Jump to content

Liinu

Kasutajad
  • Content count

    175
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Liinu

  1. veider toitumisalane artikkel

    Ikka nii absurdne jutt, et ei suutnud artiklit lõpuni lugedagi. Üldiselt jäi artikli algusest üleüldse mulje, et me just kui ainult selleks, et toitu seedida.
  2. Punnis kõht

    oskad ehk täpsemalt kirjeldada?? on see nagu nn "õhupalli" tunne ehk siis rohkem seedimisega seotud probleem või konkreetselt lihasteg?? et kõhulihas vajuks nagu ette?? kui nagu rohkem lihastes asi, siis võib probleem olla rühis. kas selg liiga nõgus või kasutad seistes rohkem/ainult seljalihaseid. idee poolest peaksid seistes (tegelikult ka istudes jms tegevustes ka) nii kõhulihased kui seljalihased kogu torsot toetama. nn "korsetitunne". see on puhtalt kehale uue harjumuse õpetamine!
  3. Ilusate juuste retseptid.

    Väga hea nõuanne. Eks läheb endalgi ehk seda nõu järgmise aasta alguses vaja. vähemalt tean kust otsida kuigi siiamaani on nendega kõik korras - isegi hoolimata sellest, et mu juuksed nägid viimati kääre peaaegu aasta tagasi. Siiamaani on juukseotsad uskumatult terved. Ise ka imestan! Kasutn Artiscent'i mašaažiõli, mida võib kasutada ka juustele. 10-15 min peas ja siis pesen nagu tavaliselt. Sisaldab siis seesami-, riisi-, lavendli-, roosmariini- ja mandliõli. eks see ole ammu teada tuntud tõde, et mida sagedamini pead pesed seda tihedamini ta seda vajabki. Pigem ole oma vabal päeval kodus ja kannata ära kodune päev rasvaste juustega. Järk-järgult läheb nn "puhaste" juuste aeg järjest pikemaks
  4. Kana asemel kodujuust

    Ma pöörduks ikka siia noorteneiude kokkamis oskuste juurde tagasi. Ikka enamus >30.a eestlannasid oskab väga hästi ja samas tervislikult süüa teha! Loomuliklt on neid, kes à la 20 a. alles keedavad esimest korda makaroone, aga nii hull see ka ei ole, et nüüd enamus ei oska. Vähemalt minu sõpruskonna neiud pidevalt otsivad uusi lahendeid ja võimalusi, kuidas toidulauda mitmekesisemaks ja huvitavamaks muuta.
  5. lümfisõlm?

    Igal juhul pöörduge igasuguste lümfihäiretega ja suurenemistega tuleb kindlasti pöörduda arsti poole. Enamasti on see hea märk, kui lümfisõlm on valulik, sest siis on väga suure tegemist õnneks põletikuga. Millega saab üsna kergelt hakkama. Halvimal juhul võib tegemist olla vähiga. Ma võib olla küll hirmutan teid sellega, aga lihtsalt võtke asja tõsiselt. Minu elukaaslasel avastati näiteks vähk kaelal olevas paisunud lümfisõlmedes (3 lümfisõlme olid suurenenud, 2 vähesel määral ja üks oli u 5cm suurune). Tänu õige aegsele avastamisele on ta tänaseks terveks saanud. Lümfisõlmed ei ole naljaasjad! Pöörduge arsti poole!
  6. sportlike inimeste uuring

    Ma mõtlesin ka tükk aega, mis haigusi mul siis olnud on. Aga siis meenus, et 3 a tagasi lõigati mandlid ära, enne seda olid ikka vägevad angiinid
  7. Nummimeeter põhja!

    Jube nunnu tõesti. Kuid jah.. maasikapeenra hoiab korras, kuid samas siilid kannavad puuke endaga kaasas. Aga mul õnnestus nädal aega tagasi rebasekutsikaid näha. 5 poega jooksis üle tee. Kõik autos olijad ainult imetlesid ja kellegil ei tulnud pähe pilti teha, kuigi fotokas oli armatuuril
  8. Mis on ilusate jalgade saladus?

    No täpselt! Lihtsalt suurt tahtmist on vaja, mitte mõtlemist, et olen geneetiliselt selline ja jäängi selliseks.
  9. Tugev päikesepõletus

    Ma tahaks teada, kust see info pärit on? Mis allikast?
  10. Tõenäoliselt jah, raske leida naist, kellel pole valusaid kogemusi, AGA põhiküsimus on see, kes nendel kogemustel ennast uues suhtes härida laseb. Ega kõik mehed ühesugused ju ei ole. Pigem ikka tuleb uus ja parem Selline on minu arusaam
  11. tselluliit ei lähe ära

