BRIKI

Kasutajad
  • Sisu loend

    617
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Days Won

    3

BRIKI last won the day on September 26 2015

BRIKI had the most liked content!

Kogukonna Reputatsioon

28 Jagab matsu

BRIKI

  • Tase
    Tegija
  • Sünnipäev 02.01.1987

Profile Information

  • Gender
    Female

Viimase Profiili Külastajad

13 892 profile views
  1. Tere Mai Oleme sinuga nö ühes paadis, laps on mul küll 1 kuu vanem aga hea vormi saavutamine ja jooksmine on ka minu jaoks eesmärgid. Kuna raseduse ajal ma ei tundnud, et oleksin soovinud treenida siis algus oli ikka päris raske. Võhma mul praktiliselt polnud. Kui laps sai 2 kuuseks siis hakkasin 1x nädalas sulgpalli mängima, et ennast üldse harjutada jälle intensiivsemalt liigutama. Oktoobri alguses hakkasin käima MyFitnessi rühmatreeningutes 5x nädalas ja pean ütlema, et see on minuga imet teinud. Olen otsustanud rühmatrennidega jätkata kindlasti kuni aasta lõpuni, et laduda head baasi jooksutreeninguteks. Varasemalt olen ma aastaid jõusaalis treeninud, kuid tundsin, et peale rasedust kohe raskusi tõstma minna oleks keha lõhumine. Mina soovitaksin sul siiski valida üks eesmärk korraga. Olles ise ka bodyfitnessis võistelnud, ei kujuta ma ette, et sellise treeninguga ma oleksin maratoni jooksma läinud. Muidugi on inimesed erinevad ja see on vaid minu arvamus. Vaata ka üle oma toitumine sest see on ennekõike hea vormi saladus NB! Kindlasti loe Annika blogi sest tal on juba pikk kogemus, kuidas peale rasedust treenida.
  2. Esimese päeva protokollid nähtavad siin ja siin
  3. Usun, et Gymshark lubab mul lahkesti jagada tema tehtud fotosid
  4. Kannatust, bikini fitnessistid alles tulevad
  5. Hetkel ülekandes 15 minutiline paus....kannatust sest varsti astuvad lavale klassikud
  6. Hommikune eelvõistlus, Andra ja Õnnela
  7. Leitud Jan Tana grimm. Kui keegi tunnistab omaks siis kirjuta airelossmann@gmail.com
  8. Top 3 lühemas fitnessi katis