Jump to content

Karu

Kasutajad
  • Content count

    550
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Karu

  1. TEHTUD! Palju õnne Argole ja Helenale! Kulturism massidesse!
  2. Õlg valus ?

    Ice gel ainult jahutab ja on mõeldud koheseks kasutamisest pärast vigastuse saamist. Soovitaksin Voltaren emulgeni või Diclofenaci sisaldavaid kreeme. Samuti on olemas Diclofenaci plaastrid. Küsi apteegist. Kuumageele a la Deep heat ja see popp, mida telekas kogu aeg reklaamib, ei soovitaks.
  3. Tattoo

    Mul on tattoosid paar tükki keha peal. Vasak käsi on alates küünarvarre keskelt kuni õlani ja väike töö on paremal randmel. Varsti teen edasi. Sinu küsimusele vastates ütlen ainult seda, et ära mine mitte mingil juhul tattood tegema, enne kui ei ole sul peas loomulikul teel tulnud mõtet/ideed/nägemust, mida täpselt sa tahad. Kui mingid mõtted liiguvad, siis vaata netist pilte. Neid on miljoneid. Kindlasti mõtle ka tervele kontseptsioonile, juhul kui kunagi seda edasi tahad arendada, sest väga paha on, kui sul lõpuks on kanna peal indiaani tribal, õlal filipiinide tribal ja siis veel kõhu peal kassi pilt, mille all on keldi tähtedega "cool" kirjas. Samad sõnad sullegi. Saan aru, et juba üks olemas ja tahad veel, aga ära kindlasti mine niimoodi salongi, et otsid pilti, mida kehale joonistada laseks. Pigem kogu enda mõtteid seoses praegusega. Tattoo võiks väljendada ikkagi sinu isiksust mingil määral. Sümbolid peaksid olema isiklikud.
  4. Õlg valus ?

    Sama jutt sullegi: anna puhkust, määri salvi või pane diclofenaci plaaster peale. Kui üle ei lähe, mine arsti juurde.
  5. Jõusaali kava (abi)

    Tee ikka mõlemat kätt täpselt sama raskusega, küll siis ühel hetkel jõud ühtlustub. Võimalik ka, et sul käed ei liigu sümmeetriliselt, viska järgmine trenn täpsem pilk selle peale. Jõutõmmet ei soovitaks kaks korda nädalas teha. Kui sa seda ka ikkagi intensiivselt teed, siis kaks korda nädalas oleks liiga suur koormus ja on oht langeda ületreeningu ohvriks. Teine asi aga see, kui sa jõutõmmet mõõduka koormusega teed, pigem soojendusena. Siiski leian, et pigem kord nädalas intensiivselt. Ja veelkord: ole ettevaatlik tehnikaga! Parim oleks, kui kellegi targa alguses kõrvale võtad, kes sind kontrolliks.
  6. Soovitaksin lisada praegusele treeningule vähemalt kord nädalas pikema sörkjooksu programmi. Seda siis jõutreeningust eraldiseisva treeninguna nt 45 min alates.
  7. Ei ole siin kirjeldama kukkunud midagi, aga peaks samuti tunnistama, et püsivamad suhted on olnud tegelikult väliselt väga sarnaste omadustega inimestega.
  8. Rasvapõletusperiood

    Rasvapõletusperiood kestku täpselt nii kaua, kui sa tunned, et vaja on. Kui ühel hommikul vaatad peeglisse ja oled muutustega rahul ning tunned, et rohkem pole vaja, siis piisab! Ei kannata su lihasmass nii väga palju midagi, kui kontrollitult dieeditada. Ei tasu lihtsalt rahmima hakata. Võid ju vahele teha laadimispäevi või mõne kuu möödudes isegi nädala-kaks laadida. Tõmbab lihase hästi täis.
  9. Jõusaali kava (abi)

    Tahaksin küsida, kas sa teemaalgataja jutu üldse läbi lugesid? Sellisest "automaatvastusest" ei ole küsijal eriti abi. Mure oli spetsiifiline.
  10. Jõusaali kava (abi)

    Võiksid alustuseks hakata tegema jõutõmmet terve keha arendamiseks - mõjub ka suurepäraselt kätele! Seejuures ole aga tehnikaga väga ettevaatlik, muidu võid rikkuda oma selja ka ära ja hiljem ei saa normaalselt kõndidagi. Biitsepsile saad teha harjutusi näiteks hantlitega. Ise pead tunnetama, kui palju peopesa üles pöörata saad - see ongi lahtise raskuse eelis. Samuti võimalusel proovi EZ-kangi, mis võimaldab kätel palju loomulikumas asendis olla. Siiski arvan, et hantlid on sinu jaoks väga hea lahendus. Nendega variatsioone ju palju! Kas sa triitsepsit saad treenida või teeb küünarnukk valu? Triitsepsi treenimine on käe ümbermõõdu suurendamise juures olulisem kui biitsepsi treenimine. Rinnalihase treenimisel sama soovitus mis biitsepsile - tee hantlitega. Vabad raskused ei fikseeri sinu liigeseid kindlasse asendisse ja tunnetad ise, kuidas valus hakkab ja kuidas teha. Rinnalt surumist võiksid aluguses proovida kergema raskusega ning kui mingist hetkest on valus, siis muuda küünarnuki asendit. Ehk leiad sellise nurga, kust valu ei tee. Kui see õnnestub, siis kindlasti jälgi, et teine käsi ka harjutuse sooritamisel samas asendis on. Jõudu!
  11. Õlg valus ?

