Guest Külaline_Kristi_*

Ikka toitumine - liigsöömine

39 postitust selles teemas

Mureks on liigsöömine, kuidas sellest lahti saada, eriti just õhtuti :) Trennis käin, söön tervislikult jms.

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Päris hästi aitab 15min uinakute tegemine, kui tunned, et enam ei jaksa, kui midagi hamba alla ei saa. Tihti on magusanälja tunde tekitajaks stress, mitte energiapuudus.

Edited by eintsius

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Olen ise ka end mitu korda täis õginud nagu põrsas ja pärast end kirunud, et miks ma ometi nii tegin- kõht annab alles hiljem tunda ju, et see on täis.

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Aga kui ikka veel nälg on, siis söö köögivilju ja rukkileiba. Näiteks tomatis on ühe kilo kohta ainult 180 Kcal ! Ja rukkileiba sellepärast, et seal on kiudained (eriti kiudainete rikas on teraleib) mis tekitavad kiiremini täiskõhu tunde.

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Aga kui ikka veel nälg on, siis söö köögivilju ja rukkileiba. Näiteks tomatis on ühe kilo kohta ainult 180 Kcal ! Ja rukkileiba sellepärast, et seal on kiudained (eriti kiudainete rikas on teraleib) mis tekitavad kiiremini täiskõhu tunde.

ahah... et, siis soovitad naisele süsikaid õhtul :)

 

0

its all about illusions....

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Mul oli eile õhtul endalgi maru tugev isu süüa korralikult. Mõtlesin, et teeks pelmeene või midagi sellist, et sooja sööki saaks.

Aga kuna praegu on ikkagi käsil dieet ja piiran süsivesikuid äärmise täpsusega, siis olen väga rahul, et suutsin selget pead hoida ja panin 250g lahjat kohupiima hakkama ning võtsin ühe supilusika oliiviõli. Pärast olin ülimegarahul iseendaga ja suurim rahulolu saabus hommikul kui sai taas kerge kõhuga ärgata ning kaalul taas väiksemat numbrit näha!

Kõik on siiski tahtmises kinni.

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Liigsöömine...

Mõtlesin varem, et kas see teema on tabuks selles foorumus, kuna eriti palju sel teemal pole silma jäänud. :D

Enamasti söön ma tervislikku toitu. Mõne aja tagant aga tekib täiesti vastupandamatu iha õgida midagi väga ebatervislikku.

Söömise koha pealt on kahjuks tahtejõudu vähe, seetõttu on ka lihaste peal veidi liigset rasva. :)

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

See läheb küll teemast mööda aga paar päeva tagasi peale pikemat trenni läksin ilma söömata magama (viimane söömine oli 18-19.00 umbes, magama läksin 23.30) ja mul olid pool ööd korralikud külmavärinad, mis läksid üle alles siis, kui vastu hommikut üles tõusin ja natuke sõin. Eile olin väga uimane ja nõrk, trenni ei teinud aga täna on lihased valusad.

Milles asi võib olla?

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

tabu see teema kindlasti ei ole, pigem ei ole seda väga lahatud siis. Lähenetakse erinevalt seega ei ole ka üksüheseid vastuseid. Ühed soovitavad juurvilju (tühi süsikas), teised valku, mõni ka rasva. Ise söön õhtul mõnuga, st piimrasv + valk või juurviljad (toores)

isutamisega on nii, et tsiteerides "jrx"-i siis "kui isu on siis luban endale toitu x ja kui kahe kolme päeva pärast on ikka isu siis püüan aru saada mis mu toitmuses vale on". Et siis point selles, et keha nõuab seda "midagi" teatud põhjusel.

Siinkohal aga tekkis aastake tagasi terav diskussioon, et kas söögiisu on alati just füsioloogiline või on tegu ka psühholoogilise "ma tahan" jonniga/nõrkusega?

anyway, sa peaks proovima just seda mis Sulle mõjub, et siis kas juurviljad, valk või valk ja rasv (siinkohal ei hakka pikemalt peatuma aga tegu siis maakeeli "hea rasvaga).

:)

 

0

its all about illusions....

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
See läheb küll teemast mööda aga paar päeva tagasi peale pikemat trenni läksin ilma söömata magama (viimane söömine oli 18-19.00 umbes, magama läksin 23.30) ja mul olid pool ööd korralikud külmavärinad, mis läksid üle alles siis, kui vastu hommikut üles tõusin ja natuke sõin. Eile olin väga uimane ja nõrk, trenni ei teinud aga täna on lihased valusad.

Milles asi võib olla?

