Jump to content
Sign in to follow this  
Scippy

Millal võib alata?

Recommended Posts

mõtle kui tore - varsti saadki vastuse sellele küsimusele, millal algab sinu peres tulevikukulturisti kasvatamine nende imeliste ainetega, mis annavad sulle iga kasutamiskorraga kilode viisi lihaseid samas trenni tegemata :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

vana oled ja kuhu sul kiire on?

trenni- ja toitumiskava on paigas:)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

trenni olen teinud 3 aastat.

tahtsin seda küsida veel, et suvel teha ülepäeva 4~ tundi päevas trenni, on see liiga palju?

eelmine aasta sõitsin trenni 20km (edasi ja tagasi) jalgrattaga, kuid see aasta oli mõte joosta see.

Edited by Scippy

Share this post


Link to post
Share on other sites

no sellise distantsi puhul võid taastamiseks tõesti proteiinist kasu saada, kuid ma ei väsi kordamast, et minu puhul andis õige toitumine tunduvalt rohkem juurde

osta raamat sportlase toitumine!

Share this post


Link to post
Share on other sites
olen 193cm pikk, ning kaalun 82kg~

sa ei vastand ka küsimusele, kas su trennikava paigas on?

toidukava paikapanemine tuleb rahalises mõttes palju kasulikum, aga mis ma ikka siin seinaga räägin, kui keegi ei kuula. Loe viimast artiklit, seal ka ütleb, et päris toitumine enne paika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
trenni olen teinud 3 aastat.

tahtsin seda küsida veel, et suvel teha ülepäeva 4~ tundi päevas trenni, on see liiga palju?

eelmine aasta sõitsin trenni 20km (edasi ja tagasi) jalgrattaga, kuid see aasta oli mõte joosta see.

Oleneb, mida teha. Samuti oleneb su organismi taluvusest. Kuid, kui sa just võistlusteks ei valmistu, siis ei ole suurt mõtet ennast nii palju koormata. Kui kange soov on, siis võiks vähemalt seda trenni pooleks lüüa - 2 tundi hommikul ja 2 õhtul. Kuid ma siiski väga suurt mõtet ei näe sellel. On liiga suur oht üle treenida. Kuigi sa ise pead oma organismi tunnetama, kas suudad või mitte. Olen aerutamise trennis teinud 2x2 tundi päevas. Aga siis ma tegin natuke erinevaid trenne - näiteks hommikul lühikesi lõike ja õhtul sõitsin pikka maad või vastupidi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
olen 193cm pikk, ning kaalun 82kg~

oota s aoled 3 aastat trrenni teind ja kaalud 82 kilo vää, mida sa teind seal saalis oled? mind huvitaks miuke su kava on ja kas sa ei ole mõelnud vähe enda pikuse juures massi juurde võtta :lol: ? isiklikult arvan et kui tahaksid massi võttta juurde siis ära jookse nii meeletult palju :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
oota s aoled 3 aastat trrenni teind ja kaalud 82 kilo vää, mida sa teind seal saalis oled? mind huvitaks miuke su kava on ja kas sa ei ole mõelnud vähe enda pikuse juures massi juurde võtta :lol: ? isiklikult arvan et kui tahaksid massi võttta juurde siis ära jookse nii meeletult palju :rolleyes:

Täpselt minu mõte! Siit tekibki küsimus-milline on sinu eesmärk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×