    Soovitaksin üldse õlavöötmele puhkust anda nädala. See tähendab, et tegelikult võiks ära jätta kõik harjutused, mille juures õlg üldse koormust saada võiks. S.h rind, triitseps, selg, biitseps. Peaksid nädal aega tegema jalgu, kõhtu, alaselga lihtsalt ja aeroobset. Ei juhtu sellest midagi halba, saadki vaheldust ja puhkust. Lisaks määri nt Voltareni õla ümber ja head on näiteks ka Diclofenaci plaastrid. Kui nädala pärast ikka veel valus, siis mine kindlasti arsti juurde.
  12. Treeningud jõu arendamiseks.

    Sellised kommentaarid võiks küll ära jätta... Ole normaalne. Mis piiri ületamisest siin teemaalgataja rääkis? Kas ta mainis raskuseid, millega treenib? Kes lahmib?
  13. Aitaksite?

    Üks väga hea toiduaine on Lääne-Euroopas nende maitsestamata rasvata kohupiim (Quark). Väga suure valgusisaldusega ja ilma rasva-süsivesikuta.
  14. Aitaksite?

    Kui ennast korralikult riidesse paned, siis ei tohiks hingamisteedega midagi juhtuda. Ja miks sa just hommikuti tahad joosta? ...Isiklikult leian, et parim aeg jooksuks on nii 5-6 õhtul, kui koju oled jõudnud. Siis tuleb hea uni ka! Kus sa seal Saksamaal elad?
  15. rind

    Kui sööd piisavalt, siis rind kasvab ikka. Aga triipe välja ei too, kui toidukogust ei alanda.
  16. rinnalihas

    No kuulge-kuulge... Mis me seletame. Enne pildi lisamist nõuandeid ei saa!
  17. Aitaksite?

    Olen ka aasta aega Saksamaal elanud (kui augustist peale, siis oled YFU?) ja mina võtsin seal 22 kilo alla! Tean hästi, mida nad söövad ja kuidas nad seda teevad. Ega siis sina pea kõike samas koguses sööma, kui seda ära ei suuda kulutada. Tõsta endale ette täpselt niipalju, kui seda ise soovid, ja ei ole need Saksamaa talved nii külmad nüüd midagi, et jooksmas ei saa käia. Elad linnast väljas, nagu minagi olin. Siis on sul just suurepärased võimalused jooksmiseks. Alusta rahulikus tempos 5 km ringidest kolm korda nädalas ja võrkpall koos uisutamisega juurde teeb juba täitsa piisavalt kokku. Mina hakkasin Saksamaal nende jooksmistega pihta, tore oli. Sõin sama sitta, mida teisedki seal. Aprillikuus läbisin poolmaratoni ja 106 kg pealt olin kukkunud 84 peale. Eestis võtsin alles uuesti juurde, aga õnneks ka lihast.
  18. mittemagusad valgujoogid

    Kui sa ei oska aidata, siis pole vaja endale ka nii suuri mune kasvatada! Vastuseks teema algatajale: kui sulle maitsestatud joogid ei meeldi, siis tee endale maitsetu sheik ja söö juurde nt kaks banaani või rosinaid. Ma ise võtan ikka banaani ühe osana trennijärgsest süsikast, sest nii saab midagi kõhtu ka. Isu ikka ju on pärast trenni.
  19. 7-8 aastased poisid naiste riietusruumis

    Mida sa ROtteri lause juures ilmasõjaga vastandad? Kas seda, et kino ei saa, või seda, et naised-mehed koos?
  20. Hommikul

    Oi terav meeldib kohe väga... Ma mõtlesingi, et mis teema on, kui pannilt kaane maha võtsin ja siis umbes pool tundi terves korteris kõik ainult köhisid. Ilma maitsestamata jogurtita poleks seda süüa saanud... Järgmine kord olen targem. Panen pool chillit, aga seemned jäävad!
  21. Hommikul

    Kusjuures ma isegi chillisõber ning eile õhtul tegin omale kanafileed küüslaugu, punase chilli ja sibulaga. Värske ingver siin Tartu Rimis ei ole minu meelest üldse piisavalt värske. Varem ostsin seda pidevalt, kuid väga kuiv maitse tal. Küsimus aga tekkis chilli osas. Miks on vaja seemned välja võtta? ...Ma eile kokkasin, siis käis mõte peast läbi, et vist nagu peaks võtma, aga jätsin ikkagi sisse. Ehk valgustad mind?
  22. Hommikul

    Kuna hommikul isu hea, siis tavaliselt keeran omale sellise hea kraami kokku: * Pann kuuma, Saaremaa või peale sulama * Terve porrulauk peenete viiludena (varsti lõikan juba nagu Imre Kose suure noaga) * Kaks väikest või üks suur sibul hakituna * 2-3 pirakat küüslauguküünt * Neli hiiglaslikku muna * Kui isu on, siis ka natuke juustu lõpetuseks Maitsestan musta pipra, soola ja oreganoga. Kõrvale teen tükkideks 1-2 tomatit, mõnikord ka porgandit. Söök saab hea ja maitsev! PS! Sibul, küüslauk ja munad ostan ALATI turult - soodsam, maitsvam, puhtam. Ja eelkõige on turult saadavad XL munad nii poole suuremad kui poes XL ja hind on 1,8-2,0 EEK per muna! Samuti on sibul ja küüslauk sellised, et on tunda ka, mitte lihtsalt näha. Lisaks saab Tartu turult megahead mädarõigast - 9 EEK purk! No ja kahvliotsakesest piisab, et nutma hakata...
  23. toorsalat

    Pärast seda, kui neid üks kord käärinuna pakist sain (5 min pärast Prismast ostmist), pole enam tahtnud...
  24. kodujuust ja liha

    Kohupiim ka ju piimatoode...
×