Küllap oli see energiapuudusest. Kord olin isegi väga vähe söönud (no ikka see dieeditamine) ja hommikuks oli selline tunne, nagu oleks pisike pohmell, kuni süüa sain.

Magades aga probleeme mul ei ole. Ühel õhtul ei saanud lihtsalt muidu und, kui et laksisin ühe lahja kohupiima sisse.

Lihased võivad olla täna valusad ka üleeilsest trennist tegelikult.

Mul jalad saavutavad nii-valuskanged-et-ei-saa-kõndida staadiumi haripunkti alles 48 h pärast. Ja see on reegel.

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Ei tea kuidas teistel, aga trenn iseenesest tundub päris edukalt piiravat söögiisu. Mitte, et peale trenni süüa ei tahaks ja kindlasti sööma peab, aga tundub, et ajusse tekib täiskõhusignaal varem kui muidu.

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Ei tea kuidas teistel, aga trenn iseenesest tundub päris edukalt piiravat söögiisu. Mitte, et peale trenni süüa ei tahaks ja kindlasti sööma peab, aga tundub, et ajusse tekib täiskõhusignaal varem kui muidu.

Ei tea,mul on kyll nii,et kui kangi kasv6i puutun,l2heb k6ht juba tyhjaks :D

 

0

Kogun FIT-e üksnes selleks, ,et nad hiljem annetada :D

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Kõht läheb tühjaks küll, aga miks mulle tunudb, et trennijärgselt piisab ühest õllest täiskõhutunde tekkimiseks, aga ilma trennita tekib see alles peale 2-3 õllet, grillvorsti ja kartulit. Lihtsalt huvitav tähelepanek...

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Mina sõin eile pärast trenni ära vaid paar väikest keedupeeti ja lusikatäie kalaõli, aga hommikuks oli rasvaprotsent jälle tõusnud. :D Peet sisaldab vist liialt suhkrut ka - sajas grammis peaks olema 10g, seega sõin sisuliselt 50g puhast suhkrut. Samas muude juurikatega kõhtu ei peta, õhtuti on ikka konkreetne isu "millegi hea" järele. Lihtsaim vastumeede on häid asju toidukappi mitte osta.

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Mina sõin eile pärast trenni ära vaid paar väikest keedupeeti ja lusikatäie kalaõli, aga hommikuks oli rasvaprotsent jälle tõusnud. :( Peet sisaldab vist liialt suhkrut ka - sajas grammis peaks olema 10g, seega sõin sisuliselt 50g puhast suhkrut. Samas muude juurikatega kõhtu ei peta, õhtuti on ikka konkreetne isu "millegi hea" järele. Lihtsaim vastumeede on häid asju toidukappi mitte osta.

Jah, lihtsam mitte osta. :D

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Mina sõin eile pärast trenni ära vaid paar väikest keedupeeti ja lusikatäie kalaõli, aga hommikuks oli rasvaprotsent jälle tõusnud. :D Peet sisaldab vist liialt suhkrut ka - sajas grammis peaks olema 10g, seega sõin sisuliselt 50g puhast suhkrut. Samas muude juurikatega kõhtu ei peta, õhtuti on ikka konkreetne isu "millegi hea" järele. Lihtsaim vastumeede on häid asju toidukappi mitte osta.

Miks sa seda rasvaprotsenti niimoodi ja millega iga hommik-õhtu siis mõõdad?

See ei ole ju mingi täppisteadus, ära nüüd sellest niimoodi ärritu.

Vaevalt sul peedist öösega midagi kõhu ümber juurde tuli! :(

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Jah, lihtsam mitte osta. :D

Aga mul tekib siinkohal küsimus, et miks need asjad sinna kappi üldse satuvad, kui ollakse heal ja korralikult toitumisprogrammil? :P

Ise tulevad? Pole ju mõtet osta kokku asju, mida tegelikult ei tarbi.

PS. Üleeile õhtul avastasin pärast trenni, et mul on ainult munad ja kaks konservi tuunikalaga külmkapis. :D Üsna nüri tunne oli küll. No natuke mingit ketšupit, sinepit, küüslauku jne oli ka, kui nendest just sööki ei tee. Pärast poeskäiku on pilt "sootuks teine": Paar pakki lahjat kohupiima, kodujuustu, rohkem muna, natuke kanafileed, pärmi ja banaani! :(

Vot niimoodi ei saagi endale õhtul liigset sisse ajada!

