Jump to content
Sign in to follow this  
Tener

Paha hakkas.

Recommended Posts

Olime täna jõusaalis ja sõber tegi esimest korda kreatiini ja massilisaja jooki.

Pärast poole liitri joomist hakkas tal paha.

Ehk oli asi selles et esimest korda ja ta väga ei liigutanud ka ennast seal...Ainult kangi surumise seeriaid ja kõhulihaseid.

Ta on 15...Äkki natuke liiga noor üldse nende asjade söömiseks?

Kreatiiniks oli fasti 300g creatin ja massilisaja oli fasti mass2.

Kogused olid umbes 15g kreatiini ja 60g massilisajat.

Veega tegi.

Edited by Tener

Share this post


Link to post
Share on other sites

miks kreatiini nii palju ja massilisajat nii vähe?

lugege ikka pakendilt kasutamisinfot ka, mõned poisid olevat pannud kreatiini sama palju kui valku..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Olime täna jõusaalis ja sõber tegi esimest korda kreatiini ja massilisaja jooki.

Pärast poole liitri joomist hakkas tal paha.

Ehk oli asi selles et esimest korda ja ta väga ei liigutanud ka ennast seal...Ainult kangi surumise seeriaid ja kõhulihaseid.

Ta on 15...Äkki natuke liiga noor üldse nende asjade söömiseks?

Kreatiiniks oli fasti 300g creatin ja massilisaja oli fasti mass2.

Kogused olid umbes 15g kreatiini ja 60g massilisajat.

Veega tegi.

Olen ka proovinud neid massilisajaid ja juhtus sama. Praktiliselt iga jumala kord, kui seda võtsin. Eriti imelik tunne oli siis, kui võtsin kohe hommikul, kui polnud aega süüa. Tuli sellien tunne alati, nagu kohe kohe jääks haigeks. See oli ainuke kord, kui ma seda ostsin ja rohkem pole ostnud ja ei osta ka. 1sõnaga organismile midagi seal ei meeldinud. Sõber proovigu aineid segada Dextrosiga. Palju mõtekam ja odavam tuleb, kui segada valk ja süsikat kokku eraldi. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mõnele inimesele mõned tooted ei sobigi, kõik on väga individuaalne

mõne toote peale hakkab organism kohe rõõmustama

Share this post


Link to post
Share on other sites

Massi juua peale trenni on palju normaalsem. Alustuseks vast piisabki kui ainult peale trenni jood. Manustades enne trenni peak s väike seedimisaeg ka olema enne treeningule asumist.

Kreatiini kogus peaks ikka 3x väiksem olema ja kui võtta seda suurel hulgal vedelikuga, võib kõhust lahti minna. 5g kreatiinile- klaas jooki vast (soovitatavalt viinamarjamahl).

Igatahes edu! Loodan leidsite probleemile lahenduse.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sellepärast panime et esimesed korrad...Midagi laadimisperioodi sarnast.

Ise jõin tund aega enne trenni ja kõik oli korras.

No kui ma eksi, siis laadimine käib ikka päevas 4x5g korraga, kui sa 15 korraga paned, siis usutavalt kused sa 3/4 välja NB! vabandan väljenduse eest :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ime pole kui paha hakkas kui kiiresti pool liitrit endale sisse ajas. Organism ei v6ta nii k2hku vastu. K6hulihased surusid mao kokku siis hakkaski k6ht keerama. Arvan mina :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tahaksin küsida seda ,vabandust et siin teemas küsin ,aga asi siis selles et ma teen jõusaalis trenni alguses soojendust joon vett peale teen muid harjutusi joon vett peale ja kui hakkan tegema kõhulihaseid siis ei jõua kuna magu vett täis tunnen vee loksumist kõhus ,mis teha ,joomisest loobuda ei saa ,sest kurk kuivaks :/ on see normaanle?

Share this post


Link to post
Share on other sites
tahaksin küsida seda ,vabandust et siin teemas küsin ,aga asi siis selles et ma teen jõusaalis trenni alguses soojendust joon vett peale teen muid harjutusi joon vett peale ja kui hakkan tegema kõhulihaseid siis ei jõua kuna magu vett täis tunnen vee loksumist kõhus ,mis teha ,joomisest loobuda ei saa ,sest kurk kuivaks :/ on see normaanle?

Joo spordijooki, umbes 100ml kaupa ja tihedamini, vähemalt nii et janu tunnet ei tekkiks. Ei tohiks loksuma küll hakkata. Endal vähemalt pole õnnestunud nii palju juua. Küll on poksi trenni ajal õnnestunud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuiv kurk või suu, janutunne jne on vähesest vee tarbimisest. Sel hetkel, kui need tunnused tekivad, on juba hilja. Joo rohkem vett päeva jooksul enne trenni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tahaksin küsida seda ,vabandust et siin teemas küsin ,aga asi siis selles et ma teen jõusaalis trenni alguses soojendust joon vett peale teen muid harjutusi joon vett peale ja kui hakkan tegema kõhulihaseid siis ei jõua kuna magu vett täis tunnen vee loksumist kõhus ,mis teha ,joomisest loobuda ei saa ,sest kurk kuivaks :/ on see normaanle?

Eks ta kipub jah olema nii, et kui päeval normaalselt joo siis jama. Endal vahest õhtul kui päeval pole normaalselt tarbinud, siis läheb õhtul trall lahti. Joo ja joo aint. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×