Jump to content
Sign in to follow this  
postihiir

probleem

Recommended Posts

Mis harjutusi peaksin kavasse panema, et saada laiemat selga.eriti palju seeriaid ei kannata,tavaliselt on minu kava selline:

Kükk 1x12

Rind:kaldpink -hantlid 2x8

Selg:Kangitõmbed-12,10,8,6

Plokil tõmbed eest kitsa haardega-12,10,8,6

Selle kava eesmärk on pühendada rohkem seeriaid seljale, panin selle kava ise kokku.Teen seda kava iga nelja päeva tagant ja tegelikult ei tea, kas see on taastumiseks piisav aeg,aga selle kavaga pole mul ületreeningut tekkinud(ainult siis, kui peale puhkust jõusaalist(nädal või2, teen puhkepause harva). Olen proovinud ka järgi, et kui ma lisan sellesse kavasse veel mõne seljaharjutuse, tekib ületreening.nii et see on ka vist minu "seeriate taluvuspiir".Olen ka kõhna kehaehitusega nö "väikse raamiga"(ektomorf)

(Laiust ma pole selle kavaga suutnud lisada-rohkem on arenenud triitseps ja selja paksus,raskused on sellised et tehnika oleks hea,tunnetus on ka hea)Olen proovinud lõuatõmbeid ja plokil allatõmmet, aga sellist tunnetust ei teki nagu kangitõmmetel või plokil eest-tõmmetel.

Toitumine: umbes 2-3 kuud tagasi kaalusin 60 kg, nüüd 70 kg sama kavaga(söön palju võibolla isegi liiga palju,valke ei kasuta,yritan need tavatoidust kätte saada), on tulnud lihasmassi aga rohkem rasva naha alla ja soovitud tulemusi pole(laiem selg).kui palju tohiksin teha aeroobset?Võiksite välja pakkuda spetsiaalse kava seljale, kindlasti on siin otsingumootor ja artiklid, aga tahaksin väga nõu spetsialistidelt. Tänud vastajatele!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mina treenin selja laiust ntx plokil kitsa haardega allatõmbeid tehes. Peopesed on vastastikku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lõuatõmbed laia haardega on parim seljale laiuse andmiseks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×