Jump to content
oks

Liiga vähe kehamassi!

Recommended Posts

Ma siin lugesin kõik need postitused läbi jne, ning sooviks küsida oskab keegi mingit asjalikku söömist puudutavat lehekülge anda?, kus on näiteks ära toodud palju valke/rasvu/süsivesikud sisaldab vms. Nimelt ennem kuu ajalist pausi ja 3me nädala pikkust pmt õlale varieeruvaid harjutusi tehes (oli väike õla vigastus, õigemini siis Serratus Anterior'i) ja nüüd on kehakaal mõnusalt langenud kuna sain pmt teha ainult 2 kuud kõhulihast teha. kaal oli 80 ja nüüd hüpleb 73-75 vahel. pikkust 187, tean et mõne arust pole 5e kilo kadu kuigi suur, mõne arust imepisikene, aga 3/4 aastat olen käinud jõusaalis ja põhi siht on olnud 85-90 kilo kätte saada ning füüsilise vormi parandamine ja nüüd on asi läinud vastupidises suunas, seega tahaks need kaotatud 5 kilo võimalikult kiiresti tagasi saada, mitte just 1 kuuga nagu teema autor seda soovis aga maksimaalselt 2-2.5 kuuga. siis oleks kõik jälle ideaalis minu jaoks.

Söön ikka nagu ennem 4-5x päevas, vahel isegi kuni 6x päevas, söön praktiliselt kõike peale kiirtoidu ja krõpsude taolise jama ning portsud on päris korralikud ning nüüd hakkan jälle võtma ka RECO2'te peale igat tenni (nagu ka ennem, 4x nädalas peale treeningut).

nüüd siis sai natukene teid valgustatud natukene ja suundun asja juurde:

Seda toitumist puudutavad lehekülge soovin saada loogiliselt võttes selleks, et söömist natukene spetsialiseerida jne, et tahaks ikka rasva jne paika panna, kuna tunnen et lihast on olemas, aga ei ole välja paista. lähitulevikus on plaan oma rasva% ära mõõta ning peale seda siis võtta toitumine tõsisemalt käsile.

Mõne arust on see postitud keeruline ja segane, vabandust aga selline on kord minu väljendus ;), kui keegi aru ei saanud siis võib üle küsida, vb teine kord seletan paremini, ning kriitikat on muidugi oodata, kuna ainult läbi soovituste, kriitika ja enesekogemuse õpib kõige paremini ;)

Ettetänades

Ma ei tea , kas ma sain sust aru , aga siin on ju kaloriarvuti , kus saad vaadata palju mingi toiduaine mida sisasaldab :lol:

http://tai.econet.ee/7 tuhni ka siin ringi :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma siin lugesin kõik need postitused läbi jne, ning sooviks küsida oskab keegi mingit asjalikku söömist puudutavat lehekülge anda?, kus on näiteks ära toodud palju valke/rasvu/süsivesikud sisaldab vms. Nimelt ennem kuu ajalist pausi ja 3me nädala pikkust pmt õlale varieeruvaid harjutusi tehes (oli väike õla vigastus, õigemini siis Serratus Anterior'i) ja nüüd on kehakaal mõnusalt langenud kuna sain pmt teha ainult 2 kuud kõhulihast teha. kaal oli 80 ja nüüd hüpleb 73-75 vahel. pikkust 187, tean et mõne arust pole 5e kilo kadu kuigi suur, mõne arust imepisikene, aga 3/4 aastat olen käinud jõusaalis ja põhi siht on olnud 85-90 kilo kätte saada ning füüsilise vormi parandamine ja nüüd on asi läinud vastupidises suunas, seega tahaks need kaotatud 5 kilo võimalikult kiiresti tagasi saada, mitte just 1 kuuga nagu teema autor seda soovis aga maksimaalselt 2-2.5 kuuga. siis oleks kõik jälle ideaalis minu jaoks.

Söön ikka nagu ennem 4-5x päevas, vahel isegi kuni 6x päevas, söön praktiliselt kõike peale kiirtoidu ja krõpsude taolise jama ning portsud on päris korralikud ning nüüd hakkan jälle võtma ka RECO2'te peale igat tenni (nagu ka ennem, 4x nädalas peale treeningut).

nüüd siis sai natukene teid valgustatud natukene ja suundun asja juurde:

Seda toitumist puudutavad lehekülge soovin saada loogiliselt võttes selleks, et söömist natukene spetsialiseerida jne, et tahaks ikka rasva jne paika panna, kuna tunnen et lihast on olemas, aga ei ole välja paista. lähitulevikus on plaan oma rasva% ära mõõta ning peale seda siis võtta toitumine tõsisemalt käsile.

Mõne arust on see postitud keeruline ja segane, vabandust aga selline on kord minu väljendus ;), kui keegi aru ei saanud siis võib üle küsida, vb teine kord seletan paremini, ning kriitikat on muidugi oodata, kuna ainult läbi soovituste, kriitika ja enesekogemuse õpib kõige paremini :lol:

Ettetänades

Su jutt on natuke segane. Tahad kaalu tõsta aga samas tahad et lihased välja paistaksid. Kui nad sul korralikult paista, siis on seal rasva veel peal ja selleks, et nad paistma hakkaks peaks veel rasva % langetama. Sinu pikkuse ja kaalu juures kahtlustan, et kas seal ikka on erilist lihast ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm, ma tahan nagu tõsta kaalu pmt lihase arvelt siis, et hetkel oli 2 kuud aeroobset ehk siis üle päeva 6-7km jooksmist.

ning ma pole kunagi öelnud, et mul "eriline" lihas on :lol:, ma lihtsalt ütlesin et võrreldes sellega, mil ma alustasin, on mul lihast täitsa korralikult ;)

Ma pole kunagi tahtnud saada nn "lihamäeks". eesmärk on saada kaal 85-90 ja korralik füüsiline vorm ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma põrutan sarnase teemaga siia vahele, peaks olema üsna on-topic.

Nimelt on kehakaal 80 (182 cm juures) ja ei taha enam ülespoole liikuda. (Olgu öeldud, et allapoole ka mitte.) Hakkasin proovi mõttes õgima, 5000+ kcal päevas. 2 nädalaga tõusis kaal 5 kilo. (Jah, see on liiga palju, aga see oli eksperiment.) Aga niipea kui läksin tagasi u 3500 kcal juurde, mis peaks trennikulud "tasa tegema", kukkus kaal paari päevaga kolinal 80 peale tagasi ja sinna ka jäi. Isegi kui trenn ära jätta ja keskenduda ainult õgimisele, suudan ma kaalu hoida ainult seni, kuni õgimine kestab.

Küsimus ongi, et miks mitte midagi "külge" ei jää?

Selge see, et kõva trenn nõuab kõva söömist, aga põhimõtteliselt peaks ju "teenitud" kilod külge jääma, mitte isegi kontoritoolis vedeledes ära kaduma? Või ma olen millestki valesti aru saanud.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma põrutan sarnase teemaga siia vahele, peaks olema üsna on-topic.

Nimelt on kehakaal 80 (182 cm juures) ja ei taha enam ülespoole liikuda. (Olgu öeldud, et allapoole ka mitte.) Hakkasin proovi mõttes õgima, 5000+ kcal päevas. 2 nädalaga tõusis kaal 5 kilo. (Jah, see on liiga palju, aga see oli eksperiment.) Aga niipea kui läksin tagasi u 3500 kcal juurde, mis peaks trennikulud "tasa tegema", kukkus kaal paari päevaga kolinal 80 peale tagasi ja sinna ka jäi. Isegi kui trenn ära jätta ja keskenduda ainult õgimisele, suudan ma kaalu hoida ainult seni, kuni õgimine kestab.

Küsimus ongi, et miks mitte midagi "külge" ei jää?

Selge see, et kõva trenn nõuab kõva söömist, aga põhimõtteliselt peaks ju "teenitud" kilod külge jääma, mitte isegi kontoritoolis vedeledes ära kaduma? Või ma olen millestki valesti aru saanud.

Kui sa tahad kaalus juurde võtta, siis pead sööma 45kcal kehakaalu kg kohta +eeldatav treeningul kulutatud kcal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
R0tter, kas sa mõtled siis 45kcal * kehakaal + treeningul eeldatav kulutatud kcal?

45kcal x kehakaal + treeningul eeldatav kulutatud kcal

Miks eelmine kord kaal püsima ei jäänud - sellepärast, et see juurdetulnud kehakaal moodustus esialgu seedeelundkonnas olevast lisatoidust ja mingil määral ka kehas olevast lisavedelikust, suurenenud glükogeenivarudest, ladestuda ja lihaseks ei olnud veel muutunud midagi. Rohkem on aega vaja, et kehakaal jäädavalt suureneks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×