Jump to content

Vilps

Kasutajad
  • Content count

    969
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Vilps

  1. proteiin vs kaalu langus?

    Drastiliselt vähe on vist veel hästi öeldud. Sa ju ei söögi midagi. Oled kindlasti naissoost ja tahad ülikiirelt kaalust alla võtta. Peast arvutasin kaloraaži kokku ja seda on ju alla 1000 kcal...ja veel kõvasti alla selle. Ca. 600, kui sedagi. Suurenda kaloraaži kolm-neli korda kindlasti. Sellise kavaga sa kaua vastu ei pea.
  2. Lapse vastupidavuse treenimine

    Sain ma õigesti aru, et tahad oma lapsel vastupidavust arendada? Nii noorte laste puhul pole mõistlik sellega tegelda, kuna tema vanuses lapsed võiks pigem erinevate treeningutega tegeleda. Kus saaks nii mingil määral vastupidavust, kiiruslikke komponente, koordinatsioon jne...Mitte keskenduda ainult vastupidavuse arendamisele. Selles suhtes on sul muidu õigus, et ka laste puhul saab SLS-i järgi koormusi reguleerida.
  3. TÄPS, EI!

    Vaadates neid nelja pilti esimeses postituses, siis esimene..no ok..Mingi seos paremasse vormi saamisega on. Aga järgnevad kolm pilti küll seda ei väida. Pigem loen välja, et enesetapumõtetega inimene peaks fitness.ee-sse pöörduma, et oma muredele lahendust saada. Või võtku rasvapõletajat, äkki saab oma murest üle.
  4. lihas välja!

    Ma küll ei tea sinu toitumisest midagi, aga kui tahad lihast kasvatada ja massi juurde saada, siis pead päevas sööma rohkem, kui kulutad. Ilmselt oled sellest teadlik. Jälgi enda välimust, vaata kuidas keha reageerib sellele trennile ning toidulisanditele. Mida sa lihasekuju all mõtled? Biits praegu punnis, aga kardad, et kaalu lisandumisega on seal ühtlane mass? Seda kindlasti ei juhtu. Kreatiin põhjustab kehakaalu kasvu vee arvelt.
  5. TÄPS, EI!

    Minu arvates kahjuks väga mööda pandud. Kas tõesti millegi muu peale ei osata tulla, kui ilma peata naine raudteel. Väga vastik.
  6. Fitshop Telliskivi: Kui hindad kvaliteeti!

    Ega praegu tema rasvaprotsent kõige madalam pole. Pakun, et äkki 10,4%.
  7. Olen sel juhul kindlasti kohal. 15 minutit autosõitu ei tapa:) Ott peaks 31 olema.
  8. Kas sellist üritust on plaanis Tallinnas ka kunagi teha või on juba olnud?
  9. Trenn ei too tulu ..

    Esiteks, palun näita seda enda modifitsteeritud kava. Võib-olla oled lihtsalt seda enda jaoks kohendanud, et kergemini asjaga ühele poole saaks. Ühesõnaga rasked harjutused välja noppinud. Teiseks, probleem võib olla toitumises. Tahad rohkem lihast/massi - söö rohkem, kui kulutad. Kolmandaks, teed ilmselt liiga palju korduseid seerias. Tõmba neid madalamale 8-10 peale. Võid teha ka selliseid seeriad, kus kordused paarikaupa vähenevad. Neljandaks, arvan, et käid jõusaalis liiga palju. Pigem käi 3 korda nädalas ja anna nii minna, kuidas saad. Mitte 5-6 korda nädalas kerget raskustega 15 kordust tehes. Võib-olla on probleem, et lihtsalt pingutad vähe. Kasuta suuremaid raskusi ning öra ole oma 12-15 korduses kinni. Imelik, et sul rinnalt surumine on parem, kui jõutõmme. Vähemalt minu jaoks ei tundu see loogiline olevat.
  10. TASUTA MUSCLE+

