Jump to content
Ott Kiivikas

BCAA, leutsiin

Recommended Posts

BCAA aminohapped on asendamatud aminohapped, mida organism peab saama väljastpoolt toiduga, mida ta ise ei suuda sünteesida. Aminohapped on ühed peamised komponendid lihaste ülesehitamisel. Lisaks BCAA aminohapetele on organismile taastumiseks ja kasvamiseks vaja ka süsiveikuid, vitamiine , mineraalaineid , kreatiini. Nii et ainult Aminohapete söömisest kasvu või taastumist loota oleks naiivne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Küsimus siis selle toote kohta Prolab - BCAA Plus.Kuidas seda tarvitada, palju seda üldse pakendis on jne. Selle kohta pole mingit õpetust amazoni poes ja toote pakendi suurust.Kellel on infot sellest tootest võiks rääkida, ma ei saa muidu otsustada mida osta. :blink:

Pakis on 180 kapslit ja tuleks võtta 6 kapslit peale trenni 30-60 minuti jooksul. Jätkub 30 korraks.

Sisaldab:ühe annuse kohta - L-Leutsiin 1500mg, L-Valiin 1320mg ja L-Isoleutsiin 960mg ja lisaks C 90mg ning B6 vitamiine 9mg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuu aega tagasi selgus, et olen piima vastu allergiline. Jätsin vadakusheigid ära ja pärast seda ei õnnestunud enam endise intensiivsusega treenida, sest lihas ei taastu enam ööpäevaga ära. Mida soovitaksite uueks taastumislisandiks? Soja või bcaa või paljas glutamiin või veel midagi muud?

Share this post


Link to post
Share on other sites

piim sisaldab enamasti ikka kaseiinvalku, mitte vadakut... Miks sa arvad, et just piimavalgu vastu allergiline, levinuim vastunäidustus on piimaallergikutele minu teada ikka laktoos, ehk piimasuhkur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sellepärast tean, et sheigi peale mul allergia tekkiski. Sestap pole selle üle mõtet suurt vaielda, tahtsin vaid kogenumate soovitusi, millega vadakuvalku asendada. Asjatu lootus ilmselt, eks siis katsun omast tarkusest välja mõelda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ei ole nüüd mõtet kohe plärtsuma ka hakata ... inimene seletas sulle et piimas on kaseiini rohkem kui vadakut et seega mix arvad et su vadaku vastu allergia on .... ja peale selle osadel inimestel on hoopiski konkreetse sheigi vastu allergia et võiksid proovida sheiki vahetada ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

minu eesmärk polnudki sinuga vaielda...pigem tekkis mul arusaamatus, millest su sheik koosneb. Kui sa segasid nt vadaku pulbrit piimaga ja allergia tekkis, siis esimene soovitus oleks valida vedelikuks midagi muud (vesi, mahl jne). Kui allergianähud püsivad, siis on tõesti asi pulbris. Kuid ma ei peagi ennast targaks selle koha pealt. Lihtsalt ma pole kuulnud, et keegi vadaku valgu suhtes allergiline oleks. Siis peaksid ka muud toiduained, mis vadakut sisaldavad, allergia sümtomid välja lööma. Ja kui sa ikka 100% oled kindel et see kõik vadakust, siis proovi kaseiini pulbreid - neid ka saadaval siinsamas Robocopi poes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mu sheik koosnes veest, pulbrist ja kakaost. Proovisin kolme erinevat sorti (Hera80, No1 ja Whey Lemon), aga ikka hakkas pärast sheiki magu valutama, nina läks kinni ja silmad hakkasid vett jooksma. Allergoloogi juures selgus, et ma ei tohiks tarbida täispiima, jogurtit, kodujuustu ega juustu - sisuliselt siis ühtegi piimatoodet. Allergia lihtsalt on selline asi, et ühel päeval lambist tekib ja siis tuleb sellega elama õppida. Jube tüütu on, ja sellepärast ka närvid läbi. Ja lihased on üleeilsest trennist haiged nagu mõnel diletandil. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lihtsalt huvitav, et sul enne piimatooteid tarbides seda välja löönud pole

Share this post


Link to post
Share on other sites
lihtsalt huvitav, et sul enne piimatooteid tarbides seda välja löönud pole

Olen allergiaga kokku puutunud vägagi ja võin siia lisada, et võib küll üle öö tekkida allergia teatud toiduainest ja seda siis juba surmani. Mõningatel juhtudel olen kuulnud, et vanusega pidi allergiline reaktsioon nõrgenema nt ei teki kurgu paistetust kuid silmad siiski sügelevad.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kasuta 10 g BCAA-d, millele järgneb kodus valgu- ja süsivesikurikas toidukord.

