Jump to content

Draakon40

Kasutajad
  • Sisu loend

    1 137
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Päevavõidud

    11

Draakon40 viimane päevavõit oli September 23 2017

Draakon40's oli kõige populaarsem sisu!

Kogukonna Reputatsioon

64 Tasub teda kuulata

Draakon40

  • Tase
    Tegija
  • Sünnipäev 30.11.2010

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male

Viimase Profiili Külastajad

9 937 profile views
  1. World Fitness Championships 2018

    Osavõtjate nimekirjad: http://www.hardmuscles.ru/?p=34975&fbclid=IwAR0HNP7-OhGPhw0UlyTBQxyBWOnrPlHj3AflbMyWwrcqc-mydQPuUO7GV5Q
  2. Vend Vähk pulss 45

    Sõltuvalt pikkusest, on klassikalises rannafitnessis (classic physique) maksimumkaaluks: kuni 168 cm: pikkus (cm) miinus 100 pluss 4 168,1 kuni 171 cm: pikkus (cm) miinus 100 pluss 6 171,1 kuni 175 cm: pikkus (cm) miinus 100 pluss 8 175,1 kuni 180 cm: pikkus (cm) miinus 100 pluss 11 180,1 kuni 190 cm: pikkus (cm) miinus 100 pluss 13 190,1 kuni 198 cm: pikkus (cm) miinus 100 pluss 15 üle 198 cm: pikkus (cm) miinus 100 pluss 17 Ongi suuremad kui klssikud:)
  3. Kursus, mis on mõeldud harrastussportlasetele ja treeneritele, kes neid sportlasi juhendavad, suunavad ja nõu annavad. Terve ja rahulolev tervisesportlane, Jarek Mäestu, 29.08 Kursuse eesmärgiks on tutvustada baasteadmisi, mida silmas pidada treeningute planeerimisel tervisespordi vallas eesmärgiga parendada töövõimet ning tugevdada tervist. Sisu: Peamised alustalad mida silmas pidada sportimisel, olulise eristamine ebaolulisest. Treeningu koormuse seos töövõime ning tervisega. Erinevad meetodid, mil viisil oma edusamme monitoorida. Info ja registreerumine: www.ut.ee/suveulikool
  4. Tervisespordi eesmärk on tõsta füüsilist võimekust. Nii suudab meie keha vastu panna igasugustele haigustele, tuju on parem ning energiat palju rohkem. Tervisesport on küllaltki ohutu, kuid siiski tuleb kontrollida ennast, et ei tekiks liigset koormust ning treeningvõtted oleksid õiged. 29. augustil toimub Tallinnas Tartu Ülikooli koolitus:TERVE JA RAHULOLEV TERVISESPORTLANELäbiviija: Jarek Mäestu (doktorikraadi Tartu Ülikoolis liikumis- ja sporditeaduste erialal, spordibioloogia dotsent)Kursuse läbinu- teab, millised on peamised alustalad mida silmas pidada sportimisel ning oskab eristada olulist ebaolulisest;- oskab hinnata treeningu koormuse seost töövõime ning tervisega;- teab erinevaid meetodeid, mil viisil oma edusamme monitoorida.Info ja registreerumine:https://www.is.ut.ee/pls/ois/tere.tulemast?viit=4643981