    LPG on tõesti hea. Ise käisin küll lihaste lõdvestamise eesmärgil, aga see protseduur ise enesest on ülimõnus! Soovitan!!
  12. Palun abi targematelt, kes oskavad ära tõlkida mõned inglis keelsed anatoomilised sõnad. Tegemist siis põhiliselt põlveliigesega seotud terminitega. Lihtsalt ei leia sõnaraamatust ja eesti keelsed anatoomia raamatud on ju nii pinnapealsed. Aga siis: vastus medialis obliquus (ehk VMO) illiotibial band trochlear groove anteversion subluxing and dislocating patella tendinitis cruciate ligament effusion Ehk oskab keegi aidata! Ette tänades!
  13. oleks neid anatoomia õpikuid siis nii väga võtta, kus täpselt peenusteni kõik kirjas on. Kõik, mis kätte sain otsisin risti ja põiki läbi. Paljudes ainult üldine jutt. Aga kui mul veel küsimusi tekib siis võtan Sinuga, Aile, ühendust!
  14. ehk trochlear groove = liigesploki soon ma siin mõtlesin... aga suured tänud sulle!! Teeks kohe pai!
  15. Mul on ka laktoositalumatus. Koor kohvi peal ei tee midagi hullu, kuna selles "tilgas" on tegelikult võrdlemisi vähe laktoosi. Minule isiklikult ei tee midagi. Kas arst ütles, et võid piimatoodetest ainult juustu süüa? On sul kergem või raskem laktoositalumatuse vorm? Kergema laktoositalumatuse puhul võib tarbida piimatooteid, kuna laktoos hapendades laguneb. Keefir, jogurt, kohupiim jms sisaldavad laktoosi nii vähesel määral, et ei tekita vaegusid. Mina isiklikult pidin loobuma ainult rõõsast piimast. Kui sa aga hapendatud piimatooteid ka ei talu, siis on küll kahju!
  16. Pulsikellad, mudelid ja müügikohad

    Kellel rahaliselt kannatab, siis soovitaks Suunto't. Meil koolis ka Polari kellad füüsiliste testide jaoks. Polar näiteks ei suutnud minu kursaõel lugeda pulssi välja. Proovis 5 Polari kella ja ükski ei lugenud. Tehti igasugu ime trike ka, ag miski ei mõjunud.
  17. USA vs Euroopa

    Vaatasin dokumentaalfilmi TV1000 pealt , kus üks mees sõi 30 päeva ainult kindla rämpstoidurestorani toitu (teadagi, millise firmaga tegu). 9 päevaga võttis juurde 7kg, kuskil 20 päeva juures tekkisid maksaprobleemid ja veel sada muud häda. Ma ei suutnud ära imestada, kuidas see vend lihtsalt suutis nii kaua mingit jama süüa ja miks ta üldse sellise katse nõustus läbi viima. Algselt oli kutt ikka täiesti normaalse toitumisega ja normaalkaalus inimene.
  18. huvitav, kas nad veel hullemaid pilte poleks üles leindud?? tegelt ka!
  19. Kasv!

    No mina isiklikult tean, et jõuharjutusi ei soovitata teha lastel. Neil pidi kasvu ja üldist füüsilistarengut mõjutama. Teismeliste puhul ei tohiks see enam määrav olla. Kuid targemad oskavad ehk midagi kindlat vastata..
  20. Lehe üldpilt!=?

    Minu arvates võiks ka uuendusi olla. See uudiste rubriik on jah natuke kirju võitu. Kuigi praegune leht on hea, ei tähenda see veel, et uuendusi poleks vaja teha. Ütleme nii: ajaga on vaja kaasas käija
  21. Tattoo

    Plaanin ka omale tatood teha ja ikka suurt. Kindel soov et hüppav tiiger tuleb seljale. Oma peas pilt olemas, nüüd oleks aga ainult head joonistajat vaja, kes suudaks selle ära joonistada minu täpse kirjelduse järgi
  22. toorsalat

    Poes leiduvad kõiksugu lehtsalatid on nii ülemürgitatud, et nad ilusad rohelised paistaksid. Mina neid küll ei soovita. Kui aga kodus potis kasvatate, siis on teine asi Siis on ülimalt head (Y)
  23. rüht

    Pilates ja jooga mõjuvad rühile väga hästi! Samas rüht ei muutu paremaks, kui ise oma rühti ei jälgi. Lisaks sellele aitavad ka rühiharjutused, mida igapäev teha. Üks nendest on nn lumememme ehitamine. Soovitav on teha seda peegli ees. Suled silmad ja esiteks paned paika oma vaagna - kontrolli et see asetseks jalgade suhtes keskel, mitte taga ega ees. Edasi paned paika oma rinnakorvi - aseta see vaagna kohale. Ja lõpuks toimi sama moodi ka peaga. Kui "pallid" on paika pandud, siis tunneta seda mõnda aega. Ava silmad ja kui sul on peegel siis kontrolli oma "ehitist" peeglist. Kui vaja midagi korrigeerida, siis tee seda. Sule uuesti silmad ja mõtle selle peale, mis kehas on tavapärasest hoiakust teistmoodi.
  24. Põlveprobleemid

    kas joostes põlvesidet ka kasutad?
  25. toorsalat

    toorsalatite puhul on see tore asi, et saad ise loov olla. Ise tavaliselt kasutan selliseid produkte: hiinakapsas (või lehtsalat) tomat kurk paprika sidrun mais rohelinesibul till (suvel aiast, talvel külmkapist) Nende vahel varieerin.. vahel pole üht vahel teist. Tihti lisan ka fetat. Üsna tihti ma kastet peale ei tee, aga kui teen siis lihtne õlikaste (oliiviõli,vesi, sool, pipar)
×