Jump to content

builder

Kasutajad
  • Content count

    503
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutraalne

About builder

  • Rank
    Tegija
  • Birthday 12/02/1974

Kontakteerumise viisid

  • Website URL
    http://

Profiili informatsioon

  • Sugu
    m
  • Asukoht
    löuna wabariik
  • Interests
    body building

Recent Profile Visitors

3,933 profile views
  1. Jooksmine

    Et info vähene(isegi 2 jooksu vahel kangitrenn võib liig olla), mis pakud, aga siin on üks variant, mis osadel võib tekkida http://www.itbs.info/ Mul aitasid need harjutused, kuigi osad on seeal kadunud- http://www.runnersworld.com/injury-treatment/treating-itbs Samas, et sa oletad, et võib külje pealt olla valu, siis minu puhul ma reaalselt seda ka tundsin küljelt. Umbmäärane oletus ei pruugi olla reaalsus, vaid me tahame, et see nii oleks. Kes siis ei tahaks vabaneda sellest murest. Samas sa ei ole maininud kuidas see ravi läinud on ja minu telepaatilised võimed ütlevad, et sa ei ole jooksnud veebruarist saati?
  2. Jooksmine

    Kurat teab, aga ma ei loe välja, kui tihti sa nädalas jooksed või jooksid enne tõsiseid valusi? Tossud loevad, aga kui korra nädalas kasvõi naiste kingadega "rotijooksu" paned, vaevalt, et miskit hullu. Et isegi rattasõit jooksude vahel võib näiteks vahel mõjuda ja kükid ka, siis mina hoian paar päeva vahet. Ja, et kui väike paus tehtud talvel näiteks, siis nagu jõusaaligagi, etappide viisi koormust olen hakkanud tõstma. Ja algul pikemad päevad taastumiseks. Aga kahju, kui isegi taastumine ei aita. Endast on ka kahju,et mõlemat ala armastan südamega teha. tegelikuses vist peab ühele alale aga piirangud panema. Jooksmisega olen ikka rohkem kurja teinud kehale, ohtlik ala, võrreldes jõusaaliga. Ma loodan, et saab ikka asi korda.
  3. Jooksmine

    Kivo vana teema, aga ikka natuke paneks kirja, mis mul oli. Minu profiili alt saad põlvega seotud postitustesse ka minna. Sain mingi lingi harjutustega põlve külgmiste lihastele. Kas nüüd need aitasid või võtsin koormust vähemaks ja 2 treeningu vahele ikka taastumist rohkem. Et 9,2 kildi peale sa läksid kohe "külma kõhuga" või oled aastaringselt paugutanud? Ise ka armastan pikemaidki lõike, aga üheks põhjuseks endal oli ka arvata jõusaali kangitreeningud ja võrreldes teiste kääbikutega mul ikka tuntavalt raskemad koormused põlvedel. Jätsin isegi jõusaali kasutamist harvemaks, aga midagi igatahes aitas. Samas ise olen rohkem "loodususku" , keha peab ise ikka välja tulema koormustega ja vastavalt arenema, kirurgilist abi või taldade jama mulle pähe ei mahu. Teine asi, kui hakkad seal tippudega müksima. Enne jätan treeningud vahele või tegelen muu alaga. Postitustest jah ei loe välja kas küljelt see valu, aga kui on, siis saan lingi ka panna harjutuste jaoks. Et pole ime, kui ületreening.
  4. Ise nii ei teeks. Kell 9 pudru ja kohviga , 14, 18. Selge see, et kui 21 sööd, siis hommiku ei ole isu. Ma mingi nõustaja ei ole, aga minu variandi puhul tekib isegi isu 4 söögikorra järgi. Aga jah, võibolla nii ka saab, nagu sina teed,lihtsalt elus olen vaid hommikul vereproovile minnes selliseid asju katsetanud, halvad kogemused.
  5. Pikamaajooksuks treening

    Hea kui saad treeningu ajal sörkides ikka selle 16 ära proovida. 1,5 v'õi 5 km kiirust küll saad, aga alandav oleks küll, kui see kuu nüüd roomad finišisse. Ja jook kindlasti kaasa, Ise 20 kildi kaupa ka treenind, metsas see aeg läheb ikka väga ruttu, ilusaid loodusvaatlusi! Ma olen küll rohkem kasutanud ka orienteerumisena erinevaid radu ja see hoiab ikka moti üleval, eriti kui ekstreemsed ilmad.
  6. Silvar Rückenberg

    Tubli tegu! Selliseid jalutuskäike võiks veel ette tulla, aga asimuut võiks teine olla siis. Rattaga versioon ka võiks olla?
  7. Vanamees teeb ka trenni :D

    Ja laktoosivaba jooke nautima.
  8. Piim

    Aile, kas asi on minus, et mis on teema point? Esimesest postitusest saan aru, et teema nagu oleks teavitusena? See piim, mida sa jood, selle koostist sa tead, millest koosneb täpselt? Ei ole seni teaduslikult tõestatud, et keegi piimasurma surnud.
  9. Küki tegemine algajal?

