Rebane

      Foorumi suurem uuendus - FB sisselogimine!   03/15/2016

      Kõikidest probleemidest võib teada anda aadressil: webmaster@fitness.ee   Pikemalt juttu uuendustest siin -   Palun kasutajatel varuda kannatust, kui kõik tavapärased funktsionaalsused koheselt ei tööta. Küll peaks saama foorumisse oma kasutajaga sisse logida, postitusi teha ja neid vaadata. Kui millegipärast foorumisse sisse logida ei saa, siis palun kasutada foorumi enda paroolitaastamisvõimalust. Lähipäevadel proovime taaskord kõik vaamoodi tööle saada, kus nii Fitness.ee esilehel, poes kui ka foorumis toimib üks ja sama parool. Selle kohta teen ka eraldi teema, kus kirjeldan asja lähemalt.     Tegmisel hetkel: * Foorumisse eesti keele lisamine   Tööpäevadel/aegadel peaksin olema kättesaadav ka foorumi jutunurgas - http://forums.fitness.ee/chat/   Tehtud ja töötab: * Fitness.ee's ja Fitshop.ee's kasutaja loomine, parooli taastamine, parooli muutmine, sisslogimine * Poes ja Fitness.ee profiiliväljade täitmine ja muutmine * Saab anda foorumis jälle sulli ja feimi (ehk siis +/- reputatsiooni jagamine) * Postituste pildid/thumbnailid/attachmendid - õigesti näitama panemine * Iphone'i pealt saab pilte lisada   NB! Facebookiga sisselogimise jaoks (kui ei tööta) soovitan teha järgmist - logi ennast foorumisse sisse, seejärel mine enda seadete alla ja ühenda ennast facebookist lahti ning seejärel ühenda ennast tagasi. Peale seda toimingut peaks facebookiga sisselogimine taaskord töötama!   Aitäh.
kellay0

Kodused Harjutused!

5 posts in this topic

Tere, tere ! Kuna peale sünnitust on mul kõht jäänud väga lõtv ja rippu, siis sooviks teada, mis harjutusi saaks kodus teha? Kas 100 kõhulihast päevas aitaks? Kahjuks ei ole mul võimalik kuhugi trenni minna! Ja Sooviks ka tuharalihastele harjutusi! Mida ja palju peaks tegema? Suured tänud vastuse eest! :P

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere, tere ! Kuna peale sünnitust on mul kõht jäänud väga lõtv ja rippu, siis sooviks teada, mis harjutusi saaks kodus teha? Kas 100 kõhulihast päevas aitaks? Kahjuks ei ole mul võimalik kuhugi trenni minna! Ja Sooviks ka tuharalihastele harjutusi! Mida ja palju peaks tegema? Suured tänud vastuse eest! :P

Kükkidest ja kõhulihastest oleks abi ma arvan, ma sain vähemalt endale nii kunagi kõhu- ja tuharalihased :(

Hea oleks nii nt kui teeksid 20 kõhulihast, siis 20 tükki ja paar korda päevas läbi.

Ise muidu tegin nii et 25 kätekõverdust, 20 kõhulihast ja 30 kükki ja nii 3 korda päeval, 3 korda õhtul :blink:

Aga noh algul valutasid kõhulihased, jalad olid korras sest alates 13 a hakkasin jalgu treenima rattasõiduga 40 km vähemalt päevas (suvel)

Edited by Madz

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kükkidest ja kõhulihastest oleks abi ma arvan, ma sain vähemalt endale nii kunagi kõhu- ja tuharalihased :P

Hea oleks nii nt kui teeksid 20 kõhulihast, siis 20 tükki ja paar korda päevas läbi.

Ise muidu tegin nii et 25 kätekõverdust, 20 kõhulihast ja 30 kükki ja nii 3 korda päeval, 3 korda õhtul :(

Aga noh algul valutasid kõhulihased, jalad olid korras sest alates 13 a hakkasin jalgu treenima rattasõiduga 40 km vähemalt päevas (suvel)

See on küll natuke imelik soovitus. Aga noh, Arnold treenis ka ju vahepeal 2 korda päevas:)

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kolm tõukekat ja kolm Hummerit ei ole päris üks ja seesama, onju :(

See Arnoldi värk oligi irooniaga mõeldud :P

Edited by arrow

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.