Jump to content

Karu

Kasutajad
  • Content count

    550
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Karu


  1. Tere, foorumikaaslased!

    Fitness.ee's kuulutamisest on praeguseni vaid kasu olnud, seega teen uue avalduse.

    Vaja on ITimeest, kes teeks ära ühe väikese Flashi otsa. Vaja veebilehele spetsiaalset counterit, visual on olemas.

    Lihtsalt vaja kasvav number teha, valem on meie poolt koostatud.

    Tööga on äärmiselt kiire, ASAP! Asi lihtne ja väike, tasu hea.

    Taaskord palun huvilistel saata meil siim@supply-money.com

    Ei jõua kogu aeg foorumit jälgida.

    Jõudu,

    Karu


  2. Pakkumine on niivõrd pealiskaudne seetõttu, et tegemist ei ole valdkonnaga, millest sooviks kõva häälega üle maailma karjuda.

    Sellest tulenevalt ka lisainfo neile e-posti teel, kes on botide programmeerimisega varem kokku puutunud ning arvavad, et võiksid sobida selle pakkumise jaoks.

    Pealkiri on natuke eksitav, vabandan. Ei ole tegemist otsese tööpakkumisega, st ei otsi oma palgale töötuid, vaid firmat või vabakutselist. Samuti kui keegi tunneb, et

    võiks kirjutada boti, aga mitte C/C++, siis võtke ühendust.

    Praeguseks on paar kontakti tulnud, seega upitamisest on kasu.

    Jõudu :)


  3. Panen siia üles ühe tööpakkumine foorumikaaslastele!

    Otsime ettevõttele appi inimest, kes oskab C/C++ programmeerimist või suudab kuidagi muudmoodi programmeerida bote (süsteemiroboteid).

    Huvilistele täpsem info ja edasine jutt palun e-posti teel. Ärge esitage küsimusi siia foorumisse ega erasõnumina, niikuinii vastan "saada mulle e-mail!"

    Inimesele, kes meile lõpuks töö ära teeb on tasu väga hea, samuti hilisem hooldamine saab olema kokkuleppe sees!

    Globaalne majanduslangus on meie jaoks kasumikasv, seega võtke ühendust! :angry:

    (Tulenevalt töömahu kasvust, ei ole mina juba ammu trenni jõudnud ja kõhulihas kasvab :( )

    E-posti aadress: siim@supply-money.com


  4. Mõtle nüüd oma plaanid uuesti ja natuke kainema peaga läbi. Meelelahutus on äri (ingl k - business). Äri algab sellest, kui on eesmärk raha teenida. Kui treenitavad sellise bisnesi jaoks peavad ise mingi ulmesumma kinni plekkima, siis on sul plaanid läbi mõtlemata.

    Profimaadlus tähendab siiski seda, et on maadlejad, kes seda teevad ning selle eest raha saavad. Mitte pole maadlejad, kes maksavad, et rahvale kloune mängida.

    Treener tuleb sisse tuua. Lihtsalt söögi ja transpordikulude korvamise eest ta ei tule.

    Väga paljudes polegi "seda", niiet see treeningsumma on juba üks samm tõestamaks et oled väärt neid tunde mil sinuga koos töötatakse.


  5. Miks te soovitate mittetreenivale inimesele massilisajat? Miks see hea talle on?

    Mina soovitaksin teemaalgatajal siiski alustada rohkem söömisega. Lisa oma kolme toidukorra vahele veel üks või kaks näiteks. Samuti kehtib M.M'i kuldne soovitus - joo päeval joogijogurtit. Kahe toidukorravahel lükka endale kilo sisse ja hea olla. Mis see juurdevõtmine niisama ikka keeruline on. Sööma pead.


  6. ...Eks see paras naljanumber on, millest siin lugupeetud teemaalgataja seletab.

    Kui eesmärk on teha maadlejad professionaalseks ning sellest suur teleprojekt, mille keskuses just nimelt need

    siit foorumist värbatavad maadlejad ongi, siis mul tekib küsimus, et mille jaoks seda 9000-11000 eesti raha vaja on.

    Hetkel see "treeningu maksumus" on vist teemaalgataja silmis ainus sissetulek.

