Jump to content

Vilps

Kasutajad
  • Content count

    969
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Vilps

  1. geneetika

    Minu kõige nõrgemaks küljeks on kindlasti käed, mis ei taha areneda - eriti küünarvarred on peenikesed. Biits pole ma midagi erilist. Ülejäänud kehaga olen rahul, kuna pole alati saanud regulaarlselt teha ja selline olukord on ka praegu. Õnneks augustis olukord paraneb.
  2. Fitness-modell

    täpselt sama siin...
  3. Kava jaotus kolmele päevale

    Eks ta ilmselt mõtleb põhjendusena seda, et kõhulihased taastuvad väga kiirelt. Nii kui nii kasutame neid igapäevaselt erinevate toimingute juures.
  4. Miks 1:10 just selline maagiline piir on?
  5. toitumiskava tellimine

    Sa endast mõna pilti ei raatsi üles panna. Ei pea ilmtingimata nägu näitama.
  6. Äkki on parem, kui sa ülalt menüüst tööriistade alt valid endale sobiva treeningkava. Treenid tervet keha alati?
  7. Üldjuhul Suvereporterit ei vaata, aga täna tuleb vist erand teha:)
  8. Fitness toooted!

    Vabandan ette, aga ma pole juba ammu midagi nii naljakat lugenud. Sinu päevane kaloraaž on ~1000 ning arvad, et ei tegele enda näljutamisega. Esiteks seda on vähe, teiseks võiksid kindlasti seda poole võrra tõsta. Olen kindel, et selle madala kaloraaži pärast kaal just ei langegi. Rohkem söömine teeb imesid, usu mind. Seda võivad ka siin foorumis paljud inimesed kinnitada sulle. Võiksid endale ka dieedi mõiste selgeks teha. Lõunane söök ei kõlba mitte kusagile, kartuli ja soustiga kaugele ei jõua. Kus on valgud, praegu on sul menüüs süsivesikud. Samuti kella kolmene söök minu arust ei kõlba kusalegi. Miks peaks keset päeva helbeid (suhkrut) sööma, kui just pole tegu väikse kogusega süsivesikutega peale trenni. Ja õhtul enne kella kuut sööd veel putru...Müstika. Ma tõesti ei imesta, miks sul kaal ei lange. Hommikust õhtuni ainult süsivesikud. Puuduvad valgud ning rasvad. Peale kella kuut mittesöömine on väga suur rumalus. Ütled, et õhtuti kõht tühjaks ei lähe? Väga suur vale müüt on mittesöömine peale mingit kellaaega õhtul. Ära oota, et need toidulisandid või muud kammajaad sind aitavad. Kahtlen, kuna sinu praegune toitumine on valgusaastate kaugusel ideaalsest. Telli endale toitumiskava või muidu sa ei jõua endaga mitte kusalegi.
  9. kykk .

    http://www.fitness.ee/main.php?main=artikk...amp;textID=4263 http://www.fitness.ee/main.php?main=artikk...amp;textID=4274 http://www.fitness.ee/main.php?main=artikk...amp;textID=4295 Äkki on nendest linkidest kasu. Ok, midagi on nässus..üritan paremaks muuta kohe:)
  10. Jooksmine

    Kui inimene on alles algaja, siis pole mõtet ekstreemsustega vaja alustada. Las laob tavalise aeroobse trenniga põhja endale alla.
  11. Jooksmine

    Ma juba sellepärast ei kasutaks erinevaid trenažööre, kuna lihtsalt pole motivatsiooni nendega treenida. Esiteks, kui õues on ilus ilm, siis miks ma peaks olema toas ja higistama. Jooksmine ka kordi odavam nendest aparaatidest.
  12. Jooksmine

    Minu teada küll, kui mingeid suuremaid muudatusi eesti keeles pole toimunud:)
  13. VASTA & VÕIDA

    Mis asjandus või elukas seal eelmise pildi peal üldse oli? Mul jäi intelligentsusest puudu, et pihta saada.
  14. Jooksmine

    Pigem ikka vastupidavust, kui jõudu.
  15. kykk .

    Õppida õigesti kükkima.
  16. Palju rahvast treeninguid vaatamas käis?
  17. Jooksmine

    Kaalu pole sul üldse palju, et peaksid selle pärast muretsema. Mina sinu asemel pööraks pilgud pigem jõusaali poole. Või on sinu eesmärk kondine ja kleenuke välja näha? Näen, et hetkel tüürid sa sinnapoole. Igatahes ilma korraliku toitumiseta sa väga palju ei saavuta. Millegi pärast eeldan, et see pole sul korras. Keegi siin soovitas sul elueest kõvema pinna peal mitte joosta, siis mina selle pärast nii palju ei muretseks. Loomulikult oleks alguses parem metsarajal näiteks alustada, et jalad saaks koormusega ära harjuda. Tänapäeval on tossud juba nii head, et suurema osa põrutusest võtavad nad enda kanda. Edu.
  18. Jogurt peale trenni

    Glükeemiline indeks.
  19. Kõigepealt eesti keele tund - Mitte seerja vaid seeria Nüüd kehaline kasvatus. Üldjuhul soovitatakse jõutsükli ajal teha seeriate vahe pikemad pausid. 2 kuni isegi 5 minutit. Olen lugenud mingeid uuringuid, et pikemate pauside korral pidi jõukasv olema suurem, kui lühikeste pauside puhul. Endal ise ka nö. jõutsükkel madalate kordustega. Kella pole, täpselt pausidest kinni ei pea. Üritan oma vaistu lihtsalt usaldada.
  20. Massiperiood

    Hmmm....EI. Kordused on ikka 8-10 kandis - nö. vahemik, kus lihashüpertroofia paremini esile kutsub. Lihtsalt toitumises on suur erinevus. Pead päevas sööma rohkem, kui kulutad. Ilmselt ca. 300-500 kcal. Ühesõnaga pead kaalus juurde võtma.
  21. Kreatiin

    Liigne jõud ja mass.
  22. 2 küsimust Otile

    Muretsed, kas jõusaalitreening mõjub kasvule negatiivselt - nii see pole.
  23. Kritiseerige mu toitumist

    Mingisugust lihasmassi sa sellise toitumisega kindlasti juurde ei saa. Palju annab siin ümber muuta ja paremaks teha. Siiski see kava on ilmselt kasulikum, kui tavalise kartuli ja sousti sisse ajamine. Mida mina ümber teeks, kui ise peaks sellist kava kasutama. Kõigepealt teeks endale ühe korralikku hommikusöögi, praegune söök on täielik naljanumber. Hommikust õhtuni salatit süües kasvatad endale kaks suur hammast ette nagu jänesel, kui oma kapsalehe järamisega jätkad. Jätaks hommikul selle salati ära ja asendaks selle 50-100g (kuivmass) kaerahelbepudruga. Mingil määral võid oma valgupulbrit sinna sisse lisada, kui tahad ning need paar muna kõrvale süüa. Miks mitte kohe ärgates teha endale korralik hommikusöök kella kümnest? Vähemalt minu arvates toitud liiga palju toidulisanditest ja oma salatist. Kindlasti söö rohkem liha, tuunikala pole pidevalt hea variant - samas ajab asja ära. Õuna ilmselt õhtul kaheksa paiku enam ei sööks, paneks selle eelneva toidukorra juurde. Tervislikke rasvu ei näe kusagil samuti, vajad rasvu, et rasva põletada. Kardio tee peale raskustega maadlemist.
  24. Muusika

    Viimasel ajal tõmbab käima ja väga mõnus enne trenni just kuulata - Fort Minor "Remember the name"
×