Jump to content

Vilps

Kasutajad
  • Content count

    969
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Vilps

  1. Sama küsimus jälle!

    2-3 korda nädalas on täiesti piisav. Korraga 30-45 minutit. Kui pikk sa oled?
  2. Sama küsimus jälle!

    Miks peaksin kaht puuvilja kartma??? Ainsad sellised "tõsisemad" sv allikad mu päeva jooksul. Niigi madal. Puuvilju küll kavast välja ei too, tarbin igapäevaselt neid ning kaal langeb mul nii nagu vaja.
  3. Sama küsimus jälle!

    Eesmärgiks ainult kõhuliaste väljatoomine? Sa tundud niigi kõhna olevat, pikkust küll ei tea. Igatahes valem on selline 50%toitumine + 48% aeroobne treening + 2% kõhulihaste harjutusi = 6 pakk. Keegi ei oska sulle öelda, et mis koguseid täpselt sa sööma pead ning ilmselt ei hakka keegi sulle siin tasuta toitumiskava koostama. Palju lihtsam oleks, kui sa tooksid ka oma konkreetse kava siin välja, siis oleks lihtsam aidata - saaksime konkreetsemaid tippe anda, mida muuta. Igatahes kui tarbid süsivesikuid, siis neid pigem päeva esimesel poolel (peale/enne trenni), õhtul eelista pigem valk/rasv kombinatsiooni. Toon välja enda kava, mille järgi aeg ajalt toitun.. - Hommikul omlett, paprikat ja hapukoort, roheline tee - Lõuna kohupiim, õun - trenn - peale trenni banaan, fit whey - kanafilee, roheline salat oliiviõliga - kerge jalutuskäik - enne magama minekut kodujuust, segan selle mingite köögi-ja juurviljadega, roheline tee Sellest rasvaprotsendi arvutamisest sa mingit kasu nüüd küll ei saa.
  4. Fitshop Sparta: "Vedel kuld"

    Mis hinnaga need teksad on? Papa needs a new pair of jeans:)
  5. Koovit 1. koht Jürgenson 3. koht
  6. Uus A-rühm

    Film vaadatud. Ülimalt rahul olen. Pole paremat komöödiat/actionit juba väga ammu näinud. Üldjuhul ma sellised filme kinos vaatamas ei käi, aga see oli lihtsalt brilliantne film. Mina annan 10p kümnest. Kohati oli sõna otseses mõttes pisarad silmas. Osatäitjad oli ka head. Kui alguses oli veits kahtlusi nende suhtes, siis nüüd võib öelda, et nad sobivad sinna väga hästi. Väga kvaliteetne film. Vaeva oli sellega kindlasti nähtud. Soovitan soojalt:)
  7. kasv võib kinnijääda ?

    Mul ema on 171cm, isa 168cm. Minu emapoolsed vanaisa ja vanaema olid vastavalt 190cm ja 160cm kanti. Isapoolsed vanaisa ja vanaema vastavalt 170cm ja ca. 160cm kanti. Mina olen 193cm, vend ka 190cm kanti. Igatahes siiani pole kusagil teaduslikult tõestatud, et jõutreening mõjuks kasvule negatiivselt ja paneks selle kinni.
  8. JALGPALLI MM 2010

    Jah, sellest on tõesti kahju. Ta oli oma madalseisust enam vähem üle saanud. Oleks võinud paksu Ronaldo ka koondisesse võtta, siis oleksid brassid no.1 meeskond, kellele pöialt hoida:)
  9. JALGPALLI MM 2010

    No eilne USA vs Inglismaa mäng andis selleks lootust. Mis vahet sel on, mida ma usun? Umbes kümmekond meeskonda on võimelised võitma seda tiitlit.
  10. JALGPALLI MM 2010

    Mulle Tiisler väga istub, kõvasti parem, kui kaljuveer, Kalkun ning Zelisnki, kel pidevalt suu putru täis ega sa sõnu sealt välja või leiutab midagi uut:) Aga saab nende kommentaatoritega hakkama küll. Ise olen Hollandi ja Inglismaa poolt. Maailmameistriks tuleb ilmselt USA.
  11. rasva % ja kõhulihas

    Meestel kogunebki rasv esmajoones just kõhupiirkonda, naistel reied/tuharad/kõht. Naistel 27-28% juures kahtlen sügavalt.
  12. Võrkpallurile sobiv treeningkava

    Kui ta on algaja, siis jah esialgu võiks jõusaalis käimist alustada pikemate kordustga seeriatest (8-12 kordust). Isegi need tavalised kulturismiharjutused tulevad talle kasuks - kasvõi vigastuste ärahoidmise mõttes ning kindlasti arenevad ka tema kehalised võimed, selles pole kahtluski. Kuid siiski maksimaalne jõud on eelduseks kiirele liigutustegevusele. Mis tähendab, et pigem teha neid klassikalise tõstmise harjutusi kordustevahemikus 3-6.
  13. Väike abi kuluks ära !

