Jump to content
Sign in to follow this  
kendu

jõusaali kava?

Recommended Posts

olen käind jõusaalis umbes pool aastat ja kava on järgmine!1 päev-rind triipseps,biiseps ja õlg 2 päev-selg ja jalad 3 päev aeroobne treening!küsimus on järgmine kas selline kava sobib ja kas äkki peaks miagi omavahel ära vahetama?ja huvitab selline asi ka et kui teen õlga siis pean õlale mõeldud harjutused kõik järjest ära tegema või või teha ka vaheldumisi rinda,õlga ja biitspsit??

vanus 28 :P

kent

Share this post


Link to post
Share on other sites

No neid splitte on erinevaid, aga oleneb kui palju harjutusi, millised kordused, seeriad ja mis on eesmärk. Selle järgi tulebki lähtuda. Ja kas saad käia 2x nädalas jõusaalis või 3. Aeroobset peab tegema jah! Palju oleneb ka tasemest ja milline on sul nö. üldfüüsiline põhi alla. Jaot, 2-ks nt üks sagedasemaid on I päev-rind,selg,biits ja II päev-õlg triits, jalg, see oleks siis edasijõudnute üks klassikalisemaid splitte. Siis tulevad mängu veel nö. päevade jaotus jms.

Share this post


Link to post
Share on other sites
No neid splitte on erinevaid, aga oleneb kui palju harjutusi, millised kordused, seeriad ja mis on eesmärk. Selle järgi tulebki lähtuda. Ja kas saad käia 2x nädalas jõusaalis või 3. Aeroobset peab tegema jah! Palju oleneb ka tasemest ja milline on sul nö. üldfüüsiline põhi alla. Jaot, 2-ks nt üks sagedasemaid on I päev-rind,selg,biits ja II päev-õlg triits, jalg, see oleks siis edasijõudnute üks klassikalisemaid splitte. Siis tulevad mängu veel nö. päevade jaotus jms.

jõusaalis käin 4 korda nädalas!igale lihasgrupile on vähemalt 3 harjutust ja 4x8-10.üldfüüsiline peaks olema normaalne kuna olen 15 aastat korvpalli mängind ja noorena ka judos käind!aga keegi tark mulle rääkis jõusaalis et ei ole hea teha kahte suurt lihasgruppi ühel päev(rind ja selg)või ajas mulle jama!

eesmärgiks on lihtsalt heas vormis olla!!;)aga ok ma siis proovin seda sinu soovitatud splitti

äitäh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei usu et ta sulle jama ajas, ega kui koormus tõuseb siis on see suht välistatud jah, ma rääkisin sellisest splitist kuna ei tea su taset. Seda spliti kasutades u. igale lihasrühmale 3 harjutust nt. 2 baasharjutus ja 1 isoleeritud. Kätele võid teha 2 harjutust. Hea oleks kui kava saaks koostada sulle treener kes sin näeb ja sinuga nö. silmast silma räägiks. Siin on raske sulle kava pakkuda ning see harjutuste valik on väga individuaalne ja üks suur katsetus :P Samas see et sa oled kunagi teinud judot ei tähenda et sa nüüd kohe edasijõudnute treeningut tegema hakkad, see pole halvustavalt öeldud. Proovi käia 3x nädalas + 1 aeroobne nt. 1 päev rind, triits 2. päev selg, biits ja 3. jalad, õlad. Kuid ma rõhutan, see on ÜKS PALJUDEST!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×