    Niimoodi ju äri teha ei saa... :)


  7. Lugupeetud Tanel,

    Kui sa esitad niivõrd rumalaid küsimusi, siis julgen sajaprotsendise enesekindlusega väita, et see on sul just nimelt toitumisest.

    no olgu siis nii. ei usu et toitumisest se tekkist!! aga muidu kui nüüd oleks vaja sellest pekkist lahti saada kas siis tarbin ikka kretiini edasi ja teen lihtsalt trenni ja ajapikku se kaob siis??? ega ei tea kaua se aega võtab kui 5 korda nädalas trenni tegemine käib????

  8. Tramaivõi. 2000kcal dieediga on ka ibumax hea rasvapõletaja.

    Autor: Harri Mäepere Lisamiskuupaev: teisipäev 22 mai, 2007

    Olen 2 purki tarbinud.. 2000kcal dieediga ja aeroobse trenniga...

    tulemused olid v2ga head .. 1 kuuga peaaaegu 10kg alla

    korvalefekte minul ei olnud....

    super toode ,kui ainult hind oleks normaalsem ja tablete oleks rohkem :S

    Hinnang: [4 võimalikust 5 tärnist!]


  9. Inimene, kellelt mina tagasisidet sain, ei oska oma toitumist ise korrigeerida. Toitub nagu n-ö keskmine eestlane.

    Kõik sama nagu alati. Kindlasti oli seal mingi osa platseeboefektil, aga mul jäänud arusaam, et midagi karnitiin ikkagi mõjutab. Sellepärast küsingi ka viiteid neile teaduslikele tõendamistele, millest siin kõik kordamööda seletavad.

    Kindel, et mittemingeid muid muudatusi toitumises polnud ja lihtsalt puhtalt l karnitiini mõjul langes rasvaprotsent?

  10. Tundub, et küsija peaks end esmalt kurssi viima, mida tähendavad massilisajad, milleks neid kasutatakse ning mida need sisaldavad.

    KA alkohol nt. :P Igapäevane kohe kindlasti mitte. Soovisin lihtsalt teada, et kas sellest mingeid häireid või mis iganes asju ei teki jms.. Aga aitäh sellegipoolest!:D

  11. Mõne üksiku numbri ostnud, enamasti saalis sirvinud, aga häirivad väga paar asja:

    * Ilgelt palju keelevigu sees - palgake keeletoimetaja!

    * Tihti esineb kohti, kus mõni lause/fraas/õpetus/kirjeldus kuskil väikses kastis on

    ununenud tõlkida, sest 95% sisust on lihtsalt copy-paste. Seega sooviks toimetajatelt

    rohkem tähelepanu.

    * Kui on toodud menüü vms, siis võiks toimetajad oma toitumisalaseid teadmisi rakendada

    või spetsialistidelt abi küsida, millega asendada ameerikapärased toiduained, mida Eestis

    ei müüdagi, et lugejal oleks asi loogilisem.


  12. Pane toitumine korda ja ei ole sul mingit nälga ega energialangust. Minu jõunumbrid on igal juhul kasvanud.

    Kui päeval keharasva põletada kaasnevad sellega nälg, energialangus jne.

    Mis arvate kui toitumine nii paigutada, et öösel just põletaks, vähem intensiivne ja stabiilne defitsiit oleks võibolla organismile meeldivam?

    Palju üldse öösel kaloreid tunnis kulub?


  13. Eks see oleneb sellest, mismoodi see pool aastat treeninguid on olnud. Kui selle ajaga on õpitud juba korralikult trenni tegema, ennast läbi töötama ja muul ajal ka korralikult sööma, siis ok.

    Kes sulle nii soovitas seda tarbida? Ja pool portsjonit ehk siis üks mõõtlusikas? 1 dl? Kui nüüd ka paki pealt lugeda, mida see jook sisaldab, siis 1 dl on hirmus vähe.

    1,5 dl pärast trenni oleks optimaalne, isegi sinna juurde veel süsikat ka lisaks vaja!

    Mina ise hakkasin seda küll umbes pool aastat peale treeningute alustamist kasutama.

    See on üks parimaid taastusjooke mida ma tean. Olen selle kohta palju head kuulnud.

    Usun et ka algajale ei tee ta mitte midagi halba.

    Manustada näiteks peale trenni pool portsjonit ja tund enne magamaminekut pool portjonit trennipäevadel.( nii nagu mulle soovitati)

    Võid ka ise kombineerida!

×