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Mina sõin eile pärast trenni ära vaid paar väikest keedupeeti ja lusikatäie kalaõli, aga hommikuks oli rasvaprotsent jälle tõusnud. :(

Nii kiiresti nüüd see rasvaprotsent ka ei tõuse. :D Need aparaadid näitavadki erinevaid tulemusi kui mõõdad hommikul peale ärkamist ja õhtul. Õigeks jälgimiseks peaksid mõõtma alati samal ajal ja samades tingimustes (näiteks hommikul tühja kõhuga).

Kaalu alandamise seisukohalt kõik oleneb kokkuvõttes ikkagi sellest kui palju ööpäevas keskmiselt energiat (kaloreid) tarbid. Ma ajan igal õhtul enne magama minekut u. 50 g rasva näost sisse, see ei tähenda sugugi, et mu rasvaprotsent tõuseks. :D

 

0

"Me ei ole alati need, kellena me näime, ning peaaegu kunagi ei ole me need, kellena me end unistustes näeme"

-Peter S. Beagle-

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Kui üksi elada, siis on jah kerge: lihtsalt ei osta asju, mis ahvatleda võiks. Aga kui elada kellegagi koos, kes ei toitu nagu sina, siis tahes-tahtmata on külmikus ja kappides igasugust "sodi", mis ahvatleb :( Ja oleks liig paluda teistelt, et nad ei ostaks asju, mis neile meeldivad... :D

Just! Ja kui toanaabrid juhtuvad olema kajaka ainevahetusega ja võivad endale absoluutselt kõike näost sisse ajada, siis on eriti keeruline sealsamas elada ja end veenda ahvatlevast küpsisepakist suure kaarega mööda käima.

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Just! Ja kui toanaabrid juhtuvad olema kajaka ainevahetusega ja võivad endale absoluutselt kõike näost sisse ajada, siis on eriti keeruline sealsamas elada ja end veenda ahvatlevast küpsisepakist suure kaarega mööda käima.

Kajaka ainevahetus...:D

S88givahed ei tohi olla pikemad kui kolm tundi, p2evamenyy peab olema kindel, toitainete tarbimine tasakaalustatud, toidulisandid vastavalt vajadusele ja yks n8 pahade asjade s88mise 6htu n2dalas. See aitab liigs88mise vastu...

 

0

Look better. Think better. Move better. Interact better.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Just! Ja kui toanaabrid juhtuvad olema kajaka ainevahetusega ja võivad endale absoluutselt kõike näost sisse ajada, siis on eriti keeruline sealsamas elada ja end veenda ahvatlevast küpsisepakist suure kaarega mööda käima.

Söö rohkem rasva, siis küpsisepakk ei ahvatle.

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Kui üksi elada, siis on jah kerge: lihtsalt ei osta asju, mis ahvatleda võiks. Aga kui elada kellegagi koos, kes ei toitu nagu sina, siis tahes-tahtmata on külmikus ja kappides igasugust "sodi", mis ahvatleb :D Ja oleks liig paluda teistelt, et nad ei ostaks asju, mis neile meeldivad... :D

Njaa, aga kui sa elad 24h lahti oleva poe kõrval siis pole sellest kasu, et külmkapp tühi. Ma olen öösel kell 3 ka pannkookide järgi läinud :(

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Söö rohkem rasva, siis küpsisepakk ei ahvatle.

See variant aitab ainult siis kui tegemist pole psühholoogilise probleemiga. Õgimisel ja õgimisel on ka vahe. Mõni peab õgimiseks 2 pakki küpsist ja kolme saiakest. Aga ma tean ka inimest kes sõi nädalaga 5000.- maha ja see pole enam seotud vähese rasva söömisega.

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Neiukesed,tundub,et teil on tugevasti probleeme tahtejõuga :D Sellest ka teie probleemid.

 

0

Kogun FIT-e üksnes selleks, ,et nad hiljem annetada :D

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
See variant aitab ainult siis kui tegemist pole psühholoogilise probleemiga. Õgimisel ja õgimisel on ka vahe. Mõni peab õgimiseks 2 pakki küpsist ja kolme saiakest. Aga ma tean ka inimest kes sõi nädalaga 5000.- maha ja see pole enam seotud vähese rasva söömisega.

Jah, buliimikuid näiteks ei saa süüdistada tahtejõuetuses. Tean inimest, kes ei saa kodus isegi jahu hoida, sest ta sööks selle lihtsalt paljalt ära. Mina õnneks jahu kallale veel ei lähe, aga kõrsikuid küll ei saa kodus hoida. :D

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Külaline
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Vasta sellele teemale...

×   You have pasted content with formatting.   Eemalda formaat

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor


  • Viimati Sirvimas   0 liiget

    No registered users viewing this page.