Selline küsimus, et kui osta BCAA-d kapslitena, (nt siit poest BCAA 1000 Caps), siis kuidas teada saada, mitu kapslit peaks võtma, et oleks täpselt 10 g.

Toote info juures on märgitud, et võtta 2 kapslit 1-3 korda päevas. Kas võib arvata, et 2 kapslit olekski umbes 10 g? Ning kas oleks mõtekas võtta 10 g BCAA-d nii enne kui pärast trenni või piisab ainult peale trenni võtmisest? (Kui ka enne trenni võtta, siis mitu minutit enne trenni?)

Share this post


Link to post
Share on other sites
BCAA

Amount Per Serving:

L-Leucine 500 mg

L-Isoleucine 250 mg

L-Valine 250 mg

No 10 grammist jääb ikka kõvasti puudu ju !?

Nagu preparaadi nimigi (BCAA1000) ütleb, siis sisaldub soovitatavas päevanormis ehk neljas kapslis kokku 1000 mg bcaa-sid. BCAA2000 sisaldab poole rohkem. Kümne grammi jaoks oleks vaja süüa 20 kapslit BCAA2000 või 40 kapslit BCAA1000. Kallis lõbu üldiselt - BCAA2000 purgist jagub 6 treenimiskorraks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minul on hetkel jõufaas ja BCAA on täiesti omal kohal. Kaalu tuleb tasapisi, samas kõhult rasva% vähenenud (pole küll konkreetselt mõõtnud, aga tunda on siiski). Selles faasis loomulikult ei saagi eeldada, et kaal kukuks kuskile, kuna aeroobse tase on madal ja harv.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Minul on hetkel jõufaas ja BCAA on täiesti omal kohal. Kaalu tuleb tasapisi, samas kõhult rasva% vähenenud (pole küll konkreetselt mõõtnud, aga tunda on siiski). Selles faasis loomulikult ei saagi eeldada, et kaal kukuks kuskile, kuna aeroobse tase on madal ja harv.

Äkki räägid millal, kui palju seda võttad päevas? Ja millega, sest proovisin veega aga see ju ei lahustu! Seega olen praegu valgu sheikiga teinud.

Edited by ristokru

Share this post


Link to post
Share on other sites
Äkki räägid millal, kui palju seda võttad päevas? Ja millega, sest proovisin veega aga see ju ei lahustu! Seega olen praegu valgu sheikiga teinud.

Peale trenni koos sheigiga sobibki võtta, rohke pole vaja. Samas võib võtta ka otse pulbrit, alla neelata ja siis mingit jooki peale. Vahet pole, kõhus läheb ju nagunii segamini kõik;) Ja võtmise/koguste kohta saad infot jällegi Fredi artiklist, seal soovitused kirjas ja neid ka jälgin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Peale trenni koos sheigiga sobibki võtta, rohke pole vaja. Samas võib võtta ka otse pulbrit, alla neelata ja siis mingit jooki peale. Vahet pole, kõhus läheb ju nagunii segamini kõik;) Ja võtmise/koguste kohta saad infot jällegi Fredi artiklist, seal soovitused kirjas ja neid ka jälgin.

Seega enne ja peale trenni 2 tee lusikat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peale trenni ja 1 tl koos valguga ka piisab, kui varem pole tarbinud.

Ja kui pulber ikka ei istu sheigi sees, siis saab ka kapsleid võtta. Osad arvavad, et nii on mugavam. Ma ise olen siiski pulbri tarbijaks jäänud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×