Jump to content

Capricorn

Kasutajad
  • Content count

    1,818
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Capricorn

  • Rank
    Tõsine tegija
  • Birthday 01/01/2010

Kontakteerumise viisid

  • Website URL
    http://

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male

Recent Profile Visitors

6,896 profile views
  1. Öised kohustused!

    Kui toitumiskava järgi sõin ja öösiti töötasin (öised ja päevased vahetused vaheldumisi), siis jätkasin öösel täpselt samasugust kava järgi söömist nagu päeval seda tegin. Öise vahetuse päeval trenni teha pole eriti hea, muidu öösel tööl suurem väsimus.
  2. kas normaalne?

    Tõstmisega on asi selgem, aga kui 65 kg mees tõmbab 20 lõuga ja 100 kg mees 15, siis kummal rohkem jõudu on?
  3. Naturaalselt (ja ikka tõeliselt, mitte selles mõttes, et J.O.K.K. ehk et vahele pole jäänud) treenides jah ok (näide), sel juhul pole naistel õnneks võimalik kaugeltki mitte selliseks saada nagu allpool piltidel.
  4. Naiste kulturismi (õnneks) küll Eestis ei ole jah.
  5. Keha Arengu Monitooring

    Telli omale tasuta arvutaja, mis ütleb KOHE su * 1. keha rasva % ... Nii lihtne see (rasva% teada saamine) ongi?
  6. Kui nüüd nö. tähte närida, siis hantlitega saab ka aeroobset teha... ja tihti seda ka tehakse.
  7. relvaluba

    http://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=193886 Soetamisloa või relvaloa väljastanud politseiprefektuur tunnistab loa kehtetuks, kui: ... 2) loa omaja ei vasta enam käesoleva seadusega kehtestatud nõuetele ... Nendeks nö. nõueteks (vaata 6. punkt) : § 36. Füüsilisele isikule soetamisloa ja relvaloa andmist välistavad asjaolud (1) Soetamisluba ega relvaluba ei anta füüsilisele isikule, kes: 1) on narkootiliste ja psühhotroopsete ainete kasutamisest tingitud psüühika- või käitumishäirega; 2) on raskekujulise psüühikahäirega; 3) on füüsilise puudega, mis takistab tema poolt taotletava relva õiget käsitsemist; 4) hoidub kõrvale kaitseväeteenistusest; 5) on piiratud teovõimega ja kellele on seetõttu määratud eestkostja; 6) on kriminaalkorras karistatud; 7) on halduskorras karistatud relva ja laskemoona soetamist, hoidmist, kandmist, vedu või kasutamist reguleeriva õigusaktiga sätestatud nõuete rikkumise eest või jahipidamise eest ilma jahitunnistuseta. 8) on kriminaalmenetlusest tulenevatel alustel kuulutatud tagaotsitavaks, tunnistatud kahtlustatavaks, võetud vastutusele süüdistatavana või antud kohtu alla; 9) on soetamisloa või relvaloa taotlemisel tahtlikult esitanud valeandmeid, millel on oluline tähtsus loa andmise küsimuse otsustamisel; 10) ei oma käesoleva seadusega ettenähtud tingimusi relva ja laskemoona hoidmiseks.
  8. relvaluba

    http://www.militaar.net oleks kõige õigem foorum.
  9. Metalli maitse suus?

    Metallist hambaplommid, kasutad(oled hiljuti kasutanud) antibiootikume... Halvemal juhul võib ka keskmise raskusega neerupuudulikkus olla (kuidas toidulisandite tarbimisega on? http://forums.fitness.ee/index.php?showtopic=28737 ).
  10. Kommentaaridemöla ei viitsi lugeda (tavaliselt loengi ainult uudist ennast), aga täiesti usun, et see artikli jutt on õige.
  11. koduse treenimise viis ja tulemus?

    Eks mingi lihase kasv ikka (algul) toimub, aga mitte sellisel määral kui teha harjutusi nö. lihaskasvuks soodsamas korduste (kestvuse) vahemikus. Pigem treenid sellega lihase vastupidavust kui maksimumjõudu.
  12. maksimumaeg

    Jah loomulikult pole mingit kindlat "valemit" olemas, tuleb ise tunnetada. Üldine põhimõte on tavaliselt siiski selline, et mida väiksem treeningstaaz ja väiksem lihas, seda tihedamini võib ühte lihast uuesti treenida (kuni 3x nädalas). Järjest staaži (sh. kasutatavate raskuste) suurenedes ja lihase kasvades peaks kasvama ka puhkuse aeg (kuni u. 1x nädalas)
  13. toidulisandite müük.

    Kas keegi üldse nö. võitleb? Ja no kui steroidid on koguaeg keelatud olnud, siiski need kes tahavad, saavad neid osta, vaevalt probleem siis ka mingeid "tavalisi" toidulisandeid saada kui väga tahta. Iga keskmine jõusaalis treenija neid ei vajagi ja tegelikult ei olekski soovitav tarbida.
  14. maksimumaeg

    Kui on kasutusel mõningate lihaste puhul nö. kergete ja raskete päevade süsteem, siis ka 2 trenni nädalas lihasele (1 kerge, 1 raske). Päris algaja muidugi võib algul mõnda aega 2-3x nädalas kõiki lihaseid läbi teha, terve keha korraga.
  15. Arvutimäng Lembitu

    See on täpselt sama link mis seal "testuser3" poolt viidatud foorumis.
×