Jump to content

Vilps

Kasutajad
  • Content count

    969
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Vilps

  1. Rinnalevõtt kangiga

    Ütlen ausalt, sinu tehnika on üsna jube. Esmapilgul ei pannud tähele midagi, mis seal õige oleks olnud. Võib-olla see, et kang oli käes. - kang peaks üles tulema möödas sääri, reisi jne... - trapetsi töö (ehk õlgade kehitamine) + pöidadele tõusu on väga olulised. Need tuleb teha plahvatuslikult, et raskemat kangi, endale rinnale saada. - tol hetkel, kui sa kangi jube üles saada oma trapetsi toel, siis pead ise kangiga alla pugema. See video siin on ideaalne -
  2. KOGU TÕDE EESTI KULTURISMIST

    Kirp on paksuks läinud:)
  3. Ütlen ausalt, tahaks sinu välimust ja probleemi näha. Kaalud kõigest 49 kilo, ma ei saa aru, kuhu maani sa tahad veel alla võtta. Te naised pingutate ikka tihtipeale üle. Ok, rasvakiht on jala peal - küsiks, mis selles halba on? Kui selle ära saad, siis peaks seal ju ainult lihas olema. Palju sul reie ümbermõõt üldse on?
  4. Täielik jama oleks siis. Oleks mina seal osaleja ja võidaks, siis mul jääks küll kripeldama, et parim ei osale. Kerge s...maik oleks sel võidul juures.
  5. Günekomastia

    Ära kuula soovitust, et kaob varsti ära või midagi sellist - usun, et too inimene ei ole jumal.... Kindlasti, tuleks arsti juurde minna. Ise tunned oma keha kõige paremini. Kui avastad midagi, mida varem pole olnud, siis kindlasti lasta kontrollida. Endal oli 2 aastat tagasi ka üks opp, kui kaela katsudes avastasin ühe mügariku.
  6. Hüppe kõrguse suurendamine

    Rumalus on võtta ette mingisugune hüppeprogramm ning koheselt sellega tegelema hakata. Juba jõusaal annab hüppele piisavalt juurde, tuleks korralik baas all teha. Maksimaalne jõud on kindlasti oluline. Kui seee baas on laotud, siis alles plümeetria endale ette võtta. Vastasel juhul hakatakse põlvehädade üle kurtma. Põhipõhjus ongi selles, et inimesed on rumalad. Lähevad ilma ettevalmistuseta hüppama ning asi ei lõppe hästi. Kogu see teema on liiga pikk, et siin lahkama hakata ning välja tuua, mis on oluline. Netis tuleks ka erinevatesse programmidesse ettevaatlikult suhtuda.
  7. 2-3h trenn, kataboolne protsess?

    Küsiks, miks nii pikalt teed? Soojenduse puhul 5-10 minutit ratast, jooksu jms, +5 minutit venitamist. Võid trennile alati intensiivsust juurde lisada, mis ei ole üldse halb. Teiseks, kui trenn läheb liiga pikaks, siis alati võid ju valgujooki tarbida, kui on liiga suure mure. Samas halb ta pole, aga nii vajalik ka mitte. Mingi ca. 6-8% süsivesikute jook käib ka.
  8. Kiirelt vaja teada.

    Ülevalt menüüst tööriistad - treeningkavad.
  9. Jooksmine

    400m jooksu võrrelda rahuliku aeroobse treeninguga on nagu öö ja päeva vahele võrdusmärgi tõmbamine.
  10. Jõusaal ja jalgpall.

    14-aastane poisslaps ei ole selline, kes teab palju on normaalne trenni teha ja mismoodi. Sellepärast ta vajabki oma treeneri või mõne muu juhendaja abi. Olen ise korvpallitreener ning tean, kuidas selles vanuses ja ka nooremad lapsed trenni teevad.
  11. Jõusaal ja jalgpall.

    Ma ei kasvuteemat maininud. Mis kasu saab ta sellest ühest korrast jõutreeningust nädalas? Jah, õpiks ära erinevad harjutused, aga arengu poole pealt sellest mingit kasu nüüd pole. ÜKE käigus hooaja eel luuakse juba piisav baas hooajaks, et kui see algab, siis käiakse jõusaalis oma teatud taset hoidmas (üldjuhul nii 2 korda nädalas). Kui ta käib 4-5 korda jalgpallis, siis usun, et ta saab sealt juba piisava koormuse. Loodetavasti teeb ta treener muid füüsilisi harjutusi (keharaskusega) ka peale palliharjutuste. Ma usun ja loodan, et tema treener on ja peaks olema pädevam, kui meie, mis puudutab jõusaal vs jalgpall teemat. Mina valdan seda teemat suuresti korvpallurite vaatevinklist.
  12. Trauben Zucker

