Jump to content

KennyLumiste

Kasutajad
  • Content count

    158
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About KennyLumiste

  • Rank
    Kasutaja
  • Birthday 02/14/1978
  1. Andke nõu!

    Kõige lihtsam lahendus, hakka sööma. Hetkel tõenoliselt sööd 2-3x päevas, seda näitab ka Su kaal. Kahjuks ei ole see nii, et keegi kirjutab siia, et söö nt seda või toda asja ja kohe kaal langeb. Pead enda toitumisega rohkem vaeva nägema. Kui oled valmis enda elu muutma ja tõesti tahad kaalu langetada, siis minu isklik soovitus on tellida personaalne toitumiskava. See on küll natukese suurem rahaline väljaminek, kuid 110% garanteeritud tulemus. Ahjaa, ma ei ole kuri inimene, lihtsalt olen kõike seda isiklikult kogenud.
  2. Magusaisu

    Mina joon hommikuti kohvi 1 teelusika täie kondentspiimaga. Täiesti OK aga kaalule juurde ei anna . Samas pole ma ka kunagi šokolaadi ja komme armastanud. Ju siis saan kogu vajaliku tavatoidust kätte.
  3. Peale trenni ligi kilo juures

    Kusjuures üheks väga oluliseks teguriks on une pikkus. Nt kui hommikul kaks tundi kauem magada, siis on kaal märgatavalt väiksem. Aga kaaluda soovitan hommikuti ja täiesti ühest korrast nädalas piisab (nt laupäeva hommik). Kõik mis vahepeal toimub, pole oluline.
  4. Veebruar=olümpiavõitja?

    Mul on sünnipäev 14 veebruaril, seega lootust on
  5. Peale trenni ligi kilo juures

    Mul endal oli kunagi selline juhus, et käisin fitshop`is rasva % mõõtmas. Aparaat näitas 9 koma midagi %. Nädal hiljem tegi Ott Kiivikas samas saalis, kus mina trenni, oma toodete tutvustust. Sai siis peale trenni rasva % mõõdetud sama seadmega ja seekord juba näitas aparaat 15 % rasva, kuigi kaal oli sama. Trennis joon tavaliselt 1,5l vett. Aga ära peale bp`i jooksulinti kasuta, mine kohe pessu. Vaata mis siis kaal teeb. Üldjuhul naised üritavad alati maksimaalset võtta, kuid bp on juba niigi kõrge pulsisagedusega tegevus. Milleks end veelgi koormata?
  6. Toidulisandid

    Infoks: Tallinna piires on võimalik pakkuda „TASUTA tulen ise järele“ teenust, mis tähendab, et valite just Teile sobiva lähima meie poolt pakutava koha, kust saate kauba kätte ja ei pea aega kulutama ostmisele. Paki kohalejõudmise korral laekub Teile SMS ja võitegi oma kaubale järgi minna. Lasnamäe Vene Gymnaasiumi Samson spordisaal, Juhan Koorti 23 (E-R 16:30-21:00, L 11:00-14:00)Maja linnapoolsest otsast keldrisse. Hotlipsi pood Tondi Selveri juures Tammsaare tee 64 (E-P 11:00-22:00) Bonsuna.com kaubamaja Vana Narva mnt 22 (E-L 10:00-21:00) Bonsuna.com kaubamaja asub Vana-Narva mnt 22, Maardus, nii et kõik kliendid on oodatud ka kohapeale toodetega tutvuma.
  7. Toidulisandid

    SEE tuleb odavam kui Fit Crea. Rahakott on ju Sinu oma, seega otsustama pead Sa ise. Ja kui Sul on kahtlusi toote kvaliteedis või soovid lisainfot, siis Bonsuna foorumist võid otse maaletooja käest küsida. Mina ise hetkel tarbin kapslites kreatiini - lihtsam manustada aga see on puhtalt maitse ja harjumise asi.
  8. Vormi pildid

    Sa võid SIIA enda pildid riputada. Selles foorumis ei ole kombeks teiste vormi üle uriseda ja ei häbeneta enda vormi pilte näidata.
  9. Dieet

    Ta niigi ei söö midagi - kuna ju pole raha ja kui ta loobub võileibadest ja limonaadist, siis ta ei söö üldse mitte midagi. Lausa huvitav teada, mida tähedab sõnade paar toitu tervislikult, kui inimesel pole raha / viitsimist endale süüa osta/valmistada Reaalsus on see, et kui Sul pole raha endasse investeerida - pole Sul mõtet ka tulemusi loota. Ära jää lootma mingitele toidulisanditele (pulbritele) ja 150x sooritatavatele kõhulihase harjutusele, vaid kauple vanematelt söögiraha ja mine poodi ning osta SÜÜA. Ja siis tulevad ka kõhulihased kunagi välja.
  10. Eeldan, et oled Ectomorph, seega Sinu päevane kaloraaz võiks olla 1530 - 1683. Kui oled valmis SÖÖMA, siis saada PM`ga enda e-mail. Saadan konkreetse toitumisplaani.
  11. Pähklitest

    Sa oled õigel teel Ühe korraga terve paki mandleid/pähkleid ära süües ei muuda midagi. Süües iga päev vastavalt toidukorra kaloraazile jaotatuna kogus, annab kõige parema tulemuse. Et asi oleks paremini arusaadav, siis esitan väikese matemaatilise küsimuse. Kui Sinu üks toidukord 5`st toidukorrast eeldab 15 g rasva ja Siis mitu maapähklit Sa peaksid sööma igas toidukorras ja palju see viiega korrutades päevaseks koguseks teeks?
  12. Kaalutõus naisele lihaste arvelt

    Kas Sa said täpselt aru, mida see kaloraaži tõstmine tähendab? Kui me ütleme /jooksmine/tool/karu vm iganes, siis me kõik teame mis asjad need on. Aga kui Sul natukesegi jäi arusaamatuks see kaloraaži tõstmise värk, siis ära karda ja küsi julgesti.
  13. Pähklitest

    Isiklikult olen kogenud, et kaal hakkab kukkuma
  14. leidsin hea valguallika

    Fats: all equal to ~5g fat * Avocado - 1 oz or 28.35g * Almonds (dry roasted) - 1/3 oz or 1 tbsp or 8.6g (~6 pieces) * Enova oil - 1 Tsp or 4.5g * Oil (olive or canola, Enova) - 1 tsp or 4.5g or 0.16 oz * Peanuts - 1/3 oz or 9.36g (~10 pieces) * Peanut/Almond butter (smooth or crunchy) - 2 tsp or 0.38 oz or 10.6g * Salad dressing (Light, reduced-fat) - 2 Tbsp or 30g * Smart Balance spread - 1 tbsp or 14g * Walnuts - 1Tbsp or 1/4 oz or 7.5g Ühes toidukorras tarbin 15g rasvu, seega 6x3=18
  15. Minu ennustus on, et Sa sööd 2-3 korda; üldjuhul hommikul kas mingi võileiva või jood ainult kohvi/teed, tööl kerge prae ja õhtul näksid niisama midagi külmikust. Ära jummala pärast toitumist piirama hakka. Tüüpiline viga. Kirjuta palun enda päevane toitumine siia.
×