Jump to content

Mart Muru

Kasutajad
  • Content count

    1,259
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Everything posted by Mart Muru

  1. YouTube videod

    FitGames 2016 Tartu Tähtvere pargis :
  2. Pakun spordimassaaži

    Soovitan! Korralik ja kvaliteetne teenus! Ise läksin sinna oma pöiaprobleemide tõttu ja sain kiirelt abi. Positiivne oli veel see, et massöör ei peljanud nö nokitsemise tööd, mida paljud ei viitsi kahjuks teha. Ehk siis 2-3 tundi põhjalikku massaaži ainult taldadele/pöidadele polnud mingi probleem.
  3. HIIT, intervalltreening

    Tartus http://youtu.be/HI1CftuxAYI?list=UUVskctVWHjMEPJlBRXQ_lhA
  4. YouTube videod

    Keevitasin väikse video kokku : Korra aastas võiks jalgu ka teha
  5. Ainult jahutooted tekitavad täiskõhutunde

    Ehk on tegemist psühholoogilise programmeeringuga? Küpsised, koogid ja moogid oled sidunud tugevalt heaolutundega ja teised toidud ei suuda enam pakkuda võrdväärset konkurentsi.. Aitama peaks see kui leida teine viis ennast energilisemaks muuta või proovida teistsugust enesehäälestust.
  6. YouTube videod

  7. Artikkel venitamise "vajalikkusest" http://sock-doc.com/...top-stretching/ "Stretching is perhaps one of the most controversial fitness subjects of present day. Passionate debates arise between those who perceive the benefits of stretching and those, like me, who think stretching is one of the worst activities you can partake in, especially if you’re already injured. It’s a tradition that’s hard to break because so many of us have the stretching necessity ingrained in our heads as we’ve listened to coaches, trainers, professional athletes, researchers, and doctors throughout our fitness lives. Although research shows stretching has no value and may actually cause harm, people find it difficult to “Just Say ‘no’ to stretching.” "Stretching Weakens Muscles. Flexibility is a Reflection of Health, Not Stretching." "The thought that stretching relaxes and is therapeutic for tight muscles is not only a misconception, it has never been proven. It actually weakens muscles, and that’s definitely not a good thing. Muscle tightness is due to an imbalance. The imbalance lies within the neuromuscular system – so it is a reflection of the nervous system via the muscular system." jne... Mis on teie arvamus antud teema kohta? Kõik kes arvavad, et eraldi tegevus nagu staatiline venitamine on vajalik, palun põhjendage oma seisukohta! Enne kui vastate, palun lugege artikkel läbi!
  8. Kas venitada on üldse vaja?

    Loomad tõesti ainult sirutavad või siis ringutavad korraks.. see pole aga eriline venitamine.
  9. Kas venitada on üldse vaja?

    Ikkagi tekib küsimus, miks näiteks gepard peale meeletut sprintimist ei tegele lihaste venitamisega.. Kas inimene on siis tõesti ainuke hädavares, kes vajab peale igat trenni kõvasti venitamist ja "haavale puhumist"?
  10. Kas venitada on üldse vaja?

    Tääma jätkuks : http://etv.err.ee/index.php?05593527&video=10556#.Ut-7RxD8KUn "Mikk Pärn on füsioterapeut, kes venitamisse ei usu. Venitamine on tema sõnul ajast ja arust tehnika, mille asemel võiks tänapäeval kasutada muid vahendeid. Ühe ideena pakub ta välja vahurulli kasutamise, mille peal võiks ennast venitamise asemel rullida. Lihaste venitamine vähendab Pärna sõnul nende tundlikkust, nii et inimene ei tunne seda valu, mille on endale trenniga lihastesse tekitanud. "
  11. YouTube videod

  12. Pildikonkurss. Palun abi

    Tervist! Head vana aasta lõppu ja uue algust! Kui see teema on sinu jaoks häiriv, siis lihtsalt ignoreeri. Osalen Aceri pildikonkurssil ja mõtlesin, et ehk leian siit veidi toetajaid. Nädal aega olen juhtinud.. üpriski mage oleks viimasel päeval kaotada Täna on viimane päev hääletamiseks. Pilt on siin : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=566704863403706&set=a.566704520070407.1073741830.115546221852908&type=3&theater Võidu puhul saaksin uue arvuti protsessori, mis aitaks mul videotöötlust palju hõlpsamini harjutada. Võistluse info : http://www.aceresport.com/en/xmas13_raffle_winners.htm Kui see vastumeelne pole, palun pane pildile (like). Tänan!
  13. Jõusaal ja taastumine

    Närvisüsteemi treenimine ja arendamine ongi osadele raskem. Kui peale trenni on toss väljas, siis järelikult pingutus tõmbas aku päris tühjaks. Ajapikku peaks aku võimekus ja kestvus paranema. "Research from the Soviet Institute of Physical Culture has shown that training with loads in excess of 90 percent of your one repetition maximum is the best way to increase the number of motor units activated, as well as trigger a response of anabolic hormones from your endocrine system. Not only do the number of motor units have an impact on your ability to generate strength, but the rate at which you activate motor units plays a role as well. This is referred to as rate coding, and the faster you activate motor units, the quicker you generate strength. Athletes with high levels of rate coding are often referred to as explosive, and this is a quality demanded by many sports, from track to mixed martial arts. Read more: http://www.livestrong.com/article/357690-central-nervous-system-lifting-weights/#ixzz2jThNYmBc"
  14. YouTube videod

  15. Kuidas hüpata koheselt kaugemale

    Tervist! Tegin lühikese õpetusvideo kuidas hüpata efektiivsemalt paigalt kaugust. Ehk on mõnele abiks! http://www.youtube.com/watch?v=KoE5HiQi-Js
  16. Pistol hüpped

    Jagan on lühikest treeningvideot : Tartus, Tähtvere pargis.
  17. Pistol hüpped

    Ühele soojendus, teisele kõva treening
  18. Kuidas hüpata koheselt kaugemale

    Paigalt kaugust saab ka siledal hüpata Ka tugitoolil istudes saab ennast vigastada..
  19. Vend Vähk LEGENDAARSET ARNOLDIT RÜNNATI

    Athletics - If You Don't Take It, You Won't Make Ithttp://www.youtube.com/watch?v=ohT_zoodqfU
  20. Tossud võtavad suurema põrutuse ja lihaste töö omakanda. Pane mõni paadunud tossude kandja rohupeale paljajalu jooksma ja hüppama, siis näed kuidas jalg on ajapikku laisaks muutunud.
  21. Vend Vähk LEGENDAARSET ARNOLDIT RÜNNATI

    http://en.wikipedia.org/wiki/Krampus
  22. Rangluu(õlanukk)

    Ma pole siiaani aru saanud, miks osadel inimestel on õlanukk näha ning teistel mitte... Kas see on mingi kehatüübi tunnus või mida see näitab? Näiteks Arnold Schwarzeneggeril olid õlanukid väga hästi paista kuigi korralik lihas oli peal..
  23. Vend Vähk LEGENDAARSET ARNOLDIT RÜNNATI

    Kampaania "jookseme suveks lihastesse". Pole mingit jõusaali vaja võiks ka nii olla
  24. Vend Vähk LEGENDAARSET ARNOLDIT RÜNNATI

    Mul lennutas kunagi vend vihahoos noole näopoole, aga sain õnneks käelaba ette Seda võib ikka augustada
  25. Hea une aitab saada ka igapäevane kerge unevõlg. Ärka paar tundi varem üles kui tavaliselt.
×