    Jah tehnika on väga tähtis, peale selle ka ju raskus vastavalt kordustele. Olen näinud, et inimesed teevad hoopis seljale trenni mitte jalgadele niga oht on hoopis selg vigastada, mitte põlved. See on hea, et keegi jälgiks küki tegemist, profiilis ennast ju ei näe, isegi kui peegel saalis. Maitse asi, aga ise ei ole kunagi sügavkükki teinud, et sellest on siin foorumis väga palju arutelusid olnud, et seda ka võiksid lugeda.
  10. Põlve piirkonnas joostes tekib valu

    Rahu nüüd, traumasid põlvedega ennem pole olnud. Ei lähe ma kuskile arsti juurde. Vähemalt kui need venitused aitavad, milleks veel külast kuskilt hakata spordiarsti otsima? Et kui asi jääb samaks siis võibolla tulen suurde linna abi otsima. Ja üldse teine sümptom jorsik sul. Võtan koormust madalamaks ja annan siia teada, mis saanud on.
  11. Põlve piirkonnas joostes tekib valu

    Nijah, vaatab, mis paari kuu pärast on, aga Rotter, räägi, kas jooksu rahulikult oleks mõtekas teha samal ajal, kuni valuläveni? Või muud treeningut? Väga frustreeriv ikka oleks ilma väikse jooksutagi. Rattasõit ja sõudmine on minujaoks ikka nagu linnainimese mängumaa.........
  12. Põlve piirkonnas joostes tekib valu

    Siis olen natuke valesti aru saanud. Samas eile juba neid harjutusi tehes oleks tegu nagu uute lihasgruppide harjutustega ja kardan, et need osad on mul täitsa alaarenenud, võibolla jäidki need nõrgad osad mulle jalgu?
  13. Põlve piirkonnas joostes tekib valu

    Jah vennal ka selline asi olnud, aga praegu hakkan proovima ravi venitusharjutusi , mis kasutaja kasutas ja vaatan paari kuu pärast kas abi oli. Midagi ei kaota, kui neid proovin. Seni sõtkun ratast.
  14. Põlve piirkonnas joostes tekib valu

    Vabandan, et nii tükk aega pole vastanud! Rotterile lisaksin, et kükke olen ikka harvemaks jätnud, rõhku hoopis jooksule pannud. Tossud jah võivad vanad olla, aga ennemgi jooksnud metsasihtidel nendega ja probleeme pole olnud. Otseselt asfaldi jooksu ei tee, vaid selle kõrval oleval pehmel kruusal ja seda ka vähesel määral. Enamuses ikka teedel, mis rohkem pehmepinnaselised ja metsasihid. Et jah kuskil 6-7 kildil tekib see valu. Ülekaalu pole. Ja see samas esmakordne ka, et nii intensiivselt hakkasin tegema trenni, kuigi 3 korda nädalas ei ole väga hull ju, nüüd 2 korda nädalas saan lubada endale seda tänu põlvele. Taastuvat jooksu enam ei teegi, mida proovisin enne, nüüd ikka iga trenn proovin koormust lisada. Et jah variant , et jooksu ainult välimist piirkonda valusaks ajab ja teatud ajal, siis ju see piirkond saab rohkem koormust? Talla asend võibolla on muutunud, aga mis taldu sinna tavaliselt pannakse, on vaja eradi vist uurin teha? Ja mainitud jooksupuhkus võib ka olla, minu erand on see, et ma ei olegi enne nii intensiivselt seda asja proovinud. Ja mõni lõigu trenn ulatus pea 2 tunnini. Loodan, et midagigi sai infoks praegu juurde, teema hoian vast lahti, eks saab teada, kas midagi muutub. Edit- pikk jooks ikka kanna peale ikka maandun! Jah lõigul ikka päkaljooksu kah, aga seda lõigu trenni olen vähe teinud. Edit2- üks foorumi kasutaja isegi võttis ühendust ja andis nõu ja kahtlustas ITB sündroomi. Aga soovin veel variante, kuigi need sümptomid jah kipuvad kirjeldusele vastama.
  15. Proovin kirjeldada seda, aga tundub, et võibolla enne arsti juurde minekut herr Rotter annab nõu, tal neid varnast võtta. Nimelt lühikesi otsi joostes kuni 30 minti , on kõik korras. Aga kuskil 35-40 minuti peal lööb põlve piirkonna välimisse serva valu nii, et toetuda joostes ikka üsna valus ja isegi teatud piirini "ühe jalaga joostes" kõndides peale jooksu isegi siis teatud aeg on see koht valus. Umbes tunni jooksul see läheb ilusti üle ja kõndimist ei sega. Olen kuskil isegi 5 päevase puhkuse teinud, aga ikka sama jama. Kükke sai eile tehtud ja täna jooksmas, mõtlesin, et nüüd ei saa 10 minutitki joosta, aga ikka samamoodi peale 30 minti hakkab see jama. Ei armasta neid naiselikke 30 mindiseid soojendusjookse, vaat et nutt tuleb kurku . Muideks võibollaasi võib ka selles olla, et olen hakanud intensiivsemalt jooksma ning eelmistel kordadel olen millelegi liiga teinud ja seniajani asi ei parane? Kaua teatud "elemendid" tahaksid puhkust, et nad taastuksid? Tasakesi Googeldan ka, vaatan, kas kellegil midagi sarnast juhtunud. Tänud ette vastuste eest!!!
×