Jump to content

Vilps

Kasutajad
  • Content count

    969
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Vilps

  1. Areng seisab!?

    Aga kuidas sul jõutulemustega on? Paranevad?
  2. Mida soovitate hommikuks süüa?

    Ka endal ei läinud kunagi hommikuti midagi alla, aga nüüd võin süüa nii palju, kui suudan nöost sisse ajada. Loomulikult ma ei tee seda, piirdun siiski normaalsete kogustega:)
  3. Kükk

    Oleneb. Kang turjal treenib rohkem reie kakspea- ja tuharalihaseid. Kükkides kang rinnal saab reie nelipealihas rohkem vatti.
  4. Mida soovitate hommikuks süüa?

    Minu hommikusöökideks on tavaliselt erinevad pudrud piimaga või munatoidud. Täna näiteks tegin singi omletti. Mõnikord, kui kapis on juustu, siis riivin ka seda peale. Kõrvale lõikasin veel tomatit, joogiks oli piim ning sõin veel kaks viilu sepikut.
  5. Kaalu langetus + kõhulihased trimmi

    Pilte ei ole endast?
  6. Küsimus kõhu treenimise kohta

    Et ei treeniks nimme-niudelihast, tuleb jalad kõverdada. Teiseks ülakeha ei tohi täitsa põlvedeni välja viia. Tuleks maast umbes 45 kraadi võrra tõsta. Vastasel juhul hakkavad puusapainutajad taaskord tööle. edit: Ega need tavalised keretõsted eriti efektiivsed kõhulihaste arendajad küll pole.
  7. Selline kava siis.

    Sa küll räägid, et sa tegeled kergejõustikuga, kuid ei maini ala. Vastavalt oma ala vajadustele peadki kava koostama.
  8. Grillimine?

    Too jah vabanduseks see, et sa oled ektomorf. Loomulikult ei tee kilo liha ega paar liitrit õlut õhtul sulle midagi. Anna aga minna!
  9. Oot oot, võin siinkohal eksida, aga kas mitte juba teisest astmest ei ole vaja juba erialast haridust?
  10. Olen ka nö. kohe-kohe lõpetaja kehakultuuri erialal TLÜ-s. Ütlen ausalt, et asi ikka paraneb aastatega. Kui mina astusin pedasse (2005), siis oli suht kerge meil. Saime varakult koju, oli nädalas üks vaba päev. Aga need, kes tulid aasta/kaks hiljem, pingutavad ikka korralikult. Aineid on juurde tulnud kõvasti. Kahjuks ei oska kommenteerida, et millised need olla võivad - pole uurinud. Ega lolliks ei jää, kui kehakultuuri õppima lähed. Palju oleneb sinust endast. Kui ei spikerda ja õpid kõik ära, siis teadmisi inimese kohta saad kõvasti teada. Õppisime inimese anatoomiat, füsioloogiat, kinesioloogiat, spordimeditsiin jne jne...Ei tulegi kõik need siinkohal meelde. Ühesõnaga kasulikke aineid leidub kindlasti. Samuti saad nö. lisaeriala võtta, milleks on terviseedendus, kus ka toitumine oli see (jäi väga nadiks just see osa, kahjuks:/). Jõusaal vabaainena näiteks - Kui mina selle võtsin, siis teoreetilist poolt polnud, praegu on. Räägitakse kavade koostamisest ja jõusaalist üldiselt.... Kui tahad targemaks saada, siis tuleb kindlasti ise juurde õppida. Peda pirita raamatukogus on erinevaid raamatuid, ükskõik mis alast, ikka väga palju. Laenutan ka ise ja üritan targemaks saada. Materjali leidub, oleks vaid tahtmist sama palju. On küll lühiülevaade seal toimuvast, aga eks see ole sinu otsustada. Aga alati on võimalik Tartu Ülikooli minna, usun, et seal võib see parem olla. Audentesesse tuli ka midagi kehakultuuri laadset juurde. Võib julgelt uurida. Kes see jõusaali instruktor sul on, mis ta ees- ja perekonnanime initsiaalid on. Äkki M.A või E.K? Ning nende peale ei tasu sul vihastada, kui nad midagi ei tea. Tahad jõusaaliga tegeleda, tuleb neil endil ise juurde õppida. Ju on nad ise laisad.
  11. Homme eksamile..?!