  5. Tartu Ülikooli suveülikool on meeldiv võimalus ühendada puhkus enesetäiendamisega. Tule 19. korda toimuvasse suveülikooli ja muuda oma suvi tegusaks! KURSUSED TREENERITELE; ÕPETAJATELE, SPORTLASTELE, KÕIGILE HUVILISTELE! TARTUS TARTUS Treeneri läbipõlemise ennetamine, Aave Hannus, 15.08 Kursuse läbinu: - mõistab stressi ja läbipõlemise tekkepõhjuseid ja erinevusi; - teab läbipõlemise peamisi tunnuseid ja nende avaldumise erisusi; - oskab ära tunda läbipõlemise varajasi sümptomeid; - mõistab läbipõlemise mõju ja ennetamise võimalusi. Treening, tervis ja sportlik saavutusvõime - mis rolli mängivad selles hormoonid?, Vahur Ööpik, Luule Medijainen, 24.08 Kursuse läbinud õppija - tunneb hormoonide mõistet ja esindajaid; - teab hormoonide rolli organismi energiavahetuse (ka kehakaalu) regulatsioonis; - on arutlenud kehalise aktiivsuse ja hormoonide rolli üle I ja II tüüpi diabeedi profülaktikas ja patsientide elukvaliteedi parandamisel; - mõistab hormoonide rolli treenitusseisundi tekkes. Lapse rühi arengut suunavad ja toetavad kehalised harjutused, Kaja Hermlin, Kadri Vernik, 25.08 Rühi kronoloogiline areng. Lapse rühi arengut suunavad kehalised harjutused, praktiline tegevus. Rühivaatlus; praktiline tegevus. Lapse rühi arengut toetavad harjutused, praktiline tegevus. TALLINNAS TALLINNAS Terve ja rahulolev tervisesportlane, Jarek Mäestu, 29.08 Kursuse lõpetanud õppija - teab, millised on peamised alustalad mida silmas pidada sportimisel ning oskab eristada olulist ebaolulisest; - oskab hinnata treeningu koormuse seost töövõime ning tervisega; - teab erinevaid meetodeid, mil viisil oma edusamme monitoorida. TÄPSEM INFO ja REGISTREERUMINE www.ut.ee/suveulikool Kohtumiseni Tartu Ülikooli suveülikoolis! Esta Pilt Täiendusõppe programmijuht 737 5560
  6. 21. mail toimub Tallinnas koolitus treeneriteleTREENERI LÄBIPÕLEMISE ENNETAMINELäbiviija: AAVE HANNUS, spordipsühholoogia lektorEnne kursust on vaatamiseks videoloengudStressi ja läbipõlemise põhjused, äratundmine ja eristamine Läbipõlemise riskitegurid ja ohumärgid Läbipõlemise ennetamine: stressi juhtimine ja toimetulek Töötuba: Stressi ja läbipõlemise märkide äratundmine Läbipõlemise riskitegurite äratundmine Stressi ja emotsioonide juhtimise strateegiad Psühholoogilise paindlikkuse ja vastupidavuse arendamine Enesehoolitsuse plaani koostamine treeneritöös Täpsem info ja registreerimine: https://www.is.ut.ee/pls/ois/tere.tulemast?viit=4639858
  7. 2018 Diamond Cup MALTA

