Jump to content
Sign in to follow this  
alf 1

aeroobne

Recommended Posts

Kui treening on jaotatud 4ks või 5ks ja oleks vaja teha aeroobset 3 korda nädalas ca. 30 min. siis kuhu see aeroobne ajaliselt paigutada. Kui peale jõutrenni siis kuidas on valgujoogi ja toidukorraga. Kas see aeroobne trenni liiga pikaks ei venita

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui treening on jaotatud 4ks või 5ks ja oleks vaja teha aeroobset 3 korda nädalas ca. 30 min. siis kuhu see aeroobne ajaliselt paigutada. Kui peale jõutrenni siis kuidas on valgujoogi ja toidukorraga. Kas see aeroobne trenni liiga pikaks ei venita

Ma arvan küll,et teed jõusaalile otsa ja siis peale aeroobset võtad šheigi...ise teen küll nii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tugeva jõusaalitreeninguga kulutate te terve Pee-täie kaloreid. poole tunni aeroobsega ei kuluta te üle 500 kalori. seega ei ole nagu väga vahet kas peale või enne. mina teen nii peale kui ka enne javabadel päevadel kah tunnike v rohkem. sheigiga võid nii teha, et pool jood ära kui hakkad aeroobset tegema(p2rast j6utreeningut) ning teine pool siis kui oled treenimise täielikult lõpetanud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kui jõusaal+aeroobne kokku kestab juba üle 2 h, siis tasuks jah enne aeroobset või isegi jõutreeningu ajal midagi kosutavat juua. Aga see peaks sel juhul olema küllalt madala kontsentratsiooniga vedelik (et siis valgu+süsikate osa vedelikus oleks madalam kui trennijärgses joogis). Mulle endale piisab trennieelsest söögikorrast ja trenni ajal joodavast veest, et 1,5-2,5h vastu pidada. Muidugi, kui kõht enne aeroobset ikka tühi on, siis parem ikka olemasolevast sheigist mingi osa ära juua kui tühja kõhuga edasi teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui treening on jaotatud 4ks või 5ks ja oleks vaja teha aeroobset 3 korda nädalas ca. 30 min. siis kuhu see aeroobne ajaliselt paigutada. Kui peale jõutrenni siis kuidas on valgujoogi ja toidukorraga. Kas see aeroobne trenni liiga pikaks ei venita

Mina soovitan sul teha korra nädalas puhtalt aeroobse päeva umbes 60 minutit pideva madalama intensiivsusega (pulss 120-140) ja paar korda nädalas peale jõusaali trenni umbes 20 minutit intervall (pulss tõuseb-langeb) meetodiga ehk kõrgema intensiivsusega.

Enne jõusaali aeroobse tegemise miinuseks võib olla see, et jõunäitajad võivad langeda ning ei suudeta enam pingutada korralikult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma olen üritanud ikkagi pärast teha, minu loogika ütleb, et siis organism on juba töös ja ei pea enam tegema vähemalt 20min, et hakkas kaloreid kõdunema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×