    Üldjuhul on kodustes tingimustes, kui ainsateks vahenditeks paar sangpommi ning toru uksepiidal, väga keeruline mingit lihasmassi kasvatada. Teiseks, kui kaalu ei tule, siis on probleem toitumises. Kui palju on päevas mitu korda? 2-3? Seda on tegelikult vähe.
  14. Odav jõusaal

    Pakun välja Saku Gümnaasiumis/spordikeskuses oleva jõusaali. Igati taskukohane ning korralik koht. Mina üliõpilasena/vallaelanikuna saan käia 25.- kord, 10 korra kaart on 200.- Usun, et ega ka teistele kallim pole. Ütled, et oled vallaelanik ja üliõpilane ning küll saad odavalt:) Teine odav võimalus on Tallinna Ülikooli jõusaal. 100% kindel pole, aga alates nüüd juunist tegid nad selle tasuliseks ning otsivad treenijaid. Kuukaart 200.-, üks kord 25.-. Lahtiolekuajad 15-21. Sellised oli plaanid, eks varsti uurin, kuhu maale on sellega jõutud. Kolmas odav variant on Tallinna Spordihall, kuukaart alla 400.- ja käi palju tahad. Päris sinu kandi jõusaale ei oska välja tuua.
  15. Halb areng?

    Väga hea areng on olnud, selles pole kahtlustki. Kui nüüd on seisak tekkinud ning pidevalt oled sama kava järgi teinud, siis oleks aeg seda muuta. Mängi korduste ja seeriate arvuga, püramiidid, super- ja gigantseeriad, muuda harjutusi.. jne jne. Teiseks, ma ei tea palju sa trenni teed, aga äkki oled üle pingutanud - see võib põhjus olla, miks viimasel ajal pole midagi paremaks läinud. Samas kahtlen selles, et sa üle ka teinud oled. Eks mingil hetkel tulebki sein vastu ning raskused ei kasva enam tavapärase kiirusega.
  16. Kõhulihaste harjutused

    rofl ...ei
  17. Kõhulihased...kui tihti?

    Arenguks piisab nende treenimisest 3-4 korda nädalas. Ütleks nii, et 99% toitumine + aeroobne treening ming 1% kõhulihaste harjutusi.
  18. Mõnikord võiks ju muud mõtted ka peas olla, kui ainult lihaste heaolu. Nagu midagi muud siin maailmas polekski.
  19. Küsitlus: trennide arv ja valgukogus

    2-3 trenni päevas ca. 100-150 grammi
  20. EM fitness 2010 Novi Sad - MEDALISADU

    Teen siis otsa lahti, muidu läheb veel meelest. Fitness -163cm Liisa Otsus 5. koht Fitness+163cm Natalia Nazarenko Kiivikas 5.koht meeste fitness Oleg Anissimov 3.koht
  21. Hüppe kõrguse suurendamine

    Pead oma eesmärgid paika panema. Tahad olla kulturist või korvpallur? Üks hakkab teist nii kui nii pärssima. Mõlemas asjas hea ei anna olla. Heal juhul keskpärane mõlemal alal. Vaadates seda videot, siis lihast on sul korvpalluri jaoks piisavalt. Ning korvpallurite jõutreening erineb kulturistide omast märgatavalt.
  22. Hüppe kõrguse suurendamine

    Kindlasti lisa oma kavasse ka rinnalevõtt, rebimine ja tõukamine + erinevad variatsioonid neist. Mina paneks need harjutuste tähtsuse järjekorras esimeste hulka.
  23. Imre - 4 Taavi - 2 Janar - 6 Ott - 4
  24. Sõjaväe komissariaat

    Pakun, et ta on Vahipatis. Vähemalt minu teada peale selle asutuse jaanuaris mujal ei võeta.
  25. Soodsad valgurikkad toiduained

    Ei ole eriline hind, kui arvestada, et need pakid on 180g.
×