    Andra kuld, juhhei, ÕNNE!
  8. IFBB President Santonja Cup

    mingid nimekirjad aga kindlasti tuleb veel muutusi: https://www.eastlabs.sk/europa/6257/2018-ifbb-president-santonja-s-cup-kto-reprezentuje-slovensko
  9. Sportlased, kes suudavad vaatamata survele ja kõrvalejuhtimisele püsida ülesande juures ja keskenduda, suudavad oma potentsiaali teostada.Tule osale spordipsühholoogia koolitusel "Keskendumine võistlusolukorras" 23. märtsil Tallinnas! Töötoas harjutatakse sportlaste ettevalmistamist võistlussituatsioonis keskendumiseks ja segavate mõtete ning kujutluspiltide fookusest eemal hoidmiseks.https://www.facebook.com/events/1554030001359749/
  10. 23. märtsil TALLINNAS toimuva koolituse "Keskendumise juhtimine võistlusolukorras: Praktiline fookuse treenimine" eesmärk on õpetada praktilisi võtteid õpilaste ettevalmistamiseks võistlustel optimaalseks keskendumiseks ja segajatega toimetulekuks. Videoloengutega antakse ülevaate tähelepanu tööpõhimõtetest ja tähelepanu treenimise võimalustest. Töötoas harjutatakse õpilaste ettevalmistamist võistlussituatsioonis keskendumiseks ja segavate mõtete ning kujutluspiltide fookusest eemal hoidmiseks.teemad:Videoloengud: Keskendumise seosed erutuse, ärevuse ja motivatsiooniga Psühholoogilised protsessid parima võimetekohase soorituse tegemisel Psühholoogilised protsessid soorituse ebaõnnestumisel Võistlusjärgsete mõtete pikaajaline mõju ja selle kujundamine Töötuba: Tähelepanu piirangud Keskendumise ja mõtlemise paradoksid Sooritusele keskendumise strateegiad Ennastjuhendava sisekõne kujundamine Soorituseelsete rutiinide väljatöötamine Sooritusjärgse analüüsi juhtimine Läbiviija: Aave Hannus, spordipsühholoogia lektor Hind: 98 eurot Maht: 10 tundi Kell 10.00 kuni 17.15 pluss iseseisvad videoloengud Osalejatele koolituse läbimise tõend. Sihtrühm: treenerid, kehalise kasvatuse õpetajad, sportlased Info ja registreerumine: https://www.is.ut.ee/pls/ois/tere.tulemast?viit=4635795
  11. JOOKSUKOOL 16. veebruar TALLINNAS Läbiviija: Harry Lemberg
  12. Spordipsühholoogia kursuste sari Tallinnas!
  13. 12. veebruar Tartus vajalik kursus
  14. Tartu Ülikool teavitab algavatest kursustest treeneritele, õpetajatele ja spordiga tegelejatele ning nende vanematele. TALLINNAS Praktiline motiveerimine: Laste ja noorsportlaste motivatsiooni kujundamine, 26. jaanuar Läbiviija: Aave Hannus, spordipsühholoogia lector 10 koolitustundi Koolituse eesmärk on anda baasteadmised motivatsiooni kujundamise võimalustest ja kogemus motivatsiooniteooriate rakendamisest igapäevases treeneritöös laste ja noortega. Töötuba pakub nõuandeid ja soovitusi, kuidas kujundada õpilaste sisemist motivatsiooni olukorras, kus väline motivatsiooni ja saavutuste surve on kõrged. Praktiliste ülesannete ja harjutuste käigus loob iga osaleja plaani, kuidas enda töös õpetada meisterlikkuse arendamisele ja individuaalsele arengule keskendumist. Jooksukool: valmistumine jooksuvõistlusteks, 16. veebruar Läbiviija: Harry Lemberg, jooksutreener 5 koolitustundi Kursusel osalenu - teab jooksutreeningu põhialuseid; - oskab planeerida treeningkoormusi; - oskab kasutada erinevaid treeningvahendeid; - oskab planeerida endale sobilikku võistluskalendrit; - teab, kuidas toimida vahetult enne jooksuvõistlust ja kuidas taastuda. TARTUS Lihastasakaalu ja kehahoiu praktiline koolitus, 10. veebruar Läbiviija: Kaja Hermlin, võimlemise õppejõud, treener 6 koolitustundi Eesmärgiks on anda praktilisi teadmisi skeletilihaste harmooniliseks arendamiseks ja oskusi lihas düsbalansi ning liigse lihaspinge kõrvaldamiseks. Söömisega seotud probleemid spordis, 12. veebruar Läbiviijad: Jorgen Matsi, Eve Unt ja Luule Medijainen 7 koolitustundi Koolituse eemärgiks on anda ülevaade söömise põhitõdedest spordis, söömisega seotud terviseprobleemidest ning söömiskäitumist mõjutavatest teguritest. Teemad: Sport ja organismi energiavajadus. Toitainete optimaalne vahekord ning vajadused spordiga tegeleval isikul. Söömisega seotud terviseprobleemid sportlastel. Häirunud söömiskäitumine spordis. Terved ja ebaterved söömisharjumused psühholoogi vaatepuntkist. Toitumiskäitumise psühholoogia. Täpsem info ja registreerumine: www.ut.ee/talveulikool
  15. World Fitness Championships 2017

    One more time, IFBB TV will be broadcasting one more event, in video streaming, for its worldwide audience. IFBB World Fitness Championships that will be held in Biarritz (France), from 3 to 4 December ,has confirmed that IFBB TV cameras will be broadcasting the Championship. https://www.ifbb.com/2017-ifbb-world-fitness-championships-will-be-ofered-in-video-streaming/
×