Jump to content
Sign in to follow this  
screwdriver

Kreatiini manustamine pärast laadimisfaasi.

Recommended Posts

Olen läbi teinud laadimiskuuri 5päeva 4x5g kreatiini. Palju oleks ülalpidamisfaasis mõistlik kreatiini tarbida, öeldakse et 5-10g, aga mis oleks see optimaalne kogus ja kuidas võtta ( enne või/ja pärast trenni ja mis kogused ) ?

Olen 19a. ja 76kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen ise tavaliselt võtnud 5g puhkepäevadel ja 10g treeningpäevadel (5 enne trenni ja 5 pärast), kuid viimasel ajal räägitakse, et 5g on täiesti piisav. Fred vist isegi rääkis, et puhkepäevadel pole üldse mõtet võtta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Olen ise tavaliselt võtnud 5g puhkepäevadel ja 10g treeningpäevadel (5 enne trenni ja 5 pärast), kuid viimasel ajal räägitakse, et 5g on täiesti piisav. Fred vist isegi rääkis, et puhkepäevadel pole üldse mõtet võtta.

Minagi arvan, et 5 g on täiesti piisav annus. Olen monda aega tagasi natuke kirjandust sirvinud ja jäi meelde et 5g on lagi, kahjuks ei mäleta peast kust allikast ma olen seda näinud.

Teine kysimus kui pikk peab olema kuur? Kuu aega? Pikem? Mis arvate? Kuna moju langeb?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Minagi arvan, et 5 g on täiesti piisav annus. Olen monda aega tagasi natuke kirjandust sirvinud ja jäi meelde et 5g on lagi, kahjuks ei mäleta peast kust allikast ma olen seda näinud.

Teine kysimus kui pikk peab olema kuur? Kuu aega? Pikem? Mis arvate? Kuna moju langeb?

Kui õigesti mäletan siis Fred või keegi isegi ütles, et erilist vahet ei ole kas teha kreatiiniga kuur või kogu aeg regulaarselt tarbida. See nn. laadimisfaas pidi suhtkoht mõttetu olema. Aga noh, jällegi selle kohta on nii palju igasugu uuringuid tehtud, et võta nüüd kinni, mis see parim lahendus on.

Ise kasutan kreatiini ainult enne ja peale trenni. Ja siis AC-C ja HT-R'i näol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isiklikult olen kasutanud laadimisega ja siis pärats laadimist enne trenni koos shakega ja kohe pärast trenni koos shakega. Viimasel ajal olen kasutanud ikka laadimist ja pärast laadimist hommikul söögi juurde ning kohe peale trenni shakega. Mulle mõjub viimane variant paremini. Kogused on pärast laadimist minu puhul 7+7 grami, kuid see oleneb kindlasti kaalust.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Venemaal kasutavad jõumehed skeemi kreatiiniga sedasi, et laaditakse ennast 3 päeva järjest, seejärel ollakse ilma kreatiinita 3 päeva ja siis kõik uuesti ja asi töötab meestel, et vähe pole. Seda tehakse selleks, et organism ei harjuks (retseptoritega kuidagi seotud) ja võtaks kreatiini iga kord vastu kui uuel laadimisel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×