Jump to content

Draakon40

Kasutajad
  • Content count

    1,142
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

Draakon40 last won the day on September 23 2017

Draakon40 had the most liked content!

Community Reputation

64 Tasub teda kuulata

About Draakon40

  • Rank
    Tegija
  • Birthday 11/30/2010

Profiili informatsioon

  • Sugu
    f

Recent Profile Visitors

10,824 profile views
  1. Spordi üldained

    Siin kõik materjal elektrooniliselt olemas: https://treener.eok.ee/otsing.php?lk_otsing=2 Nüüd on need siis 3 ja 4 tase. 3. taseme oma nt siin (varasem I tase): https://treener.eok.ee/oppematerjal_vaata.php?id=208
  2. Spordipühholoogia kursused Tallinnas ja Tartus!
  3. Praktiline koolitus erinevate spordialade treeningute toetamiseks ja rühi parandamiseks!
  4. 15. veebruar Tartus põnev koolitus!
  5. tartu ülikooli

  6. TARTU ÜLIKOOLI SPORDIKURSUSED TARTUS Tark fitnesstreening, 15. veebruar Läbiviija: Siim Savisaar, füsioterapeut ja personaaltreener, võistlussportlane. Kursuse eesmärk on anda osalejatele paremaid teadmisi harjutuste sooritusi mõjutavate nüansside kohta, näpunäiteid treeningute efektiivsemaks planeerimiseks ja tervise säästmiseks. Harjutusi erinevate spordialade üldarendava treeningu tõhustamiseks, 16. veebruar Läbiviijad: Kaja Hermlin, võimlemise õppejõud, treener; Kadri Vernik, treener, füsioterapeut Eesmärgiks on anda harjutusi tugiliikumisaparaadi ülekoormusvigastuste ja sporditraumade ennetamiseks. Praktiline motiveerimine: Laste ja noorsportlaste motivatsiooni kujundamine, 19. veebruar Läbiviija: Aave Hannus, spordipsühholoogia lector Koolituse eesmärk on anda baasteadmised motivatsiooni kujundamise võimalustest ja kogemus motivatsiooniteooriate rakendamisest igapäevases treeneritöös laste ja noortega. Töötuba pakub nõuandeid ja soovitusi, kuidas kujundada õpilaste sisemist motivatsiooni olukorras, kus väline motivatsiooni ja saavutuste surve on kõrged. Praktiliste ülesannete ja harjutuste käigus loob iga osaleja plaani, kuidas enda töös õpetada meisterlikkuse arendamisele ja individuaalsele arengule keskendumist. TALLINNAS Treeneri töö lapsevanematega: Lapsevanemate kaasamine, 5. märts Läbiviija: Aave Hannus, spordipsühholoogia lector Eesmärgiks on pakkuda praktilisi soovitusi ja näpunäiteid lapsevanematega koostöö tegemiseks. Videoloengutes antakse ülevaade treeneri-õpilase-lapsevanema koostöö juhtimisest ja lapsevanemate kaasamisest. Samuti selgitatakse enesekehtestamise põhimõtteid. Töötuba pakub niihästi nõuandeid ja praktilisi võtteid lapsevanemate kaasamiseks (nendega "toimetulemise" püüdluste asemel) kui ka juhtnööre vajadusel enesekehtestamiseks. Töötoas koostab iga osaleja plaani lapsevanematega koostöö tõhustamiseks oma spordiorganisatsioonis. Info ja registreerumine: ut.ee/talveulikool
  7. World Fitness Championships 2018

    Osavõtjate nimekirjad: http://www.hardmuscles.ru/?p=34975&fbclid=IwAR0HNP7-OhGPhw0UlyTBQxyBWOnrPlHj3AflbMyWwrcqc-mydQPuUO7GV5Q
  8. Vend Vähk veab seanahka

