Jump to content

Mesku

Kasutajad
  • Content count

    106
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Mesku

  • Rank
    Kasutaja
  • Birthday 08/04/1979

Kontakteerumise viisid

  • Website URL
    http://

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  • Asukoht
    Tartu
  1. toidulisandite mõju

    Kartulikrõpsud on ka tehtud kartulitest ning kartuli söömine ei ole ju kahjulik? "ultrafiltreeritud" vadak ei ole päris piim tegelt aga noh, ära vast ei tapa...
  2. Kaalust Alla

    Raamatust: Inimese rasvkoe vähenemise maksimaalseks tempoks on pakutud 100-150g ööpäevas. See vastaks energiahulgale 700-1000kcal päevas. Ütleme, et inimene võtab alla 2kg nädalas... hiljem hakkab siis laadima jälle, kumb ennem taastub, kas lihas või rasv või mõlemad korraga?
  3. kalorite põletamine

    http://www.acode.ee/dieet/
  4. Sangad/õllekõht -- mis toimub?

    Kui kaua on "pikemat aega"? Siin foorumis on ennemgi tuldud küsima, "et olen juba 3 nädalat treenind, milliseid steroide ma peaksin kasutama hakkama"
  5. Kas tartus ka neid teste teha saab ? CYTOTOXIC TESTi leidsin otsinguga http://www.vianaturale.ee/testid.html on neil nimedel vahet ka?
  6. Toitumiskava kontroll

    Kogu see kraam läheb õhtkuks sisse? Enne trenni ei soovitata süüa asju(süsivesikuid), mis toodavatad insulini - see langetab testo taset, lisaks langeb veresuhkur trenni ajal nii kiiresti, et igasugune trenni isu kaob ära. Väheke rasva ja valku peaks enne trenni sobima hästi...
  7. Valgud ja rohusööjad ja loomasööt

    Taimetoit on üleminek lihatoidult mullatoidule Inimene siiski sünteesib oma lihased enamjaolt aminohapetest. Lehm oleks muidugi lahe olla, sööd aga muru ja lihas kasvab.
  8. http://www.fitness.ee/main.php?main=artikk...amp;textID=3210
  9. steroidid

    Küsimus on väga kavalalt ülesehitatud - vastused saavad olla kas "jah" või "ei".
  10. Lemmikmuusika.

  11. Kellelgi veel kavasi jagada? mis sisaldaks siis kõike vajalikku: kükk, jõutõmme, surumised seistes, lamades ja rööbaspuudel, lõuatõmbed, rinnale võtmine.
  12. HEAD UUT AASTAT

    jooge vähem!
  13. kuidas te teate, kui palju rasva kehas on?

    AVERAGE TOTAL BODY WATER Child ....... 80% Adult ....... 60% Elderly ....... 50% Netist leidsin sellise väite, et veetase sõltub ka vanusest. Kuna see aparaat mõõdab läbi jalgade takistust vms, siis vee% ilmselgelt mõjutab seda tulemust. Vanus on järelikult üpris oluline. Samades tingimustes mõõtes peaks tulemus sisuliselt sama olema. Kui nii palju andmed erineavd, siis selle konkreetse kaaluga pole mitte midagi teha. Pakun, et selliste kaalude eesmärk ei peagi olema absoluutselt õige rasva% määramine, vaid muutuste jälgimine. Loomulikult pole mõtet mõõta peale joomist, trenni, saunaskäimist jne, samuti võistlusvormis kulturistid, kes abivahenditega keha miinimumini kuivatanud. Kõige loogilisem aeg andmete võrdlemiseks tundub vähemalt minule "tavaline hommik". Suvel sai mõnikord jooksmas käidud- kaal isegi näitas 20% asemel 19%rasva. Eeldada võib, et rasva vähenesgi u 1%, iseasi kas 20 pealt 19 peale või oli see tegelikult 18 pealt 17 peale. Ühtteist ikka teada saab. Nüüd enam joosta ei viitsi, käin mõnikord jõusaalis- kaal ja rasva % jälle suureneb, no jällegi saab aimu, et kaal ei tõuse ainult lihaste arvelt. Iseasi kas seda on vaja teada, kui peegel on olemas.
×