Jump to content
Sign in to follow this  
kaldas

kava järjekordselt.

Recommended Posts

kuidas tundub selline kava:

esmaspäev: õlg ja trapets

kolmapäev: rind, biitseps ja käsivars

reede: jalad ja triitseps

laupäev: rind ja biitseps

selga ei saa teha lähima 2 kuu jooksul kuna taastub operatsioonist alles. rinda ja biitsepsit teeksin 2x sellepärast, et need mul kõige nõrgemad.

eelmine kava oli selline:

esmaspäev: selg, trapets ja kõht

kolmapäev: õlg ja triitseps

reede: jalad ja kõht

laupäev: rind, biitseps ja käsivars

uue kavaga tahaksin alustada järgmisest nädalast. kas selline kava ümberkohandamine on ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täpsusta mis su treeningstaaz on. Kaval oleks üldiselt ka oma kava harjutused välja tuua. Lihasgruppide nimede alusel on raske määrata, kui palju miski lihas vatti saab.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Täpsusta mis su treeningstaaz on. Kaval oleks üldiselt ka oma kava harjutused välja tuua. Lihasgruppide nimede alusel on raske määrata, kui palju miski lihas vatti saab.

eelmist kava jõudsin teha 2,5 kuud. harjutusi ei hakka välja tooma, sest üritan väga mitmekesiselt treenida ja harjutused muutuvad suht tihti. laupäeval mõtlesin teha kergema trenni ja kolmapäeval saavad rind ja biits kõvemini vatti. oleneb muidugi enesetundest ka muidugi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üks võimalus on nii..

esmaspäev: Rind,käe kolmpealihas ja kõhulihased

kolmapäev:Käe kakspealihas,küünarvars,sääremarjad

reede:Reied,kõhulihased

laupäev: Õlad,sääremarjad

Rinda ja biitsepsit treenid rohkem..teed eri külje alt jne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üldiselt oleks soovitatav biitseps ja triitseps ühel päeval teha :huh:.

Rinna ja õlaga peaks ka nii olema, et rinnaltsurumine koormab õlga, aga kui sa mõlemal rinnapäeval rinnaltsurumis ei tee siis pole vast hullu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ootasin vastustest aga ei tuld ja jrx ei 6ige asja t2hele, selg ei saa ju taastuda sul kui jalgu teed ja kui nyyd t6ele n2kku vaadata siis ei saa ta ka siis rahu kui teed rinda, tricebsit, bicebsit, deltalihaseid v6i trapetslihast. ohtlikke m2nge m2ngid seal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×