    Pärle: Tahaks ka sellist 6-pakki!
  11. peale trenni

    Puhtalt minu arvamus. Mina valiks banaani, kuna see on ilmselt kõige ideaalsem puuvili energiavarude taastamiseks. Nendesse "maiustustesse - proteiini šokolaadidesse" väga hästi ei suhtu, tegemist siis magusaga. Suure tõenäosusega ta midagi halba ei tee, samas kasu ka ilmselt palju ei saa võrreldes banaaniga. Valke ja süsivesikuid see bar kindlasti nii palju ei sisalda, et peale trenni rahuldaks. Pigem võta banaan ja maiustuse asemel üks 200-250 grammine kohupiim. Rahaliselt tuleb ilmselt isegi odavam, kuna need barid odavad pole.
  12. 8789kcal pizza

    Põhimõtteliselt peaks vist hakkama saama selle pizzaga, aga ei raatsi korraga 3 päeva kaloraazi endale sisse ajada. Sellist asja ikka annab valmistada.
  13. Kellel on kõige lühem?

    Ma praegu üritan välja mõelda seost nende piltide ja pealkirja vahel. Kas nad tahavad öelda, et lihasekasvatajad, kes tahavad suuremaks saada, hea välja näha, siis neil on lühike seal püksis. Minu loogika pani asja nii paika. Igatahes suht lapsik ja täielik idiootsus. Ma autoriõigustest suurt ei jaga. Kas ilma inimese nõusolukuta võib pilti lambist üles panna? Ott oled kursis selle teemaga?
  14. Rekordid alustades...

    Alguses olin nii rumal, et ei teadnud, mis see kükk või jõutõmme üldse on. Ei mäleta ka oma esimesi raskusi neid harjutusi tehes. Mäletan vaid seda, et rinnalt surumises tegin alguses seeriad vist 40kg. Vanus võis olla 16 kanti:) Praegu 6 aastat hiljem..hirmuäratav, kui aus olla. Olen käinud vahelduva eduga. Üritan nüüd esimest korda ka suvel teha. päris tihti tulevad sellised minust mitteolenevad põhjused vahele. Olen nüüd vabandamisega ühele poole saanud. Kükk, kui aus olla, siis pole maxi proovinudki. Kas täiskükk või 90 kraadise nurga all poolik? Ütleme, et 100kg pole probleem. vähemalt pooliku puhul. Jõutõmme - 165kg Rinnalt surumine - 102,5kg Need rekordid on kõik pool aastat vanad. Veebruar - Mai lõpp käisin jõukas heal juhul korra nädalas. Olin ajateenija ning enamus aega sai metsas veedetud.
  15. Parim pohmakajook

    Just nii. Näiteks jaanipäeval jõin kindlasti üle 0,5l viina. Ma ei oskagi seletada, miks mul järgmisel päeval kehva enesetunnet pole v.a eelpoolmainitud kerge kõhuvalu mõnikord. Ma tegelikult joon väga vähe, üldjuhul korra - mõnikord kaks kuus. Saan üldjuhul niisama ka hakkama. Alkohol väga ei tõmba, kui joomine juba on, siis Vene viinast ära ei ütle.
  16. Parim pohmakajook

    Lihtsalt puhtast huvist - olen ma imelik, kuna pole elus ühtegi korralikku pohmakat olnud? Minu tavaline jooming on taoline. Alguses mõned GINid ja ZIPid - neid palju ei joo, kuna kõhu panevad valutama. Seejärel viin ja võib-olla konjak. Õlut ei joo...Ei lähe üldse alla. Väga vahet pole palju joon, kuna hommikuti mõnikord ainult kõht valutab. Selle põhjuseks ka ilmselt need ZIPid.
  17. Fitshop Sparta: "Vedel kuld"

    Hüppan sel nädalal sealt poest ilmselt millalgi läbi. Eeldan, et seal mingisuguseid maikalaadseid asju ka müüakse? Palavate ilmadega oleks jõusaalis sellega mõnus higistada.
  18. millega teie ennast motiveerite?

