Jump to content

Vilps

Kasutajad
  • Content count

    969
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Vilps

  1. Ära raiska raha sellele toidulisandile, sul pole seda lihtsalt vaja. Tee korralikult trenni ning toitu vastavalt vajadustele ning saavutadki oma kaalu.
  2. The Expendables

    Kui mingi sõna seda filmi hästi kirjeldaks, siis oleks see awesome Väga lahe film, mulle küll meelds. Ei teagi, mis süžeed Aless sellisest filmist ootas. Etteteada, et actionfilm ning üldjuhul ei pöörata sellele kõige suuremat tähelepanu. Arnie, Sly ning Willis ühes ruumis oli küll jummala mõnus vaatepilt. Arnold on ainult päris vanaks jäänud, kuigi Stallonega peaks nad mõlemad ju 64 olema. Üks mees on endaga tegelenud, teine mitte. Head näitlejaskond valiti, nalja sai ka. Statham oli ka super. Ühtegi halba sõna ei oska selle filmi kohta öelda. Mõnus action. Pigem soovitan seda filmi kinno vaatama minna. Väikselt ekraanilt mingi kehva kvaliteediga seda vaadata, pole kindlasti nii põnev. edit: keegi tahab ajusid ragistada, siis Inception on teie film.
  3. The Expendables

    Kavatsen kindlasti vaatama minna. Kahju, et Willise ja Arnoldil ainult hästi miniväike osa on.
  4. Kas enne jooksmine või jõusaal ?

    Mis tähendab "vägagi edukalt"? Võiksid seletada mulle, et kuidas see lihasmassi kasv toimub.
  5. Kas enne jooksmine või jõusaal ?

    Lihasmassi raskustega jooksmisel? Hmm...EI. Aeroobne tegevus ju ikkagi.
  6. Miks peaks alati igast videost midagi õppima? Mõne asja eesmärk on meelelahutus, mis on ka tähtis. Millegi pärast olen kindel, et kui suvalistele inimestele anda valida Uku Suviste ja Ain Paavo video vahel, siis esimene võidaks ülekaalukalt. Nii palju, kui mina olen aru saanud, siis sa pead end juba niigi targaks, seega sul vaevalt enam midagi õppida on.
  7. Jõusaali tolad...

    Ei saa aru, miks oli vaja üldse võistlema hakata - ega sa neist, keda sa jõusaali tolaks kutsud, ise nüüd parem ole.
  8. Kuidas fitte saab?

    Postituste eest foorumis saab ka neid. Üks postitus = 1 FIT. Peaks ilmselt olema nii.
  9. Arnold Schwarzenegger 63a.

    Vaadates seda pealkirja, siis kerkib kerge muie. Kus viga näed, seal mine ja laida:D Juhul, kui me pole veel aastas 2011, siis Arnold sai tegelikult 63-aastaseks.
  10. Küsimus jooksmise kohta

    Kõik oleneb sellest, et millised on sinu eesmärgid - mida sa saavutada tahad. Aga üks asi on selge, kui ammu pole jooksnud ning muud sporti teinud, siis kindlasti peaks treeninguid hakkama loogiliselt üles ehitama. Sa oleks võinud oma treeningute arvu ning kestvuse ka välja tuua. Selge on see, et alguses on raske ning hiljem läheb kindlasti kergemaks. Kui sa esialgu ei jõua ma soovitud distantsi joostes läbida, siis teegi nii, teadmata sinu distantsi - jooksed 5 minutit, kõnnid 1 minuti. Need minutit võivad kindlasti ka muus vahekorras olla, kõik oleneb ju sinu tasemest ja kui palju korraga jõuad. Samas alguses pole vaja selliseid suuri distantse ette võtta. Näiteks alustad 3 treeninguga nädalas, mis kestavad 20 minutit. Ning, kui tunned, et jõuad 20 minutit ühtlases tempos sörkida, siis suurenda kestvust/distantsi. Üldreegel ongi üldjuhul selline, et kõigepealt tuleks suurendada jooksutreeningute kestvust ja seejärel alles treeningkordade arvu ning intensiivsust. Kindlasti leiad googeldades veel muud abimaterjali. Eks see pulss sellepärast "lakke lendagi," et ammu pole teinud. Paar nädalat järjepidevat treeningut ning muutub ka see. Tõuse või languseid võttes ei toimu midagi. Selles suhtes, et kindlasti on raskem - tõusudel pulss tõuseb, kuna sa jooksed ju ülesmäge ning pead teatud raskust/takistust ületama (ei tea, mis eestikeelne sõna siia sobiks). Langustel tegelikult pole nii kerge, kui sa arvad. Loomulikult oleneb ka sellest nurgast. ma ei tea, kui mägises piirkonnas sa elad. Langustel tuleks kindlasti oma jooksutehnikale rohkem tähelepanu pöörata ning jälgida, kuhu/kuidas astud. Oled väsinud ning omast kogemusest tean, et mõnikord võid jala tsipa valesti maha asetada ning väänad hüppeliigest. Jah, ka sellisel treeningul on mõtet, nagu sa välja tõid. Et vahepeal kõnnid, siis jälle jooksed. Nii päris tihti alustataksegi, nagu eelnevalt mainisin. Küll tuleb ka see vastupidavus, et enam kõndima ei pea. Loodan, et said oma vastused.
  11. TV3 Teisikute konkurss

    Hääletasin. Vaatasin neid teisi pilte ka ning osad on ikka päris naljakad. Ei tee kedagi maha, tore, et inimesed võtavad erinevatest üritustest osa. Aga mõni võiks oma sõbra käest uurida, kas on sarnasust kellegagi võ mitte:) Kirp on üks parimaid minu arust.
  12. Kes kuidas kasutab suvist aega?

    Trenn, töö, söömine.... Juunikuus puhkasin, tegin 5 korda nädalas trenni - neist kolm jõusaali. Nüüd juulist kuni augusti keskpaigani töötan ühe Eesti pallimängu koondisega - homme ongi Lätti minek. Üritan ikka ka trenni teha, loomulikult ka süüa. Augusti keskpaigas hakkan muu tööga tegelema. Eks nii see suvi möödub - trenn, töö, lõbu üheskoos.
  13. Treening , kehakaal jne

    Tere. 10kg aastaga on väga hea ja rahulik eesmärk, 100% saavutatav. Toitumine on sul praegu suur null. Esiteks kõige tähtsam - selleks, et kaalus juurde võtta, tuleb tarbida rohkem energiat, kui kulutad. Praeguse toitumisega sa seda küll ei saavuta. Toidukordi võiks ideaalis olla rohkem, minimaalselt 5 toidukorda päevas. St. et 3 sellist suuremat sööki (hommik, lõuna, õhtu) ja vahepeal paar väiksemat vahepala/snäkki. Palju sa täpselt sööma sööma pead, seda on mul praegu keeruline öelda. Kindlasti saad tööriistade all välja arvutada oma BAV ning sinna otsa liita kehalised tegevused, siis saad ligikaudse päevase kaloraaži. Kõige tähtsam on oma keha tunda ning kaalu jälgida, vastavalt sellele tee ka muudatused toitumises. Kindlasti peaks tarbima piisavas koguses valku, umbes 1.5g kehakaalu kg kohta. Sinu puhul oleks see umbes 100-110g, mida pole kindlati palju. Üks selline 200g kohupiima pakk annab juba ca. 30g valku. Kindlasti tuleks tarbida ka teisi kasulikke valguallikaid - erinevad lihatooted (kana, kala), munad kindlasti, piimatooted (kohupiim, kodujuust) jne..Ei tohi ära unustada ka süsivesikuid ning kasulikke rasve. Ega väga odav lõbu see toitumine pole. Peale trenni üldjuhul paarkümmend g valku ning umbes 30-40 süsivesikuid, seda kas tavatoidu (kohupiim + banaan) või toidulisandi näol. Toidulisandidest kui tahad, siis mingisugune massilisaja, näiteks Fit Mass või ükskõik missugune massilisaja. Tuula netipoes ringi. Treeningkava võid saada siit samalt leheküljelt TÖÖRIISTADE alt ülevalt menüüst. Samas võib neid leida ka artiklite all. Ühesõnaga kõige lihtsam on sul kasutada otsingu võimalust. Trüki sisse toitumine, treening või mis iganes - leiad kindlasti head lugemist. Kõike paremat. V
  14. jalatrenn

    Proovi ka kükki ühel jalal.
  15. Massi suurendamine

    Toitumine ongi põhiline vahend. Kui tahad kaalus juurde võtta (loodetavasti jõutreening on seal kõrval), siis tulebki oma toitumist muuta. Eesmärgiks on päevaga süüa rohkem energiat, kui kulutad ning ideaalis kaal peaks suurenema. Toidukordi peaks olema 5-6 päevas, sööma iga ca. 2.5-3.5 tunni tagant. Tuleks tarbida kasulikke rasvu, piivsalt valku ning massiperioodil ka parajas koguses süsivesikuid. Valku peaksid tarbima praeguse seisuga umbes 1.5g/kg kohta ehk ca. 100g päevas. Süsivesikud võiks päevasest energiasisaldusest moodustada umbes poole. Head valguallikad on piimatooted (kohupiim, kodujuust), kala, kana, erinevad lihatooted..Rasvadest eelista õlisid (oliivi, kookose), rasvaed kalad, hapukoor, pähklid. Süsivesikutest kindlasti täisteratooted - pudrud, täisteraleivad..Puuviljad..jne jne...Massiperioodil ei pea nii viisakalt sööma, kui dieeditamise ajal. Võib natuke vabamalt asja võtta. Seda nii oma, kui ka teiste kogemusest, kellele olen toitumiskava koostanud. Edu.
  16. Jalgratas

    Miks sa mõnda rattapoodi ei lähe, kus näeksid nii mudeleid kui ka saaks infi inimestelt, kes tunnevad rattaid.
  17. Toitumiskava

    Ilmselt sellist kindlat reeglit pole olemas, kuidas alustada. Mina siiski võtaks esialgu selle algajate kava ja alles peale seda hakkaks splittima. Kuu-poolteist ning peale seda võtta kava jaotatuna kolmeks. Ei pea kava 2-3 kuu tagant muutma. Pole ka sellist reeglit. Lihtsalt nädalast nädalasse muuda harjutusi, aegajalt pikemad/lühemad seeriad, tee superseeriad...varieeri pidevalt.
  18. Kaalust alla võtmine

    Mida üldse tänapäeval süüa võib? Seda foorumit ning mõningaid "tarku" postitusi lugedes jääb juba mulje, et targem oleks mitte midagi süüa. Lollus oleks sellepärast nüüd päevas 1-2 täisteraleiba või mida iganes söömata jätta, et hambad lagunevad. Ükskord me lahkume siit nii kui nii.
  19. Aidake palun!!:)

    Üleval menüüs on selline sõna nagu ´TÖÖRIISTAD` - Leiad seal kõik vajaliku.
  20. Jalgpalli MM - ENNUSTA JA VÕIDA!

    Uruguai - Saksamaa 1:0 Hispaania - Holland 1:0 Loodame kolmanda koha mängus väikest üllatust ning vähe väravaid:)
  21. Jalgpalli MM - ENNUSTA JA VÕIDA!

    Saksamaa - Hispaania 1:2 Prohvet kaheksajalg aitas mind, loodan siiski Saksa võitu:)
  22. Jalgpalli MM - ENNUSTA JA VÕIDA!

    Uruguai - Holland 0:2
  23. Jalgpalli MM - ENNUSTA JA VÕIDA!

    Mina oleks küll selle poolt. Rohkem oleks mängus:)
×