    Seleta pikemalt palun, et mis teema sellega on? Miks valke ja sv-d ei saa koos süüa.
  13. Olgem ausad, see aparaat on ikka jama:) Seda on nii lihtne mõjutada erinevate väliste faktoritega.
  14. Jooksmine

    Põhimõtteliselt ei ole selleks vajadust, kui sa lähed kerget aeroobset trenni tegema. See jooks on juba ise soojenduse eest ning venitada pole vaja. Kerge soojendus oleks asja eest, kui ilmad oleks külmad.
  15. Jõusaal ja jalgpall.

    Hmm....14..Siis ma jätaks selle jõusaali esialgu üldse ära, jõuad sellega tegeleda küll ja küll ning kui sul on staaži nii vähe, siis sellest ühest korrast nädalas sul suurt kasu kindlasti pole, et mingit taset hoida. Üldjuhul käiakse jooksmas vuti hooajal, aga soovitan sul pigem ma treeneriga rääkida, kes tunneb sind paremini.
  16. Jõusaal ja jalgpall.

    See on normaalne, kui hooaeg käib, siis tuleb ka jõusaalis käia. Kui tõesti on vutt esikohal, siis kaks korda nädalas jõusaalis ning terve keha mõlemal korral läbi võtta. Kindlasti võiksid ka jooksmas käia. Kui sul toitumine on korras, kaloraaž negatiivne pole, siis ära oma lihaste pärast muretse. Kõik nii kärmelt ka ei käi.
  17. Kava- mis arvate?

    Ma arvan, et mitte keegi pole nii rumal, et paneb koheselt maksimaalsed raskused kangile.
  18. Kava- mis arvate?

    Oleneb ju täitsa eesmärkidest. Minu soojendus trenniks on üldjuhul selline. 5-10 ratas/sõudeergomeeter, 4 seeriat kõhtu, 5 minutit venitamist, kükk... Võin tuua näiteid professionaalide poolt, kus samuti kõhulihased tehakse trenni alguses. Ei ole see nüüd nii kindel reegel ka, et ilmatingimata peab neid stabiliseerivaid lihaseid trenni lõpus koormama.
  19. reed õhtu

    Väga tore ajaviide indeed
  20. Noored 1.Hendrik Ennusaar 17a 2.Sten Lõhmus 17a 3.Oleg Akunets 17a. 4.Rainer Neemsalu 16.a 5.Timo Noot 17a. Juuniorid -75kg 1.Taavi Taros 19a. 2.Maksim Zavertailo 19a. 3.Anton Ostroglazov 19a. Juuniorid +75kg 1.Edward Oks 2.Dmitri Kostitsõn 19a. 3.Jevgeni Kuzmin 19a. Naised bodyfitness -163cm 1.Kati Grabbi 2.Aire Lossmann Naised bodyfitness +163cm 1.Kadi Kallaste 2.Olga Skavõš Mehed klassikaline kulturism 1.Deniss Novgordski 2.Mihkel Jakobson 3.Kaido Paloviir 4.Meelis Piik Mehed kulturism: 1.Janar Rückenberg 2.Taavi Põri 3.Maikal Pikalev Absoluutselt parim juunior Edward Oks Absoluutselt parim bodyfitnessist Kati Grabbi Absoluutselt parim kulturist Janar Rückenberg
  21. Küsimus kava kohta ?

    Tooksid oma kava äkki välja? Tahaks huvi pärast seda näha.
  22. vajaks abi (lihasmass)

    Siin ju oleneb sinu toitumisest + aeroobse treeningu mahust. Kaks korda nädalas võid rahulikult jooksmas käia ilma, et midagi muretsema peaks.
  23. Kahjulikud harjutused ?

    Kui juba niimoodi asju võtta, siis ei tohiks siin elus sporti tehagi. Eks siin oleneb ka, mis materjali peal väljas joosta. Kindlasti on lindi peal "ohutum" joosta, kui väljas asfaldil. On asi minus või kõik kardavad seda jooksmist liiga palju. Saan aru, et kui kunagi pole sporti teinud ja suures ülekaalus, siis tasuks veits ettevaatlik olla, aga muidu ei näe põhjust kartuseks.
  24. vajaks abi (lihasmass)

    Selline asi küll võimalik pole, et ainult süsivesikuid kasutad. Mingil määral rasva läheb energiaks nii kui nii - olgu seda siis 1% või 30%.
×