    Mul tekib motivatsiooniga raskusi, kui nö. enda loodud ja paika pandud režiimi (toitumine ja trenn) rikun. Kui sellega on kõik korras, siis trennis üritan ikka 100% anda. Kui aus olla, siis jalgu mulle meeldib teha - kükk on tavaliselt esimene harjutus, kui selle pean vastu, siis edasi on juba väga lõbus. Umbes tunnikese aja pärast lähen jõusaali ja alustan ca. 2 kahekuist jõutsüklit. Pean tunnistama, et minu esimene madalate kordustega periood üldse. Olen aastaid teinud seerias kordusi 8-12. Kindel olen ka selles, et paljuski on areng suuremate raskuste suunas ongi just selles kinni olnud. Loodan sügiseks palju powerit juurde saada. Muusika on selline asji, mis motiveerib. Jõusaalis klappe küll ei kanna, kui jooksu ajal küll. Vahepeal oli üldse selline tunne, et kui klappe pole, siis jooksma ei saa ju minna:)
  19. Kõige kiirem allavõtmis meetod

    Ma tean, et see võib naljakalt kõlada, aga ma ei ole pervert. Kui võimalik tee endast ilma särgita pilt. Püksid hoia jalas ja nägu ära näita. Mind lihtsalt huvitab, kui palju rasva seal on.
  20. Ylikooli poisid

    Nagu teemast lugeda võis, siis nii mõnigi on Tartu Ülikoolis kehakultuuri õppinud. Kuidas seal see oli? Ise olen lõpetanud bakaõpe TLÜ-s, mõtlen nüüd kumba magistrantuuri minna.
  21. Jõusaali tolad...

    Enne, kui kindaid hakkasin kasutama, oli peaaegu iga sõrme all peopesas mul see nö. paks nahk. Ükskord oli vaja redelil rippudes käte abil vaja end edasi viia, peale seda üritust olid mul käed verised, kuna see ronimine tõmbas selle naha mul lahti ning paranemine võttis väga palju aega.
  22. Jõusaali tolad...

    Ma ei tea, kas see sobib siia teemasse või mitte. Olen käinud ühes väiksemas, samas väga korralikus jõusaalis aastaid. Eile oli jalgade päev ning jalapressi ajal läksid raskused päris suureks, vähemalt minu kohta. Lõpuks oli mul ligi 300kg peale laotud. Tol hetkel, mis oli ka minu viimaseks seeriaks panin tähele, et jõusaalis rohkem väga palju selliseid suuremaid (15kg-25kg) kettaid polegi. Ühel hetkel tuli mingi härrasmees minuga mölisema, et võtan kõik raskused ära ning tema ei saa korralike raskustega rinda treenida. Seletasin talle, et see on mul viimane seeria ning hiljemalt minuti pärast panen kettad tagasi. Oli ikka jutukas härra, kuna ütlemist oli tal palju. Selle ajaga, mis kulus temal minuag mölisemisele, oleks ma päris mitu head seeriat veel jõudnud teha. Olen siis mina tola nüüd, et kõik kettad endale toppisin?
  23. Kas septembris ka see ajakiri ilmus? Hakkasin mõtlema, et kas mul on kõik numbrid olemas või on midagi puudu.
  24. Sõjaväe komissariaat

    Kes siin räägivad, et see on mahavisatud aeg, siis ei nõustu kindlasti. Näiteks mina võin nüüd isegi kiirabisse tööle minna, kuna sain sealt mitu kuud kestnud õppe ja praktika järel parameediku paberid. Nimesid nimetama ei hakka, aga ka siit foorumist kiirabis töötav üks kulturist nägi meid ajateenijaid ja juhendas ning õpetas seal. Vähemalt see aeg oli väga huvitav. Kes siin mainivad, et trenni teha ei saa, siis see on täielik jama. Kõik oleneb sinust endast. Kui olin vahipatis seda parameediku asja õppimas, siis paranesid jõunäitajaid kõvasti. Kuna õhtul sai jõusaalis kõvasti rassitud ja nii kasvõi iga päev. Tapal samamoodi, ainult leia motivatsioon ning treeni end lolliks. Need, kes seda maha teevad on pigem sellised, kes ise pole käinud. Kopp ees juba sellistest meestest, kes vinguvad, kuidas neil üks või teine asi valutab. Endal peaks minu arust häbi olema, kui te ei sobi sinna.
  25. No pagan, Herr Mee kommentaar ajas korralikult naerma:) Olen ma ainus, kes arvab, et Oti biits keskmisel pildil näeb kuidagi imelik? Praegune on super loomulikult.
×