    Sõltuvalt pikkusest, on klassikalises rannafitnessis (classic physique) maksimumkaaluks: kuni 168 cm: pikkus (cm) miinus 100 pluss 4 168,1 kuni 171 cm: pikkus (cm) miinus 100 pluss 6 171,1 kuni 175 cm: pikkus (cm) miinus 100 pluss 8 175,1 kuni 180 cm: pikkus (cm) miinus 100 pluss 11 180,1 kuni 190 cm: pikkus (cm) miinus 100 pluss 13 190,1 kuni 198 cm: pikkus (cm) miinus 100 pluss 15 üle 198 cm: pikkus (cm) miinus 100 pluss 17 Ongi suuremad kui klssikud:)
  9. Kursus, mis on mõeldud harrastussportlasetele ja treeneritele, kes neid sportlasi juhendavad, suunavad ja nõu annavad. Terve ja rahulolev tervisesportlane, Jarek Mäestu, 29.08 Kursuse eesmärgiks on tutvustada baasteadmisi, mida silmas pidada treeningute planeerimisel tervisespordi vallas eesmärgiga parendada töövõimet ning tugevdada tervist. Sisu: Peamised alustalad mida silmas pidada sportimisel, olulise eristamine ebaolulisest. Treeningu koormuse seos töövõime ning tervisega. Erinevad meetodid, mil viisil oma edusamme monitoorida. Info ja registreerumine: www.ut.ee/suveulikool
  10. Tervisespordi eesmärk on tõsta füüsilist võimekust. Nii suudab meie keha vastu panna igasugustele haigustele, tuju on parem ning energiat palju rohkem. Tervisesport on küllaltki ohutu, kuid siiski tuleb kontrollida ennast, et ei tekiks liigset koormust ning treeningvõtted oleksid õiged. 29. augustil toimub Tallinnas Tartu Ülikooli koolitus:TERVE JA RAHULOLEV TERVISESPORTLANELäbiviija: Jarek Mäestu (doktorikraadi Tartu Ülikoolis liikumis- ja sporditeaduste erialal, spordibioloogia dotsent)Kursuse läbinu- teab, millised on peamised alustalad mida silmas pidada sportimisel ning oskab eristada olulist ebaolulisest;- oskab hinnata treeningu koormuse seost töövõime ning tervisega;- teab erinevaid meetodeid, mil viisil oma edusamme monitoorida.Info ja registreerumine:https://www.is.ut.ee/pls/ois/tere.tulemast?viit=4643981
  11. Tartu Ülikooli suveülikool on meeldiv võimalus ühendada puhkus enesetäiendamisega. Tule 19. korda toimuvasse suveülikooli ja muuda oma suvi tegusaks! KURSUSED TREENERITELE; ÕPETAJATELE, SPORTLASTELE, KÕIGILE HUVILISTELE! TARTUS TARTUS Treeneri läbipõlemise ennetamine, Aave Hannus, 15.08 Kursuse läbinu: - mõistab stressi ja läbipõlemise tekkepõhjuseid ja erinevusi; - teab läbipõlemise peamisi tunnuseid ja nende avaldumise erisusi; - oskab ära tunda läbipõlemise varajasi sümptomeid; - mõistab läbipõlemise mõju ja ennetamise võimalusi. Treening, tervis ja sportlik saavutusvõime - mis rolli mängivad selles hormoonid?, Vahur Ööpik, Luule Medijainen, 24.08 Kursuse läbinud õppija - tunneb hormoonide mõistet ja esindajaid; - teab hormoonide rolli organismi energiavahetuse (ka kehakaalu) regulatsioonis; - on arutlenud kehalise aktiivsuse ja hormoonide rolli üle I ja II tüüpi diabeedi profülaktikas ja patsientide elukvaliteedi parandamisel; - mõistab hormoonide rolli treenitusseisundi tekkes. Lapse rühi arengut suunavad ja toetavad kehalised harjutused, Kaja Hermlin, Kadri Vernik, 25.08 Rühi kronoloogiline areng. Lapse rühi arengut suunavad kehalised harjutused, praktiline tegevus. Rühivaatlus; praktiline tegevus. Lapse rühi arengut toetavad harjutused, praktiline tegevus. TALLINNAS TALLINNAS Terve ja rahulolev tervisesportlane, Jarek Mäestu, 29.08 Kursuse lõpetanud õppija - teab, millised on peamised alustalad mida silmas pidada sportimisel ning oskab eristada olulist ebaolulisest; - oskab hinnata treeningu koormuse seost töövõime ning tervisega; - teab erinevaid meetodeid, mil viisil oma edusamme monitoorida. TÄPSEM INFO ja REGISTREERUMINE www.ut.ee/suveulikool Kohtumiseni Tartu Ülikooli suveülikoolis! Esta Pilt Täiendusõppe programmijuht 737 5560
  12. 21. mail toimub Tallinnas koolitus treeneriteleTREENERI LÄBIPÕLEMISE ENNETAMINELäbiviija: AAVE HANNUS, spordipsühholoogia lektorEnne kursust on vaatamiseks videoloengudStressi ja läbipõlemise põhjused, äratundmine ja eristamine Läbipõlemise riskitegurid ja ohumärgid Läbipõlemise ennetamine: stressi juhtimine ja toimetulek Töötuba: Stressi ja läbipõlemise märkide äratundmine Läbipõlemise riskitegurite äratundmine Stressi ja emotsioonide juhtimise strateegiad Psühholoogilise paindlikkuse ja vastupidavuse arendamine Enesehoolitsuse plaani koostamine treeneritöös Täpsem info ja registreerimine: https://www.is.ut.ee/pls/ois/tere.tulemast?viit=4639858
  13. 2018 Diamond Cup MALTA

    Andra kuld, juhhei, ÕNNE!
  14. IFBB President Santonja Cup

    mingid nimekirjad aga kindlasti tuleb veel muutusi: https://www.eastlabs.sk/europa/6257/2018-ifbb-president-santonja-s-cup-kto-reprezentuje-slovensko
  15. Sportlased, kes suudavad vaatamata survele ja kõrvalejuhtimisele püsida ülesande juures ja keskenduda, suudavad oma potentsiaali teostada.Tule osale spordipsühholoogia koolitusel "Keskendumine võistlusolukorras" 23. märtsil Tallinnas! Töötoas harjutatakse sportlaste ettevalmistamist võistlussituatsioonis keskendumiseks ja segavate mõtete ning kujutluspiltide fookusest eemal hoidmiseks.https://www.facebook.com/events/1554030001359749/
×