Jump to content
kuuliks

BodyPump 64

Recommended Posts

Millest võib- olla, et ükskõik, mis trenni teen, kuid eriti BodyPumpis, siis selg valutab? Olgu see shaping, BodyPump või muud. Hoian küll kõhtu sees, kuid püsti seistes tehtud harjutused panevad alati alaselja valutama.

Seljaga on alati probleeme olnud.

Edited by kuuliks

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui seljaga on alati probleeme olnud, siis tõesti ei oska aidata.

Kui asi piirduks trennidega siis veel B)

Kas on peale selle, et kõhulihased pinges hoian, veel midagi, mis võiks selga vähem valutamast hoida?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas on peale selle, et kõhulihased pinges hoian, veel midagi, mis võiks selga vähem valutamast hoida?

BP ajal biitsepsi, õla ja püsti triitsepsi (ma ei tea, kas 64-s kavas seda on, sest ma pole ise veel trenni jõudnud B) ) harjutuste ajal saab ühe jala taha viia varba peale - ainult tasakaalu hoidmiseks, toetamiseks. Sellisel moel on lihtsam selga õiges asendis hoida. Vähem pinget.

küki ja seljaharjutuse juures tehnika ja õige raskus. Eemalt ei oskagi hästi nõu anda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Millest võib- olla, et ükskõik, mis trenni teen, kuid eriti BodyPumpis, siis selg valutab? Olgu see shaping, BodyPump või muud. Hoian küll kõhtu sees, kuid püsti seistes tehtud harjutused panevad alati alaselja valutama.

Seljaga on alati probleeme olnud.

Kui alaselg mingi liigutuse tagajärjel tunda annab, siis tuleks rõhuda alaselga tugevdavate harjutuste kavasse võtmisele, kuna suure tõenäosusega on alaselg talle langevate koormuste talumiseks liiga nõrk. Loomulikult tuleb tähelepanu pöörata ka õige kehaasendi hoidmisele harjutuste sooritamisel, sest vale tehnikaga harjutuste sooritamine viib samuti varem või hiljem seljavaevuste tekkeni.

Kui oled nendele meetmetele juba tähelepanu pööranud, kuid seljavaevused ei taandu, külasta spordiarsti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varjante on mitmeid - alaselja lihaste ülepinge ( tekitab sellise staatilise häiriva valu) , vale rüht või olemasolev seljavigastus...

Mida on arvanud asjast treenerid, kelle juures treenid ja kui pikalt on see nähtus esinenud?

Kindlasti lase arstil end üle vaadata - ega sellest kunagi halvemaks ei lähe. Bodypump-is ongi ju tegu lihastreeninguga, mistõttu võib olemasolev probleem ka eredamalt välja lüüa.

Parimat...

Share this post


Link to post
Share on other sites
BP ajal biitsepsi, õla ja püsti triitsepsi (ma ei tea, kas 64-s kavas seda on, sest ma pole ise veel trenni jõudnud B) ) harjutuste ajal saab ühe jala taha viia varba peale - ainult tasakaalu hoidmiseks, toetamiseks. Sellisel moel on lihtsam selga õiges asendis hoida. Vähem pinget.

küki ja seljaharjutuse juures tehnika ja õige raskus. Eemalt ei oskagi hästi nõu anda.

Uues kavas saab küll viia jala taha, kuid minu jaoks on see ebamugav ja meil kasutab sellist tehnikat vaid üks treener. Proovin ühe korra nii, kas mõjub.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul oli sama probleem ja põhjus oli selles, et alaselja lihased olid nõrgad. Soovitaks käia kiropraktiku juures, kes selja üle vaataks ja õiged hajutused selle tugevdamiseks soovitaks. Mina tegin staatilisi harjutusi alaseljale ja sellega sain enam-vähem korda asja.

Esialgu on soovitav vältida tava alaselja harjutusi, nagu näiteks keretõsted seljapingil, sest kui lihased on nõrgad, siis on vigastused kiired tulema. Minu probleemid ilmselt sellest alguse saidki

Share this post


Link to post
Share on other sites
Millest võib- olla, et ükskõik, mis trenni teen, kuid eriti BodyPumpis, siis selg valutab? Olgu see shaping, BodyPump või muud. Hoian küll kõhtu sees, kuid püsti seistes tehtud harjutused panevad alati alaselja valutama.

Seljaga on alati probleeme olnud.

kontsulteeri treeneriga ja ega paha ei teeks ka arst...ehk pöörab treener rohkem su harjutustele tähelepanu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×