    Ise küll kirjutasin kirjandit paar aastat tagasi, aga mäletan seda, nagu oleks see toimunud eile. Olin ikka jubedalt närvis, kõige hullem asi maailmas oli nende teemade kuulamine. Kuulamise ajal pidevalt lootsid, et tuleks nüüd midagi ka, milles kirjutada annaks. Õnneks läks hästi ja 50 punkti oli minu kohta tegelikult väga hea.
  12. Kava abi

    Miks? Kas sellepärast, et biitsi läheb vaja ka seljaharjutuste korral? liiga suur koormus?
  13. Kava abi

    Kindlasti võib keegi mulle vastu vaielda, aga minu arvamus oleks kava suhtes järgmine. 1.Päev Rind, triitseps, kõht 2.Päev Selg, biitseps, kõht 3.Päev Jalad, õlg, kõht
  14. Bodypump, kaal ja toitumine

    Kasuta otsingut. Leiad kõvasti lugemist nii foorumi teemade kui ka artklite nöol.
  15. Kas suitsetate?

    Ei tee suitsu, kuigi olen oma elujooksul paar tükki ära tõmmanud. Ei näe erilist mõtet selle tossu sisse ajamisel. Kui siin üks neiu ütles, et väga rõve on, kui mees teeb suitsu. Sama siin - ei vaata absoluutselt selliseid naisi, kel suits on ees. Vahet pole, kui väga ta mulle ka meeldiks.
  16. Kaal

    Natuke imelik, vähemalt minu jaoks on lugeda, kuidas 14-aastane on oma kaalu pärast juba mures. Eks selline ole see tänapäeva maailm. Usun, et sul pole vaja hakata mingeid toitumiskavasid tellima, nagu mõned siin soovitasid. Ega sa vist ei lähe ema käest 500.- küsima, et alla võtta. Väga hea, et sa trennis käid. Usun, et sinu jaoks lihtsalt piisab sellest, kui hoiad end eemale maiustustest, rämpstoidust ja limonaadisest. Küll kasvad veel ja need kilod lihtsalt hajuvad ära. Arvan, et väga suurt põhjust muretsemiseks pole, lihtsalt vaata mida suhu pistad. Kasuta ka foorumi otsingut, leiad väga palju teemasid/artikleid toitumise kohta. edit: suveks neid kilosid annab kaotada küll, aga kerge see pole.
  17. 150?

    Ütlen ka tere, paneks ka end selle võlukava järjekorda:) Ette tänades! Taavi013@hotmail.com
  18. Banaanipuder

    Olen ka selline pudrufänn - sellist gemüset pole veel teinud, aga ilmselt homme teen juba proovi:) Väga hea variant on ka riisipuder õunatükkidega ja peale raputada natuke kaneeli.
  19. Toidulisandid ja seeriad

    Ei ole küll eriline ekspert, aga kahtlen pikemate puhkepauside kasulikkuses, kui eesmärgiks on lihaskasv.
  20. Pelmeenid?

    Ise just sõin paar terakuklit ning poest ostetavaid "koduseid pelmeene". Rasva sisaldavad need kõigest 4%. Sellest madalamat rasvasisaldust pole mina poes tähele veel pannud. Endale meeldivad pigem keedetud pelmeenid, kui ära ei ütle ka praetutest.
  21. Toidulisandid ja seeriad

    Puhkepausi pikkus sõltub treeningu eesmärgist, intensiivsusest jne. Kui on eesmärk lihashüpertroofia ehk lihaskasv ja lokaalse lihasvastupidavuse arendamine, siis kasutatakse lühemaid puhkepause - näiteks 1min. Kui on eesmärk jõu juurdekasv, siis tulevad kasuks pikemad pausid (2-3 min). Ja mõningate harjutuste puhul võib see veel isegi pikem olla (kuni 4-5 min). Ühesõnaga, kõik oleneb treeningu iseloomust.
  22. EKV 2008

    Milles Vähi üleolev käitumine väljendus?
  23. Öine näksimine

    Mis kell või mitu tundi enne magamaminekut sööd?
  24. Valge Suhkur

    Ma usun, et süües erinevaid kohupiimasid, sa suhkru sisalduse pärast seal muretsema nüüd küll ei pea.
  25. seeriate ning korduste arv?

    Krdi korvpallur sa oled, kui jalgu ei tee? Tee mõnda aega kangiga kükke ja veel reie eesosa, säärt... ning näed, mis power su